36277215
STEFE Trnava, s. r. o.
Františkánska 16, Trnava, 91732, SVK
34113061
DAVID interier design, spol. s r.o.
Bratislavská cesta 2791/114, Piešťany, 92101, SVK
Výmena okien na meštianskom dome
demontáž a likvidácia pôvodných okien, dodávka a montáž nových drevených okien
Stavebná práca, Tovar, Služba
1. Opravy a údržba
1. Výmena okien na meštianskom dome
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena dvojitých okien na poschodí uličnej fasády meštianskeho domu |
Okno 1150 x 2500 mm. Spôsob otvárania - vnútorné okno otvárané dovnútra, vonkajšie von |
Okno 300 x 2500 mm. Spôsob otvárania - vnútorné okno otvárané dovnútra, vonkajšie von |
Okno 1100 x 2000 mm. Spôsob otvárania - vnútorné okno otvárané dovnútra, vonkajšie von |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Okno 1150 x 2500 - vnútorné okno otvárané dovnútra | ks | 2 | ||
Okno 1150 x 2500 - vonkajšie okno otvárané von | ks | 2 | ||
Okno 300 x 2500 mm - vnútorné okno otvárané dovnútra | ks | 2 | ||
Okno 300 x 2500 mm - vonkajšie okno otvárané von | ks | 2 | ||
Okno 1100 x 2000 mm - vnútorné okno otvárané dovnútra | ks | 4 | ||
Okno 1100 x 2000 mm - vonkajšie okno - otvárané von | ks | 4 | ||
Demontáž, odvoz a likvidácia pôvodných okien | ks | 16 | ||
Dodávka a montáž nových drevených okien na budovu - vonkajších a vnútorných okien | m2 | 32,10 | ||
Predmetom zákazky je demontáž, odvoz a likvidácia jestvujúcich okien, výroba, dodávka a montáž nových okien, montáž parapetov, murárske práce, omietky, vyspravenie ostení z interiéru a exteriéru, maliarske práce (ostenia) z interiéru a exteriéru. | ks | 8 | ||
Pri výrobe a montáži je potrebné dodržať podmienky stanovené Krajským pamiatkovým úradom. Vyjadrenie krajského pamiatkového úradu je uvedené v prílohe. | vyjadrenie | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba rámov okien - exteriér | tmavohnedé morenie alebo krycí náter |
farba rámov okien - interiér | biely náter |
profil | drevený, vyrobený ako rekonštrukčná kópia jestvujúcich okien |
zasklenie, izolačné dvojsklo - vonkajšie okná | 4-16-4 |
zasklenie - sklenená výplň - vnútorné okná | 4 |
Ug | 1,1 W/m2.K |
výplň | argón |
Uw | 1,0 W/m2.k |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane montáže na mieste plnenia |
Povinnosťou zhotoviteľa je zameranie skutočných rozmerov jednotlivých predmetných otvorov pred zadaním do výroby. |
Presné umiestnenie skiel bude zhotoviteľovi zadefinované pri odovzdaní staveniska. |
Zhotoviteľ je povinný termín začatia prác oznámiť Krajskému pamiatkovému úradu do 7 dní za účelom vykonávania štátneho dohľadu na úseku ochrany pamiatkového fondu. Objednávateľ si vyhradzuje právo zrealizovať kontrolný rez krídla a rámu vytypovaného okna za účelom zistenia dodržania požadovaných parametrov. |
Súčasťou zmluvy musí byť aktualizovaný rozpočet. |
Zhotoviteľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť certifikát ISO 9001, preukaz zhody (pre výrobu a montáž okien). |
Požaduje sa realizovať výmenu okien v mesiacoch jún - júl 2016. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje pre Objednávateľa zhotoviť kompletné Dielo na kľúč, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje použiť na vykonanie Diela tovar, materiál a zariadenia, ktoré budú spĺňať kritériá a štandard požadovaný Objednávateľom. |
V prípade ak Zhotoviteľ riadne a úplne vykoná Dielo pred dohodnutými termínmi, zaväzuje sa Objednávateľ Dielo prevziať aj v skoršom ponúknutom termíne. |
Riadnym a úplným vykonaním Diela podľa Zmluvy a riadnym splnením všetkých záväzkov Zhotoviteľa podľa Zmluvy sa rozumie odovzdanie diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu, ktorý vypracuje zhotoviteľ. |
Zhotoviteľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania Diela. |
Cena za vykonanie Diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto Zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady Zhotoviteľa pri vykonávaní celého Diela podľa Zmluvy. |
Cenu za Dielo zaplatí Objednávateľ na základe faktúry, vystavenej Zhotoviteľom po odovzdávaní Diela ako celku. |
Objednávateľ zaplatí Zhotoviteľovi v prípade výskytu drobných vád a nedorobkov (nebrániacich užívaniu zmluvného diela) sumu krátenú o čiastku vo výške 10% z ceny diela bez DPH. Po odstránení drobných vád a nedorobkov Zhotoviteľom bude zadržaná suma objednávateľom uhradená a to do 14 kalendárnych dní |
O odstránení prípadných drobných vád a nedorobkov bude spísaný osobitný protokol, ktorý vypracuje Zhotoviteľ. |
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a Objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou Faktúry. Za objednávateľa súpis vykonaných prác potvrdí technický dozor investora (TDI). |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dátumu jej preukázateľného doručenia do sídla Objednávateľa. |
Za správne vyčíslenie sadzby DPH (dane z pridanej hodnoty) podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov zodpovedá Zhotoviteľ v plnom rozsahu. |
Záručná doba začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania odovzdávacieho protokolu a trvá päť rokov. V prípade výskytu drobných vád a nedorobkov sa záručná doba počíta odo dňa podpisu protokolu o odstránení drobných vád a nedorobkov. |
Počas záručnej doby má Objednávateľ právo požadovať a Zhotoviteľ povinnosť odstrániť vady Diela na náklady Zhotoviteľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej (listom alebo e-mailom) reklamácie vady Objednávateľom Zhotoviteľovi. |
Ak Zhotoviteľ neodstráni vady Diela v dohodnutom termíne, alebo neodstráni vady Diela správne, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť odstránenie vád Diela prostredníctvom tretej osoby, a to na náklady Zhotoviteľa. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady Diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom Zhotoviteľovi. |
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú Objednávateľ nemôže Dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá Zhotoviteľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti Diela začína plynúť nová záručná doba. |
Zhotoviteľ je povinný chrániť Dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti Diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania Diela Objednávateľovi. |
Zhotoviteľ nie je oprávnený pri realizácii Diela použiť náhradné materiály a výrobky oproti predpokladaným bez písomného súhlasu Objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený žiadať zámenu materiálov alebo technológií, ktoré majú byť zabudované v Diele, a to podľa vlastného uváženia. Zhotoviteľ je povinný túto zámenu akceptovať a prijať aj zmenu ceny dodávaného materiálu, technológie a dohodu o znížení alebo zvýšení Ceny. |
Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebo subdodávateľov) na stavenisku a tretích osôb.. |
Zhotoviteľ znáša nebezpečenstvo škody na zhotovovanom Diele, a to až do doby odovzdania Diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu. |
Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov a dielov, výrobkov, strojov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť pred poškodením zariadenie Objednávateľa, ktoré sa nachádza v priamom dotyku stavebných prác. |
Zhotoviteľ je povinný odovzdať Objednávateľovi certifikáty na použité materiály a zariadenia pred ich zabudovaním do Diela v zmysle platných právnych predpisov. |
Zhotoviteľ aj jeho dodávatelia a subdodávatelia na požiadanie Objednávateľa sú povinní zúčastňovať sa kontrolných dní. ktoré zvoláva Objednávateľ. |
Zhotoviteľ poverí výkonom funkcie stavbyvedúceho osobu a meno tejto osoby je povinný oznámiť Objednávateľovi najneskôr pri odovzdaní a prevzatí staveniska. |
Zhotoviteľ vykoná na vlastné náklady všetky skúšky, kontroly a merania, ktoré sú potrebné pre riadne ukončenie Diela. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pred realizáciou jednotlivých častí Diela predloží a odovzdá Objednávateľovi na schválenie vzorky materiálov, výrobkov, alebo iných náležitostí, ktoré budú použité pri realizácii Diela. |
Pred zahájením prác je Zhotoviteľ povinný odovzdať Objednávateľovi menný zoznam svojich zamestnancov a zamestnancov prípadného dodávateľa a subdodávateľa Objednávateľom odsúhlaseného a tento zoznam v priebehu realizácie diela aktualizovať. |
Zhotoviteľ je povinný kedykoľvek, na vyžiadanie zodpovedného pracovníka Objednávateľa, predložiť ku kontrole všetky požadované doklady z oblasti BOZP, PO a hygieny práce týkajúce sa činnosti zhotoviteľa. |
Zhotoviteľ je povinný udržiavať na Stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. Zhotoviteľ je povinný dokladovať Objednávateľovi uskladnenie odpadov podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky. |
Zhotoviteľ oznámi Objednávateľovi pripravenosť Diela k odovzdaniu a prevzatiu najneskôr 5 kalendárnych dní pred jeho odovzdaním. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať vykonané Dielo, ktoré má vady brániace riadnemu prevádzkovaniu Diela. Za deň odovzdania a prevzatia Diela sa považuje deň podpísania Protokolu oboma zmluvnými stranami. |
V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. V prípade, že vady a nedorobky budú drobného charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu Diela, môže Objednávateľ prevziať Dielo s určením termínu odstránenia takýchto drobných vád a nedorobkov |
Po ukončení prác na Diele, avšak najneskôr do 3 kalendárnych dní po odovzdaní a prevzatí Diela je Zhotoviteľ povinný stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
Ak sa Zhotoviteľ dostane do omeškania s odovzdaním Diela ako celku, Objednávateľ má právo požadovať od Zhotoviteľa zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z Ceny Diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Pokiaľ Zhotoviteľ poruší svoju zmluvnú povinnosť a záväzok, pre ktorej porušenie je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, zaplatí Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny diela s DPH. |
V prípade, ak Zhotoviteľ neodstráni v dohodnutom termíne vady a/alebo nedorobky Diela reklamované Objednávateľom počas plynutia záručnej doby zaplatí Zhotoviteľ Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1000,€ (slovom: tisíc eur) za každý aj začatý deň omeškania. |
Zmluvná pokuta za nedodržanie termínu vypratania staveniska je 500,00€ (slovom: tisíc eur) za každý aj začatý deň omeškania až do termínu úplného vypratania staveniska. |
Zmluvné pokuty, dohodnuté týmito Zmluvnými podmienkami, sa nedotýkajú náhrady škody, ktorá vznikne druhej zmluvnej strane z nesplnenia zmluvných povinností, ktoré sú zmluvnou pokutou zabezpečené. |
Ak Zhotoviteľ nevykoná Dielo podľa podmienok uvedených v Zmluve, alebo preruší práce na vykonávaní Diela, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Zhotoviteľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Zaplatením zmluvnej pokuty/zmluvných pokút/ sa Zhotoviteľ nezbavuje povinnosti vykonať Dielo. |
Uplatnením vyššie uvedených sankcií nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody spôsobenú omeškaním s odovzdaním Diela podľa týchto Zmluvných podmienok a právo na náhradu škody spôsobenú na majetku Objednávateľa, ktorú preukázateľne spôsobí Zhotoviteľ pri realizácii Diela. |
Objednávateľ má nárok na náhradu škody v celom jej rozsahu, bez ohľadu na to či, ide o škodu, ktorá vznikla v dôsledku porušenia povinnosti Zhotoviteľa, jeho dodávateľov alebo subdodávateľov. |
Ak Zhotoviteľ alebo jeho dodávateľ a/alebo subdodávateľ bezdôvodne preruší práce na vykonávaní Diela, má Objednávateľ právo uplatniť si voči Zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 3 000,€ (slovom: tritisíc eur) a to za každý jeden prípad prerušenia. |
Objednávateľ má právo redukovať, resp. zvýšiť rozsah diela do výšky 20% zmluvnej ceny a to bez dopadu na termín ukončenia realizácie. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ neplní kvalitatívnotechnické parametre a/alebo podmienky zhotovovania Diela určené Zmluvou, Slovenskými technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak aj napriek písomnému upozorneniu Objednávateľa Zhotoviteľ pokračuje vo vadnom plnení, alebo ak v primeranej lehote určenej na odstránenie vady, vadu Diela neodstránil. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ bez kvalifikovaných dôvodov neprevezme stavenisko, nedokáže zhotoviť Dielo riadne a včas, alebo zastaví práce na Diele pred jeho dokončením. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak sa voči Zhotoviteľovi vedie konkurzné konanie,bol podaný návrh na začatie konkurzného konania, návrh na začatie konkurz. konania bol zamietnutý z dôvodu nedostatku majetku,ak bolo začaté vyrovnávacie konanie alebo ak Zhotoviteľ vstúpil do likvidácie |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak sa Zhotoviteľ dostane do omeškania s akoukoľvek lehotou vykonávania Diela uvedenou v podrobnom harmonograme realizácie Diela, o viac ako 10 (slovom: desať) kalendárnych dní. |
Zhotoviteľ vyhlasuje, že má všetky platné povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k zhotoveniu Diela a že tieto povolenia a licencie sú postačujúce k tomu, aby mohol začať vykonávanie Diela a riadne a včas Dielo vykonať. |
Zhotoviteľ bude pri vykonávaní Diela postupovať s odbornou starostlivosťou. Zhotoviteľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecné záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky Zmluvy. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
Nebezpečenstvo škody na Diele znáša Zhotoviteľ, pričom nebezpečenstvo škody na Diele prechádza zo Zhotoviteľa na Objednávateľa odovzdaním a prevzatím Diela medzi Zhotoviteľom a Objednávateľom na základe Protokolu. |
Zhotoviteľ bude zhotovovať práce za plnej prevádzky základnej školy a preto je povinný zabezpečiť bezpečnosť zamestnancov, žiakov a návštevníkov školy. |
Zhotoviteľ je povinný prostredníctvom svojho stavbyvedúceho viesť stavebný denník a tento na vyzvanie predkladať technickému dozorovi investora (objednávateľ). |
Zhotoviteľ je povinný vypracovať kontrolný a skúšobný plán, a to do 5 kalendárnych dní po uzavretí zmluvy o dielo a plán užívania zrealizovaného zmluvného diela pri jeho odovzdaní a prevzatí do užívania. |
Zhotoviteľ je povinný spracovať vecný a časový harmonogram. |
Zmluvné strany berú na vedomie, že do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy o dielo podpíšu Dodatok č. 1 k tejto zmluve, ktorý bude riešiť identifikačné údaje zmluvných strán týkajúcich sa fakturácie (číslo účtu, bankové spojenie a pod.). Návrh dodatku vypracuje Objednávateľ. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Hlavná 5, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
24.05.2016 08:16 — 07.07.2016 08:19
1,00 celok
9 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.05.2016 08:58
12.05.2016 08:15
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.05.2016 09:23 - Vstupná ponuka | 9 600,00 | € | Cena s DPH |
10.05.2016 16:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 504,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: