35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
45965838
MP KANAL service s.r.o.
Košická 5C, Prešov, 08001, SVK
Pracovné činnosti cisternovej kombinovanej nadstavby so sacím vákuokompresorom a vysokotlakým čerpadlom
Cisterna, cisternová nadstavba, fekálna cisterna, čistenie kanal. potrubí, čistenie odpadových šácht, čistenie zberných vpustí, čistenie cestných priekop, odsávanie a vývoz fekálií, likvidácia fekálií
Služba
16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby
1. Pracovné činnosti cisternovej kombinovanej nadstavby so sacím vákuokompresorom a vysokotlakým čerpadlom
|
|
---|---|
Funkcia |
Potreba prečisťovania kanalizačných potrubí, odpadových šácht, cestných zberných vpustí, cestných priepustov, odsávanie a vývoz fekálií. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Sadzba za 1km | km | 1000 | ||
2. Práca sacej fekálnej nadstavby 1/4 hod | 1/4 hod | 100 | ||
3. Práca vysokotlakej čistiacej vetvy – malý okruh 1/4 hod. | 1/4 hod | 300 | ||
4. Práca vysokotlakej čistiacej vetvy – veľký okruh 1/4 hod. | 1/4 hod | 350 | ||
5. Poplatok za úžitkovú vodu (1 000 litrov) | 1000 litrov | 100 | ||
6. Poplatok za zneškodnenie fekálií (1 000 litrov) | 1000 litrov | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Cisternová kombinovaná nadstavba osadená na podvozku nákladného motorového vozidla s týmito technickými parametrami: | |
a) Objem fekálnej časti cisterny: | min 6 000 litrov |
b) Objem nádrže pre vysokotlaký okruh: | min 7 000 litrov |
c) Sací výkon vakuokompresora: | min. 1,2 MPa |
d) Výkon vysokotlakej vetvy čerpadla: | min. 30 MPa |
e) Malý okruh vysokotlakej časti: | ½“, dĺžka hadice 40 m |
f) Veľký okruh vysokotlakej časti: | ½“, dĺžka hadice 80 m |
g) Otočný výložník pre veľký okruh | |
2. Podvozok: | |
a) Kategória: | N3 |
b) Druh paliva: | NM |
c) Zdvihový objem valcov: | min. 11 500 cm3 |
d) Výkon motora: | min. 210 kW |
e) Celkové rozmery (d x š x v): | min. 9 750 mm x 2 400 mm x 3 450 mm |
f) Prevádzková hmotnosť: | min. 16 000 kg |
g) Najväčšia prípustná celk. hm.: | min. 26 000 kg |
Verejný obstarávateľ požaduje oceniť pracovné úkony uvedené v technických vlastnostiach (body 1. - 6.) |
Názov |
1. Trvanie zmluvy 24 mesiacov. |
2. Miesto výkonu práce: Košický samosprávny kraj. |
3. Doba nástupu na zásah: |
3a.) V prípade povodňovej situácie do 2 hodín od e-mailom doručenej objednávky po predchádzajúcom telefonickom objednaní. |
3b.) V ostatných prípadoch do 24 hodín od e-mailom doručenej objednávky po predchádzajúcom telefonickom objednaní. |
4. Požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených pracovných úkonov cisternovej kombinovanej nadstavby (uvedených v bodoch 1. - 6.) do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
5. Požaduje sa predložiť kópiu Osvedčenia o evidencii vozidla a kópiu Technického osvedčenia nadstavby do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
6. V prípade, že uchádzač nie je majiteľom vozidiel zabezpečujúceho predmet zákazky, požaduje sa predložiť zmluvu resp. dohodu o prenájme strojov na celú dobu zákazky do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
7. Poskytovateľ môže zabezpečovať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom subdodávateľov. V takom prípade je potrebné predložiť zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) do 5. pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Subdodávateľ je povinný spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 zákona 343/2015 Z.z., musí predložiť kópiu Osvedčenia o evidencii vozidla, kópiu Technického osvedčenia nadstavby a čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný registri konečných užívateľov výhod. |
8. V prípade, že požadovaný predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, požaduje sa predložiť čestné prehlásenie do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
9. Jednotkové ceny pracovných úkonov sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy. |
10. Poskytovateľ sa zaväzuje, že vykoná služby v kvalite a v prevedení podľa podmienok dohodnutých v zmluve. |
11. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby objednávateľovi v plnom rozsahu vyškoleným personálom. |
12. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude počas platnosti zmluvy špecifikované v jednotlivých objednávkach. |
13. Poskytovateľ pri všetkých službách vyhotoví doklad o poskytnutí služby, na ktorých uvedie údaje o vykonaných službách, množstvo, cenu za vykonané služby. Doklad o poskytnutí služby potvrdzuje poverená osoba za objednávateľa. |
14. Poskytovateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie služby, ktorého následkom bude jej omeškanie. |
15. Obstarávateľ je oprávnený upraviť predpokladané množstvo podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ si neuplatní náhradu škody voči obstarávateľovi z titulu užšieho zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá. |
16. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
17. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
18. Fakturácia sa vykoná na základe dielčích objednávok po uskutočnení poskytnutej služby, dokladom o poskytnutej službe potvrdeným oboma zmluvnými stranami, ktorý bude tvoriť prílohu faktúry. |
19. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť zhotoviteľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy.V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
20. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy : |
20a.) nedodržanie doby plnenia |
20b.) nedodržanie jednotkových cien |
20c.) nepredloženie podrobného zoznamu ocenených pracovných úkonov (body 1.-6.) |
20d.) nepredloženie požadovaného dokladu - kópia Osvedčenia o evidencii vozidla a kópia Technického osvedčenia nadstavby |
20e.) nepredloženie požadovaného dokladu - zmluva resp. dohoda o prenájme strojov na celú dobu zákazky v prípade, že uchádzač nie je majiteľom vozidiel zabezpečujúceho predmet zákazky |
20f.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) |
20g.) nepredloženie požadovaných dokladov od subdodávateľov, ak bude predmet zákazky vykonávaný v subdodávke |
20h.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné prehlásenie, že predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov |
Košický, Slovenská republika
18.05.2016 15:18 — 18.05.2018 15:19
1 950,00 komplet (body 1-6) - práca, doprava, poplatok
30 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.05.2016 08:18
06.05.2016 15:18
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.05.2016 09:42 - Vstupná ponuka | 26 950,00 | € | Cena bez DPH |
06.05.2016 15:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: