17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
33793131
Ing. Viera Riljaková - INTERIÉRY
Medvedzie 163/45, Tvrdošín, 027 44, SVK
Kancelárska stolička, kancelárske kreslo
Kancelárska stolička, kancelárske kreslo, konferenčná stolička
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kancelárska stolička, kancelárske kreslo
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárska stolička, kancelárske kreslo, konferenčná stolička |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - kancelárska stolička | ks | 25 | ||
Položka č. 2 - kancelárske kreslo | ks | 25 | ||
Položka č. 3 - kancelárske kreslo so sieťovaným operadlom | ks | 25 | ||
Položka č. 4 - konferenčná stolička | ks | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1 - kancelárska stolička | |
- kancelárska stolička s podrúčkami (alebo bez podrúčiek) | |
- spĺňa normy: EN 1335-1, EN-1335-2, EN 1335-3 | |
- rozmery: šírka sedáku: min. 49,5 cm, hĺbka sedáku: min. 45 cm | |
- výška operadla min. 52 cm, šírka operadla min. 45 cm | |
- nastaviteľná výška sedu od podlahy min. 41,5 až 55,5 cm | |
- nosnosť: min. 110 kg | |
- špecifikácia operadla a sedáka: konštrukcia z kvalitného plastu + pena s hustotou 24 | |
- povrchová úprava: textília | |
- ergonomické tvarovanie | |
- oderuvzdornosť 60 000 cyklov | |
- kríž čierny plastový | |
- kolieska nylonove, 50 mm | |
- fixné podrúčky čierne plastové | |
- farba stoličky: tmavosivá alebo čierna (príp. dohoda) | |
--------------------- | --------------------- |
Položka č. 2 - kancelárske kreslo | |
- kancelárske kreslo vyrobené s dôrazom na ergonómiu, kvalitu a eleganciu | |
- dotykové časti sedadla a operadla sú z kvalitnej hovädzej kože,zadná strana operadla je potiahnutá koženkou | |
- ergonomicky tvarované sedadlo | |
- operadlo s elegantným prešívaním | |
- pohodlná opierka hlavy | |
-robustná chrómovaná kovová základňa zaručujúca dokonalú stabilitu | |
- celkový vzhľad doplňajú pochrómované kovové podrúčky s dotykovou plochou z mäkčeného polyuretánu | |
- kreslo je výškovo nastaviteľné a vybavené hojdacím mechanizmom s možnosťou aretácie hojdania a nastavenia silyprotiváhy | |
- spĺňa normy: EN 1335-1, EN-1335-2, EN 1335-3 ISTA 2A type C | |
- nosnosť: min.110 kg | |
- hĺbka sedadla: 47,0 cm, šírka sedadla: 50 cm | |
- výška operadla min. 63 cm, šírka operadla min. 50 cm | |
- mechanizmus: synchrónna | |
- nastaviteľná výška sedadla 48,0 - 58,0 cm | |
- podrúčky sú súčasťou balenia | |
- materiál: koža/vinylová koženka | |
- farba kresla: čierna (príp. dohoda) | |
--------------------- | --------------------- |
Položka č. 3 - kancelárske kreslo so sieťovaným operadlom | |
- Chrbtová opierka a sedák zhotovené zo sieťoviny a eko kože | |
- Nastaviteľná výška sedadla (plynový tlmič) | |
- Tvarované opierky lakťov | |
- Funkcia kolísky prispôsobená telesnej váhe TILT | |
- Blokáda vertikálnej polohy | |
- Návod a náradie súčasťou balenia | |
- Kolieska | |
Rozmery: | |
- Výška sedadla min. 49-58cm | |
- Šírka sedadla min. 48cm | |
- Hĺbka sedadla min. 48cm | |
- Výška chrbtovej opierky min. 65cm | |
nosnosť: min. 100 kg | |
--------------------- | --------------------- |
Položka č. 4 - konferenčná stolička | |
- Konferenčná stolička s čiernym látkovým poťahom (alebo podľa dohody) | |
- Umožňuje stohovať až 4 stoličky do seba | |
- Konštrukcia: oceľová | |
- Materiál: textil (alebo podľa dohody) | |
- Nosnosť min. 120,0 kg | |
- Hĺbka sedadla min. 46,0 cm | |
- Šírka operadla min. 46,0 cm | |
- Šírka sedadla min. 46,0 cm | |
- Výška operadla min. 32,0 cm | |
- Výška sedu min. 46,0 cm |
Názov |
POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru.Objednávateľ má právo na výber farby poťahu tovaru. |
POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar do 7 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne. |
POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
---------------------------------------------------------- |
Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo a druh tovaru a so súhlasom dodávateľa objednať aj príbuzné (v zmluve priamo neurčené) druhy tovaru za predpokladu dodržania celkovej ceny predmetu zmluvy. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
Objednávateľ požaduje uviesť nasledovné údaje na obale výrobku: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o zložení údaj o objeme, údaj o odporúčanom dávkovaní a dátum spotreby. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH) a zostatok finančného limitu. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 7 dní od doručenia reklamácie. |
Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy, tak objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
100,00 ks
5 472,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.05.2016 10:48
11.05.2016 10:50
11.05.2016 11:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.05.2016 10:57 - Vstupná ponuka | 5 472,00 | € | Cena bez DPH |
11.05.2016 10:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: