• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2016 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2016 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2016 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2016 12:15

Detail zákazky Z201610160

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2016 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2016 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2016 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2016 12:15

Základné údaje

Z201610160

OF-83751

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2436781

Objednávateľ

37801279

Katolícka univerzita v Ružomberku

Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

36488925

Balsam, s.r.o.

Slovenská 5, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovná zdravotná služba.

pracovná zdravotná služba,

  • 85100000-0 - Zdravotnícke služby
  • 85147000-1 - Podnikové zdravotné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

25. Zdravotnícke a sociálne služby

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovná zdravotná služba.
Funkcia
Komplexné zabezpečovanie poskytovania činnosti pracovnej zdravotnej služby (ďalej len "PZS") v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o BOZP v znení neskorších predpisov a v súlade so zákonom č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet zamestnancov (v mestách Košice, Stará Ľubovňa, Spišská Kapitula, Levoča, Poprad, Ružomberok) osoba 580 657
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pracovná zdravotná služba počas trvania zmluvného vzťahu
a) hodnotí faktory práce a pracovného prostredia a spôsob vykonávania práce z hľadiska ich možného vplyvu na zdravie zamestnancov,
b) zisťuje expozíciu zamestnancov faktorom práce a pracovného prostredia a ich možné kombinované účinky na zdravie,
c) hodnotí zdravotné riziká, ktoré ohrozujú zdravie zamestnancov pri práci a podieľa sa na vypracovaní posudku o riziku pre zamestnávateľa, navrhuje zamestnávateľovi opatrenia na zníženie alebo odstránenie rizika,
d) vypracúva návrhy na zaradenie prác do kategórií z hľadiska zdravotných rizík,
e) podporuje prispôsobovanie práce a pracovných podmienok zamestnancom z hľadiska ochrany zdravia,
f) poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri:
1. plánovaní a organizácii práce a odpočinku zamestnancov vrátane usporiadania pracovísk a pracovných miest a spôsobu výkonu práce z hľadiska ochrany zdravia,
2. ochrane zdravia pred nepriaznivým vplyvom faktorov práce a pracovného prostredia alebo technológií, ktoré sa používajú alebo plánujú používať,
3. ochrane a kladnom ovplyvňovaní zdravia, hygiene, fyziológii práce, psychológii práce a ergonómii,
g) zúčastňuje sa na:
1. vypracúvaní programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov, na zlepšovaní pracovných podmienok a na vyhodnocovaní nových zariadení a technológií zo zdravotného hľadiska,
2. rozboroch pracovnej neschopnosti, chorôb z povolania a ochorení súvisiacich s prácou,
3. organizovaní systému prvej pomoci, ak ide o ohrozenie života alebo zdravia zamestnancov,
4. organizovaní vzdelávania vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci alebo vzdeláva vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci podľa osobitného predpisu,
h) spolupracuje pri poskytovaní informácií, vzdelávania a výchovy v oblasti ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia, hygieny, fyziológie, psychológie práce a ergonómii,
i) upozorňuje zodpovedného zástupcu objednávateľa na povinnosti vyplývajúce z legislatívy v danej oblasti,
j) odporúča opatrenia na odstránenie zistených nedostatkov v oblasti PZS,
k) vypracuje potrebnú dokumentáciu a priebežne ju aktualizuje,
l) vypracuje návrhy potrebných interných riadiacich aktov, ktoré v prípade legislatívnych zmien a zmien nahlásených objednávateľom priebežne aktualizuje,
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť v uzatvorenej obálke na adresu objednávateľa v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy kópiu platného oprávnenia na výkon pracovnej zdravotnej služby vydaného Úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne poskytovanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukazovaná platba za plnenie tejto zmluvy.
Požaduje sa, aby dodávateľ poskytoval službu najmä, v súlade s:
zákon 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon č. 124/2006"),
zákon 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon č.355/2007"),
zákon 208/2014 Z.z. o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú, a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť (ďalej len "zákon č. 208/2014"),
Požaduje sa do 60 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy vykonať vstupnú previerku u objednávateľa zameranú na zistenie skutkového stavu vo vzťahu k výkonu pracovnej zdravotnej služby.
Požaduje sa, aby dodávateľ bral na vedomie, že môže byť v prípade potreby, objednávateľom vyzvaný k vypracovaniu plánu, resp. posudku vyššie neuvedenému.
Požaduje sa objednávateľovi písomne poskytovať informácie o skutočnostiach uvedených v § 4 zákona č. 208/2014 , a to do 14 pracovných dní od ich zistenia.
Požaduje sa vykonávať záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy prostredníctvom osôb, ktoré spĺňajú predpísané odborné predpoklady na ich výkon v súlade s platnými právnymi predpismi.
Požaduje sa, aby dodávateľ vhodným spôsobom upozornil objednávateľa na škodu, ktorá môže vzniknúť nerešpektovaním navrhovaných opatrení, odporúčaní a usmernení dodávateľa v súvislosti s poskytovaním pracovnej zdravotnej služby.
Požaduje sa zodpovedať za škodu, ktorá preukázateľne vznikla objednávateľovi v priamej súvislosti s nesprávnym postupom pri poskytovaní pracovnej zdravotnej služby.
Plnenie sa poskytuje postupne. Za ucelenú časť plnenia sa považujú služby dodané v priebehu jedného štvrťroka.
Dodávateľovi bude uhrádzaný každý štvrťrok pravidelný paušálny poplatok za poskytovanie služieb opísaných vyššie vo výške 1/4 celkovej ceny predmetu zmluvy.
Dodávateľ vystaví faktúru za každú dodanú ucelenú časť plnenia v súlade s platobnými podmienkami Všeobecných zmluvných podmienok najneskôr do 15. dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca po uplynutí štvrťroka. Povinnou prílohou faktúry je zmluvnými stranami potvrdený protokol o poskytnutí služby obsahujúci popis výkonov poskytnutých objednávateľovi v príslušnom štvrťroku.
Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať poskytovateľovi všetky informácie a údaje a doklady potrebné na plnenie úloh vyplývajúcich zo špecifikácie predmetu zmluvy. Objednávateľ umožní poskytovateľovi vstup do všetkých priestorov vo vlastníctve a v prenájme.
Objednávateľ oznámi dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti PZS najmenej 3 pracovné dni pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hrabovská 1A, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

16.05.2016 06:00 — 15.05.2017 06:00

1,00 súbor (definovaných služieb)

3 142,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.04.2016 11:50

02.05.2016 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 73
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.05.2016 10:27 - Vstupná ponuka 3 066,00 € Cena s DPH
02.05.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka 2 868,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS