Z201610323
OF-82418
zrušená
00164615
Národné osvetové centrum
Námestie SNP 12, Bratislava, 81234, SVK
Profesionálne vytvorenie a dodanie fotografických diel_K2/2016
fotografia, fotograf, výstava, vernisáž
Služba
13. Reklamné služby
1. Profesionálne vytvorenie a dodanie fotografických diel_K2/2016
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je profesionálne vytvorenie a dodanie propagačno - dokumentačných fotografií z vernisáží (ďalej len „fotografie“ alebo „diela“) s udelením licencie na ich použitie všetkými spôsobmi známymi v čase uzatvorenia zmluvy bez vecného a územného obmedzenia po celú doby ochrany práv autora |
Služba je potrebná na zabezpečenie fotodokumentácie z vernisáží výstav a programov, musí spĺňať vysoké požiadavky objednávateľa na kvalitu diel, ktoré budú vyhotovené zodpovedajúcim spôsobom k výnimočnosti daného podujatia. |
Služba bude poskytovaná v mieste sídla objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Digitálne dokumentačno - propagačné fotografie | ks | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Digitálne dokumentačno - propagačné fotografie | max. 6 vernisáží v priebehu roka 2016 v rozsahu cca 150 fotografií (vernisáže vo večerných hodinách cca od 18:00 do 20:00 hod.) |
1. Digitálne dokumentačno - propagačné fotografie | max. 10 programov v priebehu roka 2016 v rozsahu cca 100 fotografií |
Názov |
1. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s vytvorením a dodaním diel, vrátane odmeny za udelenú licenciu na použitie fotografií a dopravy na miesto plnenia. |
2. Splatnosť faktúr do 21 dní odo dňa prijatia diel. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje vytvoriť fotografie s náležitou odbornou starostlivosťou, s profesionálnymi fotoaparátmi a príslušenstvom v požadovanom rozsahu vo webovej a printovej kvalite vo formáte JPG/PNG v rozlíšení min. 300 DPI. |
4. Objednávateľ požaduje od dodávateľa farebné profesionálne zachytenie návštevníkov a hostí týchto podujatí ako aj zachytenie umeleckých diel inštalovaných na výstavách počas vernisáží. Dodávateľ ľ bude pred každým podujatím včas informovaný o pripravovanej udalosti a budú mu poskytnuté inštrukcie a požiadavky na vytvorenie fotografií. |
5. Objednávateľ pred každým podujatím odošle elektronicky (e-mailom) objednávku a následne tiež písomnú objednávku na adresu sídla dodávateľa. V rámci objednávky bude dohodnutý termín dodania, počet a špecifikácia fotografií. |
6. Dodávateľ je povinný vytvoriť diela v čase a rozsahu podľa objednávky. |
7. Dodávateľ odovzdá zástupcovi objednávateľa vytvorené fotografie na nosiči digitálneho záznamu (CD/DVD - 2ks) v sídle objednávateľa, a to najneskôr do 2 dní odo dňa konania akcie. Zástupca objednávateľa preberie fotografie na základe protokolu a odovzdaní a prevzatí. |
8. Dodávateľ vytvorí fotografie vlastnou tvorivou činnosťou a nebudú zaťažené autorskými právami iných osôb, ktoré by bránili ich použitiu v zmysle udelenej licencie. |
9. Objednávateľ požaduje fotografa so skúsenosťami fotenia vernisáží, skúsenosti s fotením vizuálneho umenia pre relevantnú príbuznú inštitúciu so zameraním na súčasné vizuálne umenie – najmenej 5 referencií za posledné 3 roky, vo forme scanu elektronicky do 3 dní od účinnosti zmluvy. |
10. V prípade nepredloženia uvedených referencií v stanovenej lehote, úspešný uchádzač uhradí objednávateľovi pokutu 50 EUR. |
11. Objednávateľ má právo žiadať dodávateľa o úpravu fotografií, a to do piatich pracovných dní odo dňa ich odovzdania objednávateľovi. Na vykonanie týchto úprav objednávateľ poskytne poskytovateľovi päť dní, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
12. Objednávateľ do desiatich pracovných dní od odovzdania fotografií oznámi dodávateľovi, či fotografie prijíma alebo neprijíma. V prípade uplynutia tejto lehoty sa fotografie považujú za prijaté. |
13. Objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty: a) vo výške 100% z ceny objednaných diel, ak dodávateľ nedodá diela vôbec a uhradiť škodu, ktorá tým objednávateľovi vznikla, b) vo výške 80% z ceny nedodaných diel a uhradiť škodu, ktorá tým objednávateľovi vznikla, |
c) vo výške 50% z ceny vadných diel za dodanie diel s vadami a uhradiť škodu, ktorá tým objednávateľovi vznikla, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Objednávateľ si zaplatenie zmluvnej pokuty uplatní faktúrou so splatnosťou 21 dní odo dňa jej doručenia dodávateľovi. |
14. Porušenie povinností dodávateľa vyplývajúcich z osobitných požiadaviek na plnenie je porušením zmluvy podstatným spôsobom. |
15. Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celkový rozsah diel uvedených v technickej špecifikácii. |
16. Požaduje sa predložiť jednotkový rozpis ceny s DPH a bez DPH pre údaj maximum do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Námestie SNP 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
13.05.2016 14:00 — 30.12.2016 15:00
1,00 Rozsah v zmysle techn. špecif. pre údaj Maximum
500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.04.2016 13:26
03.05.2016 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: