• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2016 16:09
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2016 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2016 11:40

Detail zákazky Z201610349

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2016 16:09
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2016 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2016 11:40

Základné údaje

Z201610349

OF-83553

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2440354

Objednávateľ

00603481

Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava

Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK

Dodávateľ

14373564

Marián Uhlár

Záhradná 1353/7, Gelnica, 05601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie – skrinky na triedenie pošty, rokovacie stoly a stoličky

vybavenie, nábytok, kancelárie, skrinky, stoly

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39153000-9 - Nábytok pre konferenčné miestnosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Interiérové vybavenie – skrinky na triedenie pošty, rokovacie stoly a stoličky
Funkcia
Zabezpečenie triedenia internej a externej pošty - nahradenie existujúcich poštových skriniek novými a zároveň zvýšenie bezpečnosti obehu dokumentov a zabezpečenie rokovacieho nábytku do rokovacích miestností pre potreby verejného obstarávateľa, nákup textilných výrobkov s nízkou úrovňou toxických látok s uprednostnením výrobkov s malým vplyvom na životné prostredie pri výrobe a vyrobené z vlákien vyrobených s minimálnym množstvom pesticídov.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skrinka na triedenie pošty - 1ks Rozmer skrinky max.: V 1800 x Š 2600 x H 450 mm.
Skrinka na triedenie pošty rozdelená do uzamykateľných priehradiek s otvormi na listy. Minimálny počet priehradiek je 50. Dvierka priehradiek sa otvárajú smerom nadol alebo do strany. Dvierka priehradiek sú vybavené cylindrickým zámkom s 3 kľúčikmi. Od všetkých priehradiek budú 2 univerzálne kľúče, ktoré umožnia otvorenie všetkých priehradiek. Na každé dvierka priehradky budú upevnené rámiky s možnosťou vymenia štítku pre prehľadné označenie. Prvá priehradka od spodku musí byť vo výške minimálne 0,36m a posledná maximálne 1,8m. Farebné prevedenie buk.
Rokovací stôl - 10 ks Rozmer: 2200x1200x762mm
Tvar stola je obdĺžnik, z každej strany stola je možné sedenie s uložením nôh pod stôl, stolové dosky a nohy sú vyrobené z DCP hrúbky 38 mm, stolová doska je po obvode vybavená dvojfarebnou akrylovou 3D hranou, odolnou proti úderom, podnož je olepená hranou ABS hrúbky 2 mm, lub stola je z DCP 18 mm s hranou ABS 0,5 mm z viditeľnej strany, stôl je inštalovaný na dekoračných rektifikačných nôžkach D = 55 mm. Farebné prevedenie tmavý orech.
Rokovací stôl - 1ks Rozmer: 4000x2000x736mm
Rokovací stôl pre 10 ľudí, stôl môže byť poskladaný z viacerých častí, základ stola je obdĺžnik s ukončením v tvare polkruhu, stoly majú hrúbku 38mm, stolové dosky a boky stolov sú opatrené ABS hranou o sile 2mm, na svetle nemení farbu. Farebné prevedenie tmavý orech.
Rokovací stôl - 1 ks Rozmer: 4000x2000x736mm
Rokovací stôl pre 10 ľudí, stôl môže byť poskladaný z viacerých častí, základ stola je obdĺžnik s ukončením v tvare polkruhu, stoly majú hrúbku 38mm, stolové dosky a boky stolov sú opatrené ABS hranou o sile 2mm, na svetle nemení farbu. Farebné prevedenie orech.
Rokovacie stoličky - 30 ks Rozmery minimálne: šírka 550mm, hĺbka 750mm, výška 770mm, nosnosť min. 120kg
Čalúnené kreslo s dreveným podnožím, s odolnosťou min. 100 000 cyklov, gramáž látky min. 350g/m, požiarna odolnosť podľa EN 1021 /1-2/, svetelná odolnosť podľa UNI EN ISO 105-B02, farebné prevedenie čalúnenia krémová, farebné prevedenie dreva tmavý orech.
Stálofarebnosť na svetle - Minimálne stupeň 4 – 5 pre nábytkové textílie. Overenie: Všetky výrobky musia byť testované podľa normy ISO 105 B02 alebo ekvivalentnej.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cenová ponuka vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cenová ponuka vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vynosenie tovaru do určenej miestnosti na mieste dodania.
Požaduje sa predložiť predbežný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Pred dodaním požadujeme fotografie (emailom) - design položiek, za účelom overenia požadovaných vlastností.
Dodanie tovaru a uskutočnenie prác bude realizované do 5 týždňov od podpisu zmluvy.
Prevzatie tovaru sa vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec kupujúceho, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s objednávkou. Predávajúci súčasne s dodávkou tovaru zašle kupujúcemu preberací protokol a kupujúci sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť na preberacom protokole. Súčasťou protokolu budú doklady vzťahujúce sa na tovar.
Kupujúci je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, kupujúci neprevezme tovar a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom kupujúcim. V prípade porušenia povinnosti dosať náhradný tovar, má sa za to, že predávajúci nesplní včas a riadne a je v omeškaní s riadnym dodaním predmetu zmluvy.
Dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia.
V prípade, že predávajúci nedodrží termín dodávky, kupujúci je oprávnený uplatniť si voči predávajúcemu zmluvnú pokutu výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania.
Omeškanie predávajúceho s riadnym dodaním tovaru, resp., omeškanie kupujúceho so zaplatením kúpnej ceny trvajúce dlhšie ako 60 dní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je pre druhú zmluvnú stranu dôvodom na odstúpenie od zmluvy. Pre odstúpenie od zmluvy platia ustanovenia §344 a násl. Obchodného zákonníka.
Predávajúci zodpovedá zato, že tovar spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, že nemá vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu alebo schopnosť riadneho užívania a na dodaný tovar poskytuje záruku 24 mesiacov.
Predávajúci sa zaväzuje vadné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou vadného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade.
Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa zato že s reklamáciou súhlasí.
Predávajúci sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdržaní reklamácie. V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, počas ktorej nebol predmet zmluvy schopný riadneho užívania.
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

16.05.2016 09:00 — 24.06.2016 16:00

1,00 ks

21 202,52

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.04.2016 16:09

04.05.2016 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.05.2016 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 380
 86
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.04.2016 07:50 - Vstupná ponuka 20 400,00 € Cena s DPH
04.05.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 14 555,76 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS