• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2016 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2016 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2016 14:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2016 14:15

Detail zákazky Z201610312

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2016 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2016 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2016 14:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2016 14:15

Základné údaje

Z201610312

OF-84221

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2438717

Objednávateľ

00164429

Ústredie ľudovej umeleckej výroby

Obchodná 64, Bratislava, 81611, SVK

Dodávateľ

00634743

FITTICH ALARM spol. s r.o.

Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontrolná činnosť a pozáručný servis elektrickej požiarnej signalizácie na obdobie rokov 2016-2019 KE 1

Kontrolná činnosť, pozáručný servis elektrickej požiarnej signalizácie, vykonávanie odborných prehliadok a skúšok, EPS

  • 50413200-5 - Opravy a údržba protipožiarnych zariadení
  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 50610000-4 - Služby na opravu a údržbu bezpečnostných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

1. Opravy a údržba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrolná činnosť a pozáručný servis elektrickej požiarnej signalizácie na obdobie rokov 2016-2019 KE 1
Funkcia
Servisná činnosť EPS, ročná kontrola a odborná prehliadka a skúška EPS- revízia, štvrťročná kontrola EPS v zmysle STN EN 54 vyhl. 726/2002 Z. z. , STN 332000-4-41, STN342710, STN 33 1500 a vyhl. MPSVaR č.508/2009 a ostatných platných noriem. Košice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zariadenie EPS DECETOMAT MCU 304 súprava 1
Revízia zariadenia EPS DECETOMAT MCU 304 počet revízií za celé obdobie 3
Kontrola a servis zariadenia EPS DECETOMAT MCU 304 hodiny 1 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Servis zariadenia EPS DECETOMAT MCU 304 Výkon údržby sa uskutoční do 24 h od nahlásenia poruchy
Revízia zariadenia EPS DECETOMAT MCU 304 Revízia sa uskutoční 1x ročne v zmysle platných noriem
Kontrola zariadenia EPS DECETOMAT MCU 304 Kontrola zariadení sa vykoná v zmysle platných noriem 3 x za rok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy objednávateľovi overenú kópiu oprávnenia na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok predmetu služby
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia - Košice. Zmluvná cena predstavuje požadované výkony z technickej špecifikácie pre údaj Presná hodnota a Maximum.
Platba za servisnú, kontrolnú a revíznu činnosť podľa skutočne vynaložených nákladov.
Dodávateľ je povinný vykonávať uvedenú službu v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov.
Dodávateľ zabezpečí výkon údržby alebo opravy zariadenia v lehote do 24 h od objednávateľovej výzvy. Výzva sa realizuje písomne e-mailom alebo telefonicky.
Pravidelná odborná prehliadka a skúška sa vykoná v termíne vopred dohodnutom.
Dodávateľ sa zviaže utajovať údaje o zariadeniach, na ktoré sa bude vzťahovať práce na zariadeniach, o prevádzkových a priestorových pomeroch odberateľa a o ďalších skutočnostiach , ktoré sa v súvislosti s výkonom prác dozvie.
Výsledkom revízie musia byť vyhotovené 2 výtlačky (originály) správy revízneho technika: o odbornej prehliadke a skúške zariadenia odovzdaný najneskôr do 20-ty kalendárny deň po jej vykonaní.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb.
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby.
Splatnosť faktúry 30 dní po poskytnutí služby

Zmluvná špecifikácia

Mäsiarska 52, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

12.05.2016 15:00 — 12.05.2019 13:00

1,00 Rozsah v zmys. techn. špec. pre údaj Max. a Pr.Ho

2 160,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.04.2016 13:56

03.05.2016 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 814
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.05.2016 13:51 - Vstupná ponuka 2 160,00 € Cena s DPH
03.05.2016 13:51 - Najvýhodnejšia ponuka 2 160,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS