00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
HW a SW podpora výrobcov zariadení Dell SonicWall, HP EVA a Veeam
podpora, údržba
Služba
7. Počítačové a súvisiace služby
1. HW a SW podpora výrobcov zariadení Dell SonicWall, HP EVA a Veeam
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova podpory pre existujúci centrálny bezpečnostný systém Dell SonicWall (obnova supportu na obdobie od 07.2016 – 07.2017): Comprehensive Gateway Security Suite Bundle for NSA 2600 (predchádzajúca podpora ukončená 24.04.2016); SonicWall GMS E-Class 24X7 Software Support (predchádzajúca podpora ukončená 24.04.2016); Dynamic Support 24x7 for the NSA 220 Series (predchádzajúca podpora ukončená 03.07.2016) |
Obnova podpory pre existujúce dátové úložisko HP EVA P6350 - obnova supportu na obdobie 20.08.2016 – 14.11.2017: HPE Hardware Maintenance Onsite Support 24x7, 4 hodinová odozva v mieste inštalácie; HPE Software Technical Unlimited Support 24x7; HPE Software Updates SVC |
Obnova podpory pre existujúci zálohovací SW Veeam - obnova supportu na obdobie 26.05.2016 – 25.05.2017: Annual Basic Maintenance Renewal - Veeam Availability Suite Enterprise for VMware |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dell SonicWall - Comprehensive Gateway Security Suite Bundle for NSA 2600 | ks | 2 | ||
Dell SonicWall - SonicWall GMS E-Class 24X7 Software Support | ks | 30 | ||
Dell SonicWall - Dynamic Support 24x7 for the NSA 220 Series | ks | 28 | ||
HP EVA - HP P6350 EVA | ks | 1 | ||
VEEAM - Veeam Availability Suite Enterprise for VMware | sockets | 12 |
Názov |
1. Požiadavky na predloženie podkladov k plneniu: |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy dodá vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov, ktoré musia súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a parametrami zariadenia a služieb. |
Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr. |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a on-line web portálom dostupným pre Objednávateľa pre evidenciu servisných zásahov a sledovaním priebehu riešenia a času plnenia požadovaného SLA. |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je certifikovaným obchodným partnerom výrobcu zariadení HP formou predloženia certifikátu, alebo potvrdením zodpovedného zástupcu výrobcu pre územie Slovenskej republiky. |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je držiteľom certifikátu Veeam minimálne na úrovni GOLD Partner. |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje vlastnými technickými pracovníkmi s platnými certifikátmi výrobcu zálohovacieho systému Veeam so skúsenosťami z implementácií min. 3 projektov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky:VMTSP min. ver. 7 – min. 1 pracovník, VMSP min. ver. 7 - min. 1 pracovník VMCE - min. 1 pracovník |
Objednávateľ požaduje predloženie certifikátu Dodávateľa, že je registrovaným servisným a obchodným partnerom spoločnosti DELL a je oprávnený na vykonávanie inštalácií, záručného a pozáručného servisu na produkty značky Dell. |
Objednávateľ požaduje predloženie certifikátu pracovníka potvrdzujúceho, že je akreditovaný špecialista pre integráciu Dell riešení a je oprávnený vykonávať inštaláciu a konfiguráciu, záručný a pozáručný servis security riešení značky DELL SonicWall – min. 2 pracovníci. |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží originál certifikátu alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou. |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží originál certifikátu alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 27000 vydaný nezávislou inštitúciou. |
Nesplnenie povinnosti podľa kapitoly 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. Predmet plnenia: |
Objednávateľ požaduje ako výstup dodávky dodanie aktivovaných požadovaných supportov s akceptačným Protokolom. |
Dodávateľ zahrnie do ceny náklady spojené s obnovou supportu vrátane (aktivácie supportu, reaktivácie podpory, prípadne zaplatenie pokuty a reaktivačného poplatku). |
Nesplnenie povinnosti podľa kapitoly 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. Podmienky dodania predmetu plnenia: |
Plnenie Realizácia obnovy supportov bude poskytnuté na základe písomnej výzvy Objednávateľa zaslanej na emailovú adresu Dodávateľa, so začiatkom poskytovania plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Dodávateľ je povinný ukončiť plnenie Realizácia obnovy supportov do 10 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
4. Miesto plnenia: |
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa. |
5. Fakturácia ceny – Platobné podmienky: |
Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila. |
6. Sankcie: |
V prípade akéhokoľvek omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy v porovnaní s termínmi uvedenými vo Funkčnej špecifikácii a týchto OPNP je Objednávateľ oprávnený fakturovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania/neposkytovania služieb. |
Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu. |
V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý, aj začatý deň omeškania. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH. |
Lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane. |
Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
19.05.2016 08:00 — 19.05.2016 14:00
1,00 celá dodávka
23 978,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.05.2016 09:14
09.05.2016 12:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.05.2016 12:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 280,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: