17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
31625657
UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť
Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK
Liečivá používané pri cukrovke
liek, liečivá
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Liečivá používané pri cukrovke
|
|
---|---|
Funkcia |
Liečivá používané pri cukrovke |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Metformin tbl. | balenie flm 120x850mg | 78 | ||
Metformin tbl. | balenie flm 120x1000mg | 80 | ||
Metformin tbl. | balenie flm 60x500mg | 24 | ||
Metformin tbl. | balenie flm 120x500mg | 30 | ||
Gliquidon tbl. | balenie 30x30mg | 101 | ||
Gliklazid tbl. | balenie mod 60x60mg | 60 | ||
Glimeprid tbl. | balenie 30x3mg | 120 | ||
Sitagliptin tbl. | balenie 28x100mg | 10 |
Názov |
Predmet plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľ tovar na základe prijatých čiastkových objednávok objednávateľa ( odoslané e-mailom alebo telefonický) v plnom rozsahu, kde bude uvedená presná špecifikácia druhu tovaru, jeho množstvo ako aj konkrétna kúpna cena |
Kupujúci nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky . Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho v závislosti od počtu a diagnóz pacientov. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepostúpi bez písomného súhlasu objednávateľa na iný subjekt, ani ich inak nescudzí |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane dodania a vyloženia tovaru do priestorov skladu |
Termín dodania tovaru je do 24 hodín od doručenia čiastkovej objednávky od objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
Súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. V prípade, že predávajúci spracováva fakturáciu elektronicky je nutné doručenie faktúry e-mailom najneskôr v deň dodania tovaru. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný tovar ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávok objednávateľa |
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia dodávateľovi |
Sankcie |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania objednávateľa so zaplatením kúpnej ceny môže dodávateľ požadovať od objednávateľa úrok z omeškania počítaný podľa osobitného predpisu, Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z. z. v platnom znení. |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Ak je dodaný tovar s vadami objednávateľ má právo na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľ včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska účinných od 18.04.2016 |
Výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany objednávateľ . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľa za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka . |
d) podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže dodávateľa odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( blacklist) trhoviska. |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
-vystaví dodávateľom negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľovi úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Splnenie podmienok |
Požaduje sa v lehote do 5 pracovných dní a pred fyzickým plnením zmluvy, predložiť na adresu objednávateľovi v uzatvorenej obálke |
-doklad o registrácii lieku v SR |
- neoverenú fotokópiu povolenia MZ SR na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. iného ekvivalentného dokladu, ktorý nahrádza požadované povolenie. |
- obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu e-mailom do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, cenník ( jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena s DPH ) |
Požaduje sa, aby do 30 dní od momentu uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ |
Kúpna cena a platobné podmienky |
Kúpna cena za tovar je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a v zmysle aktuálne platného Opatrenia MZ SR, ktorým sa stanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva. |
Kúpna cena za dodanie tovaru v zmysle tejto zmluvy je uvedená v eurách, ako cena pevná a konečná vrátane všetkých režijných nákladov dodávateľa súvisiacich s dodaním tovaru v zmysle tejto zmluvy |
Zmena kúpnej ceny v prípade DPH za dodanie tovaru je možná iba po dohode zmluvných strán na základe písomného dodatku |
V prípade zmeny výšky úhrad zo zdravotných poisťovní za dodávané lieky sa dodávateľ zaväzuje, že cenu za dodávané lieky upraví vždy tak, aby nebola vyššia ako úhrada za tieto lieky zo zdravotných poisťovní |
V prípade, že počas doby platnosti tejto zmluvy výrobca, ktorý dodáva lieky dodávateľ, zníži ceny liekov, ktoré sú predmetom tejto zmluvy dodávateľ sa zaväzuje taktiež znížiť tieto ceny pre objednávateľa v rovnakom pomere ako boli znížené zo strany výrobcu |
Dohodnutú kúpnu cenu nie je možné prekročiť, okrem prípadov, keď dôjde k zmene kúpnej ceny v dôsledku nasledovných skutočností- pri zmene zákonnej sadzby DPH. |
Pokiaľ po uzatvorení zmluvy bude dodávateľ predávať jednotlivé druhy liekov uvedené v tejto zmluve za kúpne ceny nižšie, ako sú kúpne ceny dohodnuté medzi zmluvnými stranami, zaplatenie nižšej kúpnej ceny zo strany kupujúceho sa bude považovať za dohodu o zmene kúpnej ceny za jednotlivý druh tovaru a v takomto prípade zmena zmluvy v zmysle dohodnutej kúpnej ceny nemusí byť vyhotovená písomne vo forme dodatku. |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s ohrozenou exspiráciou bude objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
Objednávateľ je podľa tejto zmluvy oprávnený vrátiť dodávateľovi tovar v závislosti od doby jeho použiteľnosti následovne: |
- pri dobe použiteľnosti: |
3-5 rokov: vzniká objednávateľovi právo vrátiť dodávateľovi tovar najneskôr 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti |
2 roky: vzniká objednávateľovi právo vrátiť dodávateľovi tovar najneskôr 3 mesiace pred koncom jeho doby použiteľnosti |
1 rok: vzniká objednávateľovi právo vrátiť dodávateľovi tovar najneskôr 1 mesiac pred koncom jeho doby použiteľnosti |
V.Spanyola č. 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
20.05.2016 12:41 — 20.05.2017 12:42
503,00 balenie
2 131,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.04.2016 12:55
09.05.2016 12:40
09.05.2016 12:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.05.2016 12:20 - Vstupná ponuka | 2 130,00 | € | Cena bez DPH |
09.05.2016 12:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 121,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: