Z201610625
OF-84634
zrušená
00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
Oprava a servis rezačky
oprava, servis ,rezačka, tlačiarenské stroje
Služba, Tovar
1. Opravy a údržba
1. Oprava a servis rezačky
|
|
---|---|
Funkcia |
Oprava a servis rezacieho stroja MAXIMA aj s náhradnými dielmi. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pravidelný servis na rezacom stroji ADAST MAXIMA | služba | 1 | ||
Počet rezacích strojov | ks | 1 | ||
Počet mesiacov, na ktoré sa služba opráv vyžaduje: | mesiacov | 12 | ||
Počet vymedzených hodín na servis a opravy rezacieho stroja ADAST MAXIMA za 12 mesiacov: | hod. | 20 | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadujeme udržiavanie zariadenia v prevádzky schopnom stave: | Počas celej doby údržby |
V cene požadujeme dodávanie náhradných dielov podľa potreby : | Počas celej doby údržby |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad o oprávnení poskytovať službu/ dodávať tovar / Živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra / alebo potvrdenie príslušného orgánu, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodanie požadovaného predmetu zákazky. |
Pri poruche strojového zariadenia rezačky ADAST MAXIMA verejný obstarávateľ zašle elektronicky alebo telefonicky požiadavku na opravu zariadenia ADAST MAXIMA a dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť opravu najneskôr do troch pracovných dní od nahlásenia poruchy stroja. |
Pri pravidelnom ročnom servise strojného zariadenie ADAST MAXIMA požaduje verejný obstarávateľ čistenie, nastavenie, namazanie, výmenu oleja, výmenu opotrebovaných súčiastok a vykonanie ďalších potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ pri mieste vykonávania servisu. |
Termín pravidelného ročného servisu verejný obstarávateľ elektronicky dohodne s dodávateľom minimálne 1 mesiac pred termínom plánovaného servisu. |
Fakturácia bude realizovaná po vykonaní servisného zásahu alebo opravy na strojnom zariadení. Podkladom pre vystavenie faktúry musí byť servisný alebo montážny list potvrdený verejným obstarávateľom. |
Víťazný uchádzač je povinný do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, v prípade, ak predmet zákazky bude realizovať prostredníctvom subdodávateľov, predložiť mailom kontaktnej osobe zoznam subdodávateľov v zmysle bodu 6.1.8. Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Verejný obdstarávateľ a dodávateľ sa zaväzujú do 3 dní po uzatvorení zmluvy si vzájomne elektronicky nahlásiť telefón a mailovú adresu kontaktnej osoby. |
Univerzitná 3833/1,HB, EDIS -vydavateľské centrum ŽU, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
20.05.2016 15:30 — 19.05.2017 14:00
1,00 celok
1 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.05.2016 14:40
06.05.2016 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: