36277215
STEFE Trnava, s. r. o.
Františkánska 16, Trnava, 91732, SVK
32311249
Jozef Rajcsányi
Eliášovce 208, Nový Život, 93038, SVK
Maliarske práce na spoločných priestoroch bytového domu
maliarske práce, vysprávky
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Maliarske práce na spoločných priestoroch bytového domu
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonať maliarske práce vonkajšej fasádnej zrnitej omietky bytového domu, vysprávky do 20 %, penetrácia, náter stien |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vysprávky | percent | 20 | ||
Penetrácia (Penetra) | m2 | 1016 | ||
Farebný fasádny náter dvojnásobný - farba šedá a modrá (fasádna farba HET, Caparol alebo Baumit) | m2 | 1016 | ||
Zakrývanie schodov a podláh | súbor | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požadujeme realizáciu maliarskych prác v mesiacoch jún - júl 2016. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje pre Objednávateľa zhotoviť kompletné Dielo na kľúč, bez akýchkoľvek technických nedostatkov ato vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje použiť na vykonanie Diela tovar, materiál a zariadenia, ktoré budú spĺňať kritériá a štandardpožadovaný Objednávateľom. |
V prípade ak Zhotoviteľ riadne a úplne vykoná Dielo pred dohodnutými termínmi, zaväzuje sa Objednávateľ Dieloprevziať aj v skoršom ponúknutom termíne. |
Riadnym a úplným vykonaním Diela podľa Zmluvy a riadnym splnením všetkých záväzkov Zhotoviteľa podľa Zmluvy sarozumie odovzdanie diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu, ktorý vypracuje zhotoviteľ. |
Zhotoviteľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľao vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termínyvykonania Diela. |
Cena za vykonanie Diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto Zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámciElektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady Zhotoviteľa pri vykonávaní celéhoDiela podľa Zmluvy. |
Cenu za Dielo zaplatí Objednávateľ na základe faktúry, vystavenej Zhotoviteľom po odovzdávaní Diela ako celku. |
Objednávateľ zaplatí Zhotoviteľovi v prípade výskytu drobných vád a nedorobkov (nebrániacich užívaniu zmluvnéhodiela) sumu krátenú o čiastku vo výške 10% z ceny diela bez DPH. Po odstránení drobných vád a nedorobkovZhotoviteľom bude zadržaná suma objednávateľom uhradená a to do 14 kalendárnych dní. |
O odstránení prípadných drobných vád a nedorobkov bude spísaný osobitný protokol, ktorý vypracuje Zhotoviteľ. |
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a Objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prácpotvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou Faktúry. Za objednávateľa súpis vykonaných prácpotvrdí technický dozor investora (TDI). |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dátumu jej preukázateľného doručenia do sídla Objednávateľa. |
Za správne vyčíslenie sadzby DPH (dane z pridanej hodnoty) podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty vznení neskorších predpisov zodpovedá Zhotoviteľ v plnom rozsahu. |
Záručná doba začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania odovzdávacieho protokolu a trvá päť rokov. V prípadevýskytu drobných vád a nedorobkov sa záručná doba počíta odo dňa podpisu protokolu o odstránení drobných vád anedorobkov. |
Počas záručnej doby má Objednávateľ právo požadovať a Zhotoviteľ povinnosť odstrániť vady Diela na nákladyZhotoviteľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej (listom alebo e-mailom) reklamácie vadyObjednávateľom Zhotoviteľovi. |
Ak Zhotoviteľ neodstráni vady Diela v dohodnutom termíne, alebo neodstráni vady Diela správne, Objednávateľ jeoprávnený zabezpečiť odstránenie vád Diela prostredníctvom tretej osoby, a to na náklady Zhotoviteľa. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady Diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo emailomZhotoviteľovi. |
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú Objednávateľ nemôže Dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedáZhotoviteľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti Diela začínaplynúť nová záručná doba. |
Zhotoviteľ je povinný chrániť Dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti Diela ochrannými prostriedkami tak,aby nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania Diela Objednávateľovi. |
Zhotoviteľ nie je oprávnený pri realizácii Diela použiť náhradné materiály a výrobky oproti predpokladaným bezpísomného súhlasu Objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený žiadať zámenu materiálov alebo technológií, ktoré majú byť zabudované v Diele, a to podľavlastného uváženia. Zhotoviteľ je povinný túto zámenu akceptovať a prijať aj zmenu ceny dodávaného materiálu,technológie a dohodu o znížení alebo zvýšení Ceny. |
Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranuzdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebosubdodávateľov) na stavenisku a tretích osôb. |
Zhotoviteľ znáša nebezpečenstvo škody na zhotovovanom Diele, a to až do doby odovzdania Diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu. |
Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov a dielov, výrobkov, strojov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť pred poškodením zariadenie Objednávateľa, ktoré sa nachádza v priamom dotyku stavebných prác. |
Zhotoviteľ je povinný odovzdať Objednávateľovi certifikáty na použité materiály a zariadenia pred ich zabudovaním doDiela v zmysle platných právnych predpisov. |
Zhotoviteľ aj jeho dodávatelia a subdodávatelia na požiadanie Objednávateľa sú povinní zúčastňovať sa kontrolných dní.ktoré zvoláva Objednávateľ. |
Zhotoviteľ poverí výkonom funkcie stavbyvedúceho osobu a meno tejto osoby je povinný oznámiť Objednávateľovinajneskôr pri odovzdaní a prevzatí staveniska. |
Zhotoviteľ vykoná na vlastné náklady všetky skúšky, kontroly a merania, ktoré sú potrebné pre riadne ukončenie Diela. |
Zhotoviteľ je povinný kedykoľvek, na vyžiadanie zodpovedného pracovníka Objednávateľa, predložiť ku kontrole všetkypožadované doklady z oblasti BOZP, PO a hygieny práce týkajúce sa činnosti zhotoviteľa. |
Zhotoviteľ je povinný udržiavať na Stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. Zhotoviteľ je povinný dokladovať Objednávateľovi uskladnenie odpadov podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky. |
Zhotoviteľ oznámi Objednávateľovi pripravenosť Diela k odovzdaniu a prevzatiu najneskôr 5 kalendárnych dní pred jeho odovzdaním. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať vykonané Dielo, ktoré má vady brániace riadnemu prevádzkovaniu Diela. Za deň odovzdania a prevzatia Diela sa považuje deň podpísania Protokolu oboma zmluvnými stranami. |
V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. V prípade, že vady a nedorobky budú drobného charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu Diela, môže Objednávateľprevziať Dielo s určením termínu odstránenia takýchto drobných vád a nedorobkov. |
Po ukončení prác na Diele, avšak najneskôr do 3 kalendárnych dní po odovzdaní a prevzatí Diela je Zhotoviteľ povinný stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
Ak sa Zhotoviteľ dostane do omeškania s odovzdaním Diela ako celku, Objednávateľ má právo požadovať od Zhotoviteľa zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z Ceny Diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Pokiaľ Zhotoviteľ poruší svoju zmluvnú povinnosť a záväzok, pre ktorej porušenie je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, zaplatí Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny diela s DPH. |
V prípade, ak Zhotoviteľ neodstráni v dohodnutom termíne vady a/alebo nedorobky Diela reklamované Objednávateľom počas plynutia záručnej doby zaplatí Zhotoviteľ Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1000,€ (slovom: tisíc eur) za každý aj začatý deň omeškania. |
Zmluvná pokuta za nedodržanie termínu vypratania staveniska je 500,00€ (slovom: päťsto eur) za každý aj začatý deň omeškania až do termínu úplného vypratania staveniska. |
Zmluvné pokuty, dohodnuté týmito Zmluvnými podmienkami, sa nedotýkajú náhrady škody, ktorá vznikne druhej zmluvnej strane z nesplnenia zmluvných povinností, ktoré sú zmluvnou pokutou zabezpečené. |
Ak Zhotoviteľ nevykoná Dielo podľa podmienok uvedených v Zmluve, alebo preruší práce na vykonávaní Diela, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Zhotoviteľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Zaplatením zmluvnej pokuty/zmluvných pokút/ sa Zhotoviteľ nezbavuje povinnosti vykonať Dielo. |
Uplatnením vyššie uvedených sankcií nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody spôsobenú omeškaním s odovzdaním Diela podľa týchto Zmluvných podmienok a právo na náhradu škody spôsobenú na majetku Objednávateľa,ktorú preukázateľne spôsobí Zhotoviteľ pri realizácii Diela. |
Objednávateľ má nárok na náhradu škody v celom jej rozsahu, bez ohľadu na to či, ide o škodu, ktorá vznikla v dôsledku porušenia povinnosti Zhotoviteľa, jeho dodávateľov alebo subdodávateľov. |
Ak Zhotoviteľ alebo jeho dodávateľ a/alebo subdodávateľ bezdôvodne preruší práce na vykonávaní Diela, má Objednávateľ právo uplatniť si voči Zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 000,€ (slovom: tisíc eur) a to za každý jeden prípad prerušenia. |
Objednávateľ má právo redukovať, resp. zvýšiť rozsah diela do výšky 20% zmluvnej ceny a to bez dopadu na termín ukončenia realizácie. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ neplní kvalitatívno- technické parametre a/alebo podmienky zhotovovania Diela určené Zmluvou, Slovenskými technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak aj napriek písomnému upozorneniu Objednávateľa Zhotoviteľ pokračuje vo vadnom plnení, alebo ak v primeranej lehote určenej na odstránenie vady, vadu Diela neodstránil. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ bez kvalifikovaných dôvodov neprevezme stavenisko, nedokáže zhotoviť Dielo riadne a včas, alebo zastaví práce na Diele pred jeho dokončením. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak sa voči Zhotoviteľovi vedie konkurzné konanie, bol podaný návrh na začatie konkurzného konania, návrh na začatie konkurz. konania bol zamietnutý z dôvodu nedostatku majetku, ak bolozačaté vyrovnávacie konanie alebo ak Zhotoviteľ vstúpil do likvidácie. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak sa Zhotoviteľ dostane do omeškania s akoukoľvek lehotou vykonávania Diela uvedenou v podrobnom harmonograme realizácie Diela, o viac ako 10 (slovom: desať) kalendárnychdní. |
Zhotoviteľ vyhlasuje, že má všetky platné povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k zhotoveniu Diela a že tieto povolenia a licencie sú postačujúce k tomu, aby mohol začať vykonávanie Diela a riadne a včas Dielo vykonať. |
Zhotoviteľ bude pri vykonávaní Diela postupovať s odbornou starostlivosťou. Zhotoviteľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecné záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky Zmluvy. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
Nebezpečenstvo škody na Diele znáša Zhotoviteľ, pričom nebezpečenstvo škody na Diele prechádza zo Zhotoviteľa na Objednávateľa odovzdaním a prevzatím Diela medzi Zhotoviteľom a Objednávateľom na základe Protokolu. |
Zhotoviteľ bude zhotovovať práce za plnej prevádzky základnej školy a preto je povinný zabezpečiť bezpečnosť zamestnancov, žiakov a návštevníkov školy. |
Zhotoviteľ je povinný prostredníctvom svojho stavbyvedúceho viesť stavebný denník a tento na vyzvanie predkladať technickému dozorovi investora (objednávateľ). |
Zhotoviteľ je povinný vypracovať kontrolný a skúšobný plán, a to do 5 kalendárnych dní po uzavretí zmluvy o dielo a plán užívania zrealizovaného zmluvného diela pri jeho odovzdaní a prevzatí do užívania. |
Zhotoviteľ je povinný spracovať vecný a časový harmonogram. |
Zmluvné strany berú na vedomie, že do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy o dielo podpíšu Dodatok č. 1 k tejto zmluve, ktorý bude riešiť identifikačné údaje zmluvných strán týkajúcich sa fakturácie (číslo účtu, bankové spojenie apod.). Návrh dodatku vypracuje Objednávateľ. |
J.G.Tajovského 20,21, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
23.05.2016 12:36 — 05.07.2016 12:37
1,00 celok
7 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.04.2016 12:51
10.05.2016 12:31
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.04.2016 20:26 - Vstupná ponuka | 7 500,00 | € | Cena s DPH |
10.05.2016 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 844,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: