30844878
Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky
Priemyselná 2, Bratislava, 82473, SVK
34768459
Ing. Vladimír Hurtoš - HS INTERIÉR
Ochodnica č. 390, Ochodnica, 02335, SVK
Nákup čalúneného nábytku do kancelárskych priestorov.
sedacia súprava, nábytok, gauč, kreslo, čalúnenie
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Nákup čalúneného nábytku do kancelárskych priestorov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie kancelárskych priestorov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1: Sedacia rohová súprava-ľavá, šxhxv 2300 x 550(sedu) x 850 mm | ks | 1 | ||
Položka č. 2: Kreslo čalúnené, šxhxv cca 1000 x 550(sedu) x 850 mm | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1: Sedacia rohová súprava-ľavá, šxhxv 2300 x 550(sedu) x 850 mm | celočalúnená poťahovou látkou |
zložená z troch častí: | dva samostatné kusy (dvoj/troj sedalové) a jeden kus rohová časť |
ukončená opierkami na ruky po obidvoch stranách | áno |
celkový počet opierok rúk | dva kusy |
šírka opierky rúk min. | 200 mm |
konštrukcia sedáka zo SM rámu | vysokoelastická PUR pena na vlnitých pružinách |
opierky chrbta | molitanové |
nohy drevené valce, výška | 60 mm |
nohy v tvare valca - dekor | ORECH Aida Tabak H3704, alebo matný studený orech, alebo matný chróm |
sedacia súprava neobsahuje | úložný priestor, rozkladanie, podhlavníky |
čalúnenie poťahovou látkou, materiál zložený: | 19% Bavlna, 47%Viskoza, 34% Polyester |
váha poťahovej látky | 460g/m2 |
požiarna odolnosť podľa | EN 1021 /1-2/ |
svetelná odolnosť podľa | UNI EN ISO 105-B02 |
nosnosť (látky) | min. 120kg |
poťahová látka musí spĺnať medzinárodnú normu pre test Martindale | ISO 12947-1:1998 + Cor.1:2002 |
v prípade zahnutia lemu látky | prešívanie dva krát |
farba svetlosivá | výber podľa predloženého vzorkovníka |
Položka č. 2: Kreslo čalúnené, šxhxv cca 1000 x 550(sedu) x 850 mm | celočalúnené poťahovou látkou |
ukončené opierkami na ruky po obidvoch stranách | áno |
šírka opierky rúk min. | 200 mm |
konštrukcia sedáka zo SM rámu | vysokoelastická PUR pena na vlnitých pružinách |
opierka chrbta | molitanová |
nohy drevené valce, výška | 60 mm |
nohy v tvare valca - dekor | ORECH Aida Tabak H3704, alebo matný studený orech, alebo matný chróm |
čalúnenie poťahovou látkou, materiál zložený: | 19% Bavlna, 47%Viskoza, 34% Polyester |
váha poťahovej látky | 460g/m2 |
požiarna odolnosť podľa | EN 1021 /1-2/ |
svetelná odolnosť podľa | UNI EN ISO 105-B02 |
nosnosť (látky) | min. 120kg |
poťahová látka musí spĺnať medzinárodnú normu pre test Martindale | ISO 12947-1:1998 + Cor.1:2002 |
v prípade zahnutia lemu látky | prešívanie dva krát |
farba svetlosivá | výber podľa predloženého vzorkovníka |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia Bratislava. |
Dodávka tovaru vrátane vyloženia, vynesenia na príslušné poschodie a montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. |
Odstránenie a likvidácia obalov dodaného tovaru. |
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 0800 hod. do 1400 hod. |
Dodanie tovaru žiadame avizovať minimálne jeden deň pred dodaním. |
Objednávateľ požaduje, aby bol tovar nový, nepoužívaný. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Pri predložení vlastného návrhu na plnenie predmetu zmluvy, požadujeme zaslať fotografie / obrázky/ (emailom) design položiek za účelom overenia požadovaných vlastností. |
Prevzatie tovaru sa vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec kupujúceho, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s objednávkou. Predávajúci súčasne s dodávkou tovaru zašle kupujúcemu preberací protokol a kupujúci sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť na preberacom protokole. Súčasťou protokolu budú doklady vzťahujúce sa na tovar. |
Kupujúci je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, kupujúci neprevezme tovar a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom kupujúcim. |
Omeškanie predávajúceho s riadnym dodaním tovaru je dôvodom na odstúpenie od zmluvy. Pre odstúpenie od zmluvy platia ustanovenia §344 a násl. Obchodného zákonníka. |
Predávajúci zodpovedá zato, že tovar spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, že nemá vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu alebo schopnosť riadneho užívania a na dodaný tovar poskytuje záruku 24 mesiacov. |
Predávajúci sa zaväzuje vadné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou vadného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
Predávajúci sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdŕžaní reklamácie. V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, počas ktorej nebol predmet zmluvy schopný riadneho užívania. |
Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa zato že s reklamáciou súhlasí. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. |
Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Originál zaslanej faktúry musí obsahovať potvrdený dodací list o prevzatí tovaru a kópiu zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Priemyselná 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
18.05.2016 08:32 — 30.05.2016 08:33
2,00 ks
1 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.05.2016 08:34
09.05.2016 08:32
09.05.2016 08:47
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.05.2016 08:31 - Vstupná ponuka | 1 198,80 | € | Cena s DPH |
09.05.2016 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 198,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: