35557338
Materská škola
Smetanova 11, Košice, 04003, SVK
45440026
STAVA IPS, s.r.o.
Slavkovská 18, Košice, 04001, SVK
Plynový varný kotol
plynový varný kotol, varný kotol
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Plynový varný kotol
|
|
---|---|
Funkcia |
varenie polievok, omáčok, pokrmov, a tekutej stravy |
varný kotol pre zariadenia hromadného stravovania, jedálne, školské kuchyne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
vonkajší rozmer - šírka | mm | 700 | 900 | |
vonkajší rozmer - dĺžka | mm | 700 | 900 | |
vonkajší rozmer - výška | mm | 800 | 1000 | |
objem | l | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
hranatý / okrúhly kotol | |
plynový spotrebič | |
horná doska, vnútorný a vonkajší plášť nádoby, poklop z materíalu | AISI 304 |
vnútorné spodné dno okrúhlych kotlov z nerézoveho materialu | AISI 316L |
Horné dosky a poklopy kotla | prelisované |
zaoblené hrany bez nebezpečných rohov a výčnelkov | |
štandardne ručné dopúšťanie vody do medziplášťa a duplikátora | |
štandardné 2" výtokový ventil | |
rýchly ohrev nádrže | |
pripojenie na existujúce prípojky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia personálu odborníkom |
Vrátane záručného a pozáručného servisu do 24 hod. od nahlásenia poruchy |
Požaduje sa poskytnutie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávajúceho/preberacieho protokolu |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (e-mailom. poštou) minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru presný termín dodania tovaru. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od účinnosti zmluvy kde dodávateľ presne uvedie technickú špecifikáciu tovarov, ktorá musí spĺňať všetky požiadavky objednávateľa na predmet zákazky. Nedodržanie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy podľa článku XVIII. OPET časť VZP |
Objednávateľ doručí dodávateľovi elektronicky alebo písomne (e-mailom, poštou) do 5 dní od uzavretia zmluvy presné určenie miesta dodania tovaru vrátane kontaktnej osoby zodpovednej za prevzatie predmetu zákazky (povereného zástupcu objednávateľa). |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi elektronicky alebo písomne (e-mailom, poštou): |
a) kontaktnú osobu zodpovednú za odovzdanie predmetu zákazky |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien predmetu zákazky bez DPH, sadzbou DPH a jednotkovú cenu s DPH. Nedodržanie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy podľa článku XVIII. OPET časť VZP |
c) fotografie, obchodný názov jednotlivých položiek, resp. ich presnú technickú špecifikáciu za účelom overenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky. |
Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenia akejkoľvek technickej, alebo osobitnej požiadavky sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ neodoberie tovar a vystaví negatívnu referenciu. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH odvedie (zaplatí) Objednávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Dodávateľ odovzdá Objednávateľovi návod na obsluhu a údržbu, vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady: resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami |
Spísanie a odovzdanie odovzdávajúceho a preberacieho protokolu. |
V prípade ak uchádzač / dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, je verejný obstarávateľ, ako objednávateľ v zmysle bodu 18.2 písm. i), čl. XVIII. OPET, VZP oprávnený od Zmluvy odstúpiť |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na znenie bodu 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti Zmluvy až zápisom Dodávateľa v Registri konečných užívateľov výhod, pokiaľ Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy nebude registrovaný. |
Smetanova 11, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
16.05.2016 11:19 — 16.06.2016 11:20
1,00 ks
5 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.04.2016 11:26
05.05.2016 11:17
05.05.2016 11:32
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.04.2016 13:57 - Vstupná ponuka | 4 999,00 | € | Cena s DPH |
05.05.2016 11:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 986,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: