00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
48124419
VERDI, s. r. o.
Beňovského 1165/6, Bratislava, 84101, SVK
Rôzne kancelárske potreby
Rôzne kancelárske potreby
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Rôzne kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Rôzne kancelárske potreby |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zoznam: balenie/charakteristika | Množstvo: |
1. Smaltovaná magnetická biela tabuľa, hliníkový rám, 90 x 120 cm - hliníkový rám s jednofarebnými rohovými elementmi, pevná konštrukcia, príslušenstvo: držiak na písacie potreby, súčiastky potrebné na zavesenie. oceľový povrch popisovačom popisovateľný a za sucha zotierateľný, možnosť zavesenia vodorovne alebo zvislo, 25 ročná záruka | 1 ks |
2. Tabuľa zasúvacia Professional 90x120 cm Legamaster - Plánovacie riadky sú rozdelené do 20 mm odd. (plánovacích oblastí). Plast. zasúvacie riadky sú vynikajúcej kvality a mimoriadne odolné voči opotrebeniu. Na zasúv. riadky je poskytnutá 5-ročná záruka. | 1 ks |
Mimoriadne variabilný plánovací nástroj. Tabuľa s patentovaným systémom pevného úchytu plánovacích prúžkov a signálnych značiek do riadkov je vhodná na typy plánovacích úloh, kde je potrebná pružnosť a detailná informácia. Z časového hľadiska ju možno použiť od denného rozvrhu až po ročné prehľady. Umožňuje realizovať aj niekoľko plánovacích úloh súčasne. Počet riadkov: 68 Počet plán.oblastí: 57 Farba: čierna mm povrch: zasúvací rozmer: 90x120 cm typ: nástenná | |
3. Farebné odstrániteľné etikety 210x297 mm APLI krémové (20 etikiet v balení) | 15 balení |
4. Farebné odstrániteľné etikety 210x297 mm APLI pastelové ružové (20 etikiet v balení) | 15 balení |
5. Farebné odstrániteľné etikety 210x297 mm APLI pastelové modré (20 etikiet v balení) | 15 balení |
6. Biele etikety univerzálne, rozmer 52,5x21,2 mm, odstrániteľné, APLI, 5600 etikiet/balení | 50 balení |
7. Ceruzkové batérie AA ENERGIZER HighTech 4 ks v balení | 90 balení |
alkalické batérie s najdlhšou životnosťou značky ENERGIZER až o 80% dlhšia životnosť v porovnaní so štandardnými alkalickými batériamni v nepoužitom stave vydrží až 10 rokov | |
8. Batéria mikro AAA ENERGIZER HighTech 1,5V, 4 ks v balení | 60 balení |
alkalické batérie s najdlhšou životnosťou značky ENERGIZER až o 80% dlhšia životnosť v porovnaní so štandardnými alkalickými batériamni v nepoužitom stave vydrží až 10 rokov | |
9. Lepiaca tyčinka Pritt 40 gramov, bez rozpúšťadiel z textilu sa dá vyprať pri teplote 60 °C | 300 ks |
10. Obálky poštové C5 vyrobené z bezdrevného papiera, biele, s odtrhávacím pásikom, min.80g/m2, v balení 1000 ks | 5 balení |
11.. Obálky poštové C6 vyrobené z bezdrevného papiera, biele, s odtrhávacím pásikom, min.80g/m2, v balení 1000 ks | 5 balení |
12. Obálky poštové B6 vyrobené z bezdrevného papiera, biele, s doručenkou, doporučene, min.80g/m2, v balení 1000 ks | 5 balení |
Názov |
1. Požaduje sa dodanie tovaru: |
- najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pričom objednávka objednávateľa nebude odoslaná skôr ako uplynie 7 pracovných dní od lehoty na predkladanie ponúk, |
- na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), |
- v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
- v čase od 7,00 hod do 14,00 hod., |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
- ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa dodať jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa, |
- objednávateľ pripúšťa dodanie vo forme inovácie tovaru pri súčasnom dodržaní všetkých dohodnutých podmienok. |
2. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. |
3. Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia. |
4. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
- údajov, týkajúcich sa tovaru (napr. katalógový kód, zmena názvu tovaru a pod.), |
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov. |
5. Dodávateľ predloží objednávateľovi na adresu sídla objednávateľa, v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy nasledovné doklady, ktorými preukáže splnenie požiadaviek objednávateľa na tovar: |
a.) prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru, pri čistiacich potrebách Kartu bezpečnostných údajov tak, aby na ich základe mohol kupujúci jednoznačne posúdiť splnenie všetkých, ním požadovaných technických vlastností na tovar, podľa požiadaviek objednávateľa. |
b.) pri technických zariadeniach manuál k tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku, |
c.) nacenenie predmetu zákazky, v ktorom dodávateľ uvedie všetky tovary. Nacenenie musí obsahovať: názov tovaru, mernú jednotku ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru. |
6.) v prípade dodania ekvivalentu platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
7.) Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 24 hodín od uzavretia zmluvy, doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo. |
8.) Požaduje sa, aby dodávateľ do 3-och pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatne vzorky tovaru, ktorý bol predmetom zmluvy. Až po odsúhlasení kvalitat. parametrov vzoriek objednávateľom, postúpi objednávateľ dodávateľovi záväznú objednávku. |
V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu. |
9.) Množstvá uvedené v zákazke sú orientačné (pre potreby plánovania). Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať za obdobie trvania zmluvy celý predmet plnenia zákazky. |
10.) V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
11.) Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno-predajnú zmluvu spolu s faktúrou a tovarom. |
12.) Dodávateľ vystaví faktúru so splatnosťou 60 kalendárnych dní. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ, ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, v registri konečných užívateľov výhod, zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak, v zmysle OPET, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Klenová 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
31.05.2016 08:00 — 02.06.2016 13:00
562,00 ks
3 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.05.2016 13:05
19.05.2016 14:30
19.05.2016 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.05.2016 11:15 - Vstupná ponuka | 3 000,00 | € | Cena bez DPH |
19.05.2016 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 867,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: