00603155
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Mierová 21, Bratislava, 82705, SVK
36022331
NABIMEX, s.r.o.
Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK
Kancelárska stolička slúžiaca pri bežných administratívnych činnostiach
kancelárska stolička kancelársky nábytok
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kancelárska stolička slúžiaca pri bežných administratívnych činnostiach
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske stoličky v počte 13 ks |
Dodávateľ dopraví tovar na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
otočná kancelárska stolička s podrúčkami | ks | 13 | ||
nosnosť | kg | 120 | ||
určená pre osoby s výškou | cm | 150 | 190 | |
výška sedadla | cm | 45 | 57 | |
šírka sedadla | cm | 48 | ||
hĺbka sedadla | cm | 45 | ||
celková výška | cm | 95 | 117 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
výškovo nastaviteľné čalúnené sedadlo | áno |
polohovateľné čalúnené operadlo strednej výšky | áno |
5- ramenný kríž a univerzálnymi kolieskami potiahnutými tvrdou bielou gumou pre mäkké a tvrdé podlahy | áno |
ergonomické vyhotovenie sedadla a opierky | áno |
opierka krížov na operadle | áno |
plynový piest na plynulé nastavenie výšky | áno |
plastové podrúčky | áno |
Textilné čalúnenie mimoriadne odolné voči opotrebeniu | čierne |
hojdacia mechanika s nastavením protiváhy s aretáciou v základnej polohe | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Stoličky požadujeme dodať v zmontovanom stave, pripravené k okamžitému používaniu. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám obstarávateľa. |
Cena zákazky zahŕňa náklady na dopravu, vyskladnenie, montáž a vynosenie stoličiek na miesto plnenia, odstránenie a likvidáciu odpadov. |
Faktúra musí byť vystavená v zmysle platnej slovenskej legislatívy. |
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu položky bez DPH, celkovú cenu položky bez DPH, výšku DPH, celkovú cenu položky s DPH. |
Požaduje sa vyhotoviť faktúry v 2 vyhotoveniach, ( 30 dňová splatnosť faktúry ) |
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. Požaduje sa do 24 hodín od uzavretia zmluvy a od doručenia oznámenia z EKS predložiť od dodávateľa zápis v Registri konečných užívateľov výhod podľa platného právneho poriadku. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží termín dodávky, objednávateľ je oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania. |
Omeškanie dodávateľa s riadnym dodaním tovaru, resp., omeškanie objednávateľa so zaplatením kúpnej ceny trvajúce dlhšie ako 60 dní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je pre druhú zmluvnú stranu dôvodom na odstúpenie od zmluvy. Pre odstúpenie od zmluvy platia ustanovenia §344 a násl. Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, že nemá vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu alebo schopnosť riadneho užívania a na dodaný tovar poskytuje záruku 24 mesiacov. |
Dodávateľ sa zaväzuje vadné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou vadného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa zato, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdržaní reklamácie. V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, počas ktorej nebol predmet zmluvy schopný riadneho užívania. |
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, nedodanie tovaru podľa popisu, špecifikácií a termínoch dodania v objednávkovom formulári je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet obstarávateľa do 10 pracovných dní. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Objednávateľ požaduje preberanie tovaru priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s objednávkou. Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru zašle objednávateľovi preberací protokol a objednávateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť na preberacom protokole. Súčasťou protokolu budú doklady vzťahujúce sa na tovar. |
Objednávateľ je oprávnený prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ neprevezme tovar a dodávateľ je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom objednávateľom. V prípade porušenia povinnosti dodať náhradný tovar, má sa za to, že dodávateľ nesplní včas a riadne a je v omeškaní s riadnym dodaním predmetu zmluvy. |
Požaduje sa predložiť technickú špecifikáciu predmetu zákazky (uvedenie konkrétneho typu výrobku) spolu s fotografiou (vzorkou) za účelom overenia požadovaných vlastností, a to do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Mierová 21, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
25.05.2016 10:00 — 27.05.2016 09:00
13,00 kus
1 440,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.04.2016 08:22
09.05.2016 10:00
09.05.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.04.2016 10:09 - Vstupná ponuka | 1 440,00 | € | Cena s DPH |
09.05.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 198,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: