30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
35275171
Jozef Forgáč-olympia
Vŕbová 1427/3, Veľký Šariš, 08221, SVK
Športové tašky s logom
taška, propagačný materiál
Tovar
1. Športové tašky s logom
|
|
---|---|
Funkcia |
Športová taška s logom objednávateľa pre účastníkov športového podujatia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Športová taška s logom objednávateľa | ks | 750 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. materiál | polyester |
2. farba | tmavomodrá s možnou kombináciou farieb: čierna, svetlomodrá, sivá |
3. hlavný priestor | uzatvárateľný na zips |
4. bočné vrecko | uzatvárateľné na zips resp. inak uzatvárateľné |
5. ramenný popruh | nastaviteľný |
6. dĺžka tašky | 40 až 50 cm |
7. výška a hĺbka tašky | neurčuje sa |
8. potlač | logo objednávateľa s nápismi (štyri slová) |
9. farba loga a nápisu | tmavomodrá alebo šedá alebo zlatá (podľa dohody s objednávateľom) |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne vzorku predmetu zmluvy v dvoch kusoch do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy na účely kontroly, či predložené vzorky zodpovedajú technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
5. Dodávateľovi bude logo a nápisy konkretizované a poskytnuté objednávateľom po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
6. Objednávateľ požaduje dodanie grafického návrhu potlače pred dodaním tovaru emailom kontaknej osobe na odsúhlasenie do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
7. Objednávateľ prostredníctvom kontaktnej osoby odsúhlasí grafický návrh potlače alebo požiada o jeho úpravu. |
8. Prípadné úpravy grafického návrhu je dodávateľ povinný zapracovať do dvoch pracovných dní od ich doručenia dodávateľovi. |
9. Objednávateľ preskúša vzorky do piatich pracovných dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
10. Po ukončení skúšania vzoriek bude dodávateľ objednávateľom vyzvaný na prevzatie poskytnutých vzoriek. |
11. Objednávateľ požaduje a dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, nepoužitý a nepoškodený tovar. |
12. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
13. Objednávateľ oznámi dodávateľovi kontaktnú osobu vrátane jej kontaktných údajov bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
14. Dodávateľ oznámi objednávateľovi kontaktnú osobu vrátane jej kontaktných údajov bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
15. Dodávateľ je oprávnený dodať predmet zmluvy až po odsúhlasení predložených vzoriek a grafického návrhu zo strany objednávateľa. |
16. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky náklady (najmä dopravu tovaru do miesta plnenia, poskytnutie vzoriek, odstraňovanie chýb v záručnej dobe) spojené s plnením zmluvy. |
17. Dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstraňovaním vád počas záručnej doby (oprava vád predmetu dodávky, doprava, a pod.) na vlastné náklady. |
18. Záruka je 24 mesiacov. Záručná doba začne plynúť dňom protokolárneho prevzatia príslušnej dodávky. |
19. Porušenie povinností v zmysle bodov 1., 2., 3., 4., 6., 8., 11., 12., 15., 16., 17. a 18. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
20. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo účasti v tomto verejnom obstarávaní len pre chránené dielne a chránené pracoviská a hospodárske subjekty, ktorých hlavným cieľom je sociálna a profesionálna integrácia osôb so zdravotným postihnutím alebo inak znevýhodnených osôb alebo vyhradzuje realizáciu zákazky v rámci programov chránených pracovných miest za predpokladu, že aspoň 30% zamestnancov chránených dielní, chránených pracovísk, hospodárskych subjektov a programov chránených pracovných miest tvoria osoby so zdravotným postihnutím alebo inak znevýhodnené osoby. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
17.05.2016 09:00 — 27.05.2016 15:00
750,00 ks
5 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.05.2016 12:33
05.05.2016 13:00
05.05.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.05.2016 12:59 - Vstupná ponuka | 5 500,00 | € | Cena bez DPH |
05.05.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 509,10 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: