00305324
Obec Čakany
115, Čakany, 93040, SVK
36357065
AVE SK odpadové hospodárstvo s.r.o.
Osvetová 24, Bratislava, 82105, SVK
Zber a odvoz tuhého komunálneho a separovaného odpadu
komunálny odpad, zber, preprava
Služba
16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby
1. Zber a odvoz tuhého komunálneho a separovaného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zber a odvoz komunálneho, separovaného a iného odpadu, ktorý vznikol na území obce (vo vzdialenosti cca 20 km od mesta Bratislavy na východ) v zmysle platných a účinných právnych predpisov, najmä zákona o odpadoch v platnom a účinnom znení v čase realizácie zákazky. |
2. Prenájom odpadových nádob v zmysle technickej špecifikácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zber a odvoz tuhého zmesového komunálneho odpadu v 20 kg vreciach počas zmluvného obdobia | vyvezené vrece | 2500 | ||
Zber a odvoz tuhého zmesového komunálneho odpadu - 120 l nádoba počas zmluvného obdobia | vyvezený kus | 13200 | ||
Zber a odvoz tuhého zmesového komunálneho odpadu - 240 l nádoba počas zmluvného obdobia | vyvezený kus | 20500 | ||
Zber a odvoz tuhého zmesového komunálneho odpadu - 1100 l nádoba počas zmluvného obdobia | vyvezený kus | 415 | ||
Zber a odvoz papiera a lepenky v 110l nádobách počas zmluvného obdobia | vyvezený kus | 4300 | ||
Zber a odvoz skla v 1100 l nádobách počas zmluvného obdobia | vyvezená nádoba | 430 | ||
Zber a odvoz kovov v 1100 l nádobách počas zmluvného obdobia | vyvezená nádoba | 10 | ||
Zber a odvoz plastov v 20kg vreciach počas zmluvného obdobia | vyvezené vrece | 23000 | ||
Prenájom: 120 litrové nádoby na komunálny odpad počas zmluvného obdobia | kusomesiace | 5800 | ||
Prenájom: 240 litrové nádoby na komunálny odpad počas zmluvného obdobia | kusomesiace | 8800 | ||
Prenájom: 1100 litrové nádoby na komunálny odpad počas zmluvného obdobia | kusomesiace | 200 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred jej plnením, predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení alebo v úradne overenej kópii, platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje Zmluvu plniť. |
2. Dodávateľ je, do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, povinný predložiť Objednávateľovi v originálnom vyhotovení alebo v overenej kópii certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality služby, min.: ISO 9001 a ISO 14001, alebo ekvivalentné, resp. opis postupov, ktoré má uchádzač zavedené a ktorými sa sleduje dodržanie uvedených noriem. |
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred jej plnením, predložiť Objednávateľovi v originálnom vyhotovení alebo v overenej kópii platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia týkajúce sa nakladania s odpadom v zmysle Zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch |
a o zmene a doplnení niektorých zákonov § 6, odstavec (1) Hierarchia odpadového hospodárstva, odsek a) - d) |
4. Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Pod kusomesiacmi sa má na mysli prenájom 1 nádoby po dobu 1 mesiaca (kusomesiac). |
5. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi harmonogram dní, v ktorých bude odvážať z katastrálneho územia obce komunálny odpad podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. Frekvencia odvozov bude rámcovo a primerane zodpovedať jednotlivým druhom odpadov a ich počtu v celom zmluvnom období. |
6. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi špecifikáciu zmluvnej ceny, ktorá musí zodpovedať celkovej zmluvnej cene. |
7. Nedodržanie povinností uvedených v bode 1. až 6. sa bude považovať za hrubé porušenie Zmluvy. |
8. V cene musia byť zahrnuté aj náklady Dodávateľa na dopravu na miesto zneškodnenia alebo spracovania, potrebné na uspokojivé poskytnutie služby. Toto miesto sa nachádza cca 20 km od miesta Objednávateľa. |
9. Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu a nakladanie s týmto odpadom. |
10. Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi kontajnery a nádoby na miesta plnenia oznámené Objednávateľom v stave spôsobilom na ich užívanie, do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomného oznámenia, s adresami miest plnenia. |
11. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné závady na kontajneroch a nádobách, znemožňujúce ich riadne užívanie, do troch pracovných dní od zistenia závady resp. písomnom upozornení Objednávateľa. |
12. Objednávateľ sa zaväzuje prenajaté kontajnery a nádoby užívať spôsobom na to určeným a nevykonávať žiadne úpravy prenajatých kontajnerov a nádob. |
13. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté. |
14. Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. napr. v menšom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácii. |
15. V prípade požiadavky objednávateľa zmeniť plnenie uvedené v technickej špecifikácii, je Objednávateľ povinný písomne predložiť Dodávateľovi takúto požiadavku. |
16. Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku Objednávateľa na zmenu rozsahu plnenia. |
17. V prípade, že dôjde k zmene rozsahu plnenia, peňažné plnenie bude vychádzať z jednotkových cien za položku, uvedených v položkovitom rozpočte. |
18. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
19. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.6.2016 do 31.05.2021. |
20. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR. |
Názov | Upresnenie |
Predmet zákazky | bude nacenený podľa podrobného položkového rozpočtu |
Spôsob fakturácie | raz mesačne na základe skutočného objemu odvezeného odpadu, počtu nádob resp. kontajnerov a pod., splatnosť 30 dní odo dňa vystavenia |
Obsah faktúr | zákonné náležitosti, špecifikácia poskytnutých služieb podľa položkového rozpočtu a súhrn |
Cena za prenájom nádob | zahŕňa aj ich dovoz a ich uloženie na objednávateľom určené miesta |
Cena za odvezený odpad | zahŕňa všetky náklady spojené s odvozom, vrátane manipulačných poplatkov a zákonných poplatkov |
Farebné vrecia na separovaný zber v počte 2500 ks | sú zahrnuté v cene predmetu zákazky |
Čakany, Čakany, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika
01.06.2016 08:00 — 31.05.2021 15:00
1,00 celý set v zmysle opis. formulára
60 150,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.05.2016 09:43
09.05.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.05.2016 09:48 - Vstupná ponuka | 59 956,50 | € | Cena s DPH |
09.05.2016 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 956,50 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: