00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
36638064
CITONOVA spol. s r.o.
Nám. L. Svobodu 1, Banská Bystrica, 97409, SVK
Poskytovanie služieb práčovní v Košiciach na obdobie 48 mesiacov
pranie, čistenie, bielizeň
Služba
27. Ostatné služby
1. Poskytovanie služieb práčovní v Košiciach na obdobie 48 mesiacov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie poskytovania služieb práčovní na obdobie 48 mesiacov - odvoz znečistenej bielizne a dovoz vyčistenej bielizne z/do miesta plnenia. |
Odberné miesto plnenia: Košice |
Pranie bielizne v rozsahu, kvalite, podmienkach a lehotách uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie. |
Kompletná manipulácia s bielizňou, t.j. fyzické prevzatie použitej bielizne z odberného miesta od zamestnancov objednávateľa a fyzické odovzdanie vypranej bielizne týmto zamestnancom. |
Pranie s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami schválenými pre pranie bielizne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. obrus 140x180 cm | ks | 1600 | ||
2. obrus 140x280 cm | ks | 800 | ||
3. Obrus nad 5m2, rôzne veľkosti | ks | 400 | ||
4. Kuchynská zástera, rôzne veľkosti | ks | 100 | ||
5. Obrúsok 50x50 cm | ks | 2000 | ||
6. Povlak na dvojpaplón, 200x180 cm | ks | 400 | ||
7. Povlak na paplón, 200x90 cm | ks | 2000 | ||
8. Povlak na vankúš, 90x60 cm | ks | 2000 | ||
9. Povlak na vankúšik 40x40 cm, 50x50 cm | ks | 2000 | ||
10. Poťah na stoličku, rôzne veľkosti | ks | 200 | ||
11. Dvojplachta, 200x180 cm | ks | 800 | ||
12. Plachta obyčajná, 220x120 cm | ks | 2000 | ||
13. Deka 200x140 cm | ks | 20 | ||
14. Utierka kuchynská, 65x45 cm | ks | 200 | ||
15. Župan, rôzne veľkosti | ks | 400 | ||
16. Uterák froté, 100x50 cm | ks | 1200 | ||
17. Osuška froté, 140x70 cm | ks | 1200 | ||
18. Záves 1m2, rôzne veľkosti | ks | 200 | ||
19. Záclona 1m2, rôzne veľkosti | ks | 200 | ||
20. Plášť pracovný biely, rôzne veľkosti | ks | 100 | ||
21. Predložka froté, 60x50 cm | ks | 2000 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - odvoz znečistenej bielizne a dovoz zabalenej vyčistenej bielizne. |
Dodávateľ predloží do 48h od uzavretia zmluvy elektronicky rozpis položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v zložení: názov sortimentu, jednotková cena v EUR bez DPH, cena v požadovanom množstve v EUR bez DPH, cena celkom v EUR bez DPH a cena celkom v EUR s DPH. |
Dodávateľ predloží elektronicky do 5 dní od uzavretia zmluvy schválený Prevádzkový poriadok s harmonogramom striedania dezinfekčných prostriedkov. |
Dodávateľ predloží elektronicky do 5 dní od uzavretia zmluvy Rozhodnutie regionálneho úradu verejného zdravotníctva o schválení prevádzky práčovne. |
Dodávateľ je povinný poskytovať službu v množstve, v kvalite a v prevedení stanovenom v jednotlivých objednávkach od objednávateľa. Predmet plnenia bude dohodnutý v príslušnej objednávke. Objednávky sa budú precizovať telefonicky alebo emailom. |
Dodávateľ je povinný používať len také zariadenia, pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EU a normám SR a EU. |
Prepravu bielizne, ktorej čistenie je predmetom plnenia zabezpečuje poskytovateľ na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pre jej poškodením a znehodnotením. |
Lehoty preberania znečistenej bielizne budú stanovené po vzájomnej dohode dodávateľa a objednávateľa. |
Lehota dodania vyčistenej bielizne je do 3 pracovných dní od prevzatia bielizne, ak nebude stanovené v príslušnej objednávke inak. |
Pre prípad expresného čistenia, t.z. kratšieho ako 3 pracovné dni, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, predložiť odberateľovi cenník expresného čistenia. |
Objednávateľ je zodpovedný za riadne prebratie predmetu plnenia. Fyzická kontrola predmetu plnenia sa týka najmä overenia čistoty bielizne a nepoškodenia obalu bielizne. Po kontrole dodaného predmetu plnenia objednávateľ potvrdí prevzatie bielizne na dodacom liste. |
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri odovzdaní a prebratí objednávateľ alebo dodávateľ zistí nezrovnalosti - chyby a vady čistenia bielizne, bielizeň nepreberie a vystaví protokol o zistení nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný zabezpečiť na vlastné náklady odstránenie zistených vád a chýb obratom, najneskôr v lehote 2 pracovných dní. |
V prípade, že objednávateľ od platnosti plnenia predmetu zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 5 reklamácií, bude sa to považovať za nedodržanie zmluvných podmienok, čo je dôvod k okamžitému odstúpeniu od zmluvy. Uznaná a riadne vybavená reklamácia dodávateľom nie je považovaná za nedodržanie zmluvných podmienok a nie je dôvodom k okamžitému odstúpeniu zo strany objednávateľa. |
Dodávateľ vyhotoví faktúru podľa skutočne poskytnutých služieb v príslušnom kalendárnom mesiaci. |
Platba sa uskutoční po dodaní predmetu plnenia na základe vystavenej faktúry s prílohami: zoznam poskytnutých služieb v príslušnom mesiaci, druh a číslo objednávky, na základe ktorej bola služba dodaná, jednotkové ceny v EUR bez DPH a dodacie listy potvrdené objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Názov | Upresnenie |
Zmluva sa uzatvára na obdobie | 48 mesiacov, resp. do vyčerpania vysúťaženej max. ceny predmetu zmluvy. |
Slovenská republika
02.07.2016 08:00 — 02.07.2020 00:00
1,00 celok, t.j. určené služby v požadovanom množstve
15 156,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.05.2016 13:31
06.05.2016 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.05.2016 14:38 - Vstupná ponuka | 15 039,70 | € | Cena s DPH |
06.05.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 780,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: