37801279
Katolícka univerzita v Ružomberku
Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, 03401, SVK
36488925
Balsam, s.r.o.
Slovenská 5, Bardejov, 08501, SVK
Pracovná zdravotná služba.
pracovná zdravotná služba,
Služba
25. Zdravotnícke a sociálne služby
1. Pracovná zdravotná služba.
|
|
---|---|
Funkcia |
Komplexné zabezpečovanie poskytovania činnosti pracovnej zdravotnej služby (ďalej len "PZS") v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o BOZP v znení neskorších predpisov a v súlade so zákonom č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet zamestnancov (v mestách Košice, Stará Ľubovňa, Spišská Kapitula, Levoča, Poprad, Ružomberok) | osoba | 580 | 657 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pracovná zdravotná služba | počas trvania zmluvného vzťahu |
a) hodnotí faktory práce a pracovného prostredia a spôsob vykonávania práce z hľadiska ich možného vplyvu na zdravie zamestnancov, | |
b) zisťuje expozíciu zamestnancov faktorom práce a pracovného prostredia a ich možné kombinované účinky na zdravie, | |
c) hodnotí zdravotné riziká, ktoré ohrozujú zdravie zamestnancov pri práci a podieľa sa na vypracovaní posudku o riziku pre zamestnávateľa, navrhuje zamestnávateľovi opatrenia na zníženie alebo odstránenie rizika, | |
d) vypracúva návrhy na zaradenie prác do kategórií z hľadiska zdravotných rizík, | |
e) podporuje prispôsobovanie práce a pracovných podmienok zamestnancom z hľadiska ochrany zdravia, | |
f) poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri: | |
1. plánovaní a organizácii práce a odpočinku zamestnancov vrátane usporiadania pracovísk a pracovných miest a spôsobu výkonu práce z hľadiska ochrany zdravia, | |
2. ochrane zdravia pred nepriaznivým vplyvom faktorov práce a pracovného prostredia alebo technológií, ktoré sa používajú alebo plánujú používať, | |
3. ochrane a kladnom ovplyvňovaní zdravia, hygiene, fyziológii práce, psychológii práce a ergonómii, | |
g) zúčastňuje sa na: | |
1. vypracúvaní programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov, na zlepšovaní pracovných podmienok a na vyhodnocovaní nových zariadení a technológií zo zdravotného hľadiska, | |
2. rozboroch pracovnej neschopnosti, chorôb z povolania a ochorení súvisiacich s prácou, | |
3. organizovaní systému prvej pomoci, ak ide o ohrozenie života alebo zdravia zamestnancov, | |
4. organizovaní vzdelávania vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci alebo vzdeláva vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci podľa osobitného predpisu, | |
h) spolupracuje pri poskytovaní informácií, vzdelávania a výchovy v oblasti ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia, hygieny, fyziológie, psychológie práce a ergonómii, | |
i) upozorňuje zodpovedného zástupcu objednávateľa na povinnosti vyplývajúce z legislatívy v danej oblasti, | |
j) odporúča opatrenia na odstránenie zistených nedostatkov v oblasti PZS, | |
k) vypracuje potrebnú dokumentáciu a priebežne ju aktualizuje, | |
l) vypracuje návrhy potrebných interných riadiacich aktov, ktoré v prípade legislatívnych zmien a zmien nahlásených objednávateľom priebežne aktualizuje, |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť v uzatvorenej obálke na adresu objednávateľa v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy kópiu platného oprávnenia na výkon pracovnej zdravotnej služby vydaného Úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne poskytovanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukazovaná platba za plnenie tejto zmluvy. |
Požaduje sa, aby dodávateľ poskytoval službu najmä, v súlade s: |
zákon 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon č. 124/2006"), |
zákon 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon č.355/2007"), |
zákon 208/2014 Z.z. o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú, a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť (ďalej len "zákon č. 208/2014"), |
Požaduje sa do 60 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy vykonať vstupnú previerku u objednávateľa zameranú na zistenie skutkového stavu vo vzťahu k výkonu pracovnej zdravotnej služby. |
Požaduje sa, aby dodávateľ bral na vedomie, že môže byť v prípade potreby, objednávateľom vyzvaný k vypracovaniu plánu, resp. posudku vyššie neuvedenému. |
Požaduje sa objednávateľovi písomne poskytovať informácie o skutočnostiach uvedených v § 4 zákona č. 208/2014 , a to do 14 pracovných dní od ich zistenia. |
Požaduje sa vykonávať záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy prostredníctvom osôb, ktoré spĺňajú predpísané odborné predpoklady na ich výkon v súlade s platnými právnymi predpismi. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vhodným spôsobom upozornil objednávateľa na škodu, ktorá môže vzniknúť nerešpektovaním navrhovaných opatrení, odporúčaní a usmernení dodávateľa v súvislosti s poskytovaním pracovnej zdravotnej služby. |
Požaduje sa zodpovedať za škodu, ktorá preukázateľne vznikla objednávateľovi v priamej súvislosti s nesprávnym postupom pri poskytovaní pracovnej zdravotnej služby. |
Plnenie sa poskytuje postupne. Za ucelenú časť plnenia sa považujú služby dodané v priebehu jedného štvrťroka. |
Dodávateľovi bude uhrádzaný každý štvrťrok pravidelný paušálny poplatok za poskytovanie služieb opísaných vyššie vo výške 1/4 celkovej ceny predmetu zmluvy. |
Dodávateľ vystaví faktúru za každú dodanú ucelenú časť plnenia v súlade s platobnými podmienkami Všeobecných zmluvných podmienok najneskôr do 15. dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca po uplynutí štvrťroka. Povinnou prílohou faktúry je zmluvnými stranami potvrdený protokol o poskytnutí služby obsahujúci popis výkonov poskytnutých objednávateľovi v príslušnom štvrťroku. |
Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať poskytovateľovi všetky informácie a údaje a doklady potrebné na plnenie úloh vyplývajúcich zo špecifikácie predmetu zmluvy. Objednávateľ umožní poskytovateľovi vstup do všetkých priestorov vo vlastníctve a v prenájme. |
Objednávateľ oznámi dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti PZS najmenej 3 pracovné dni pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Hrabovská 1A, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
16.05.2016 06:00 — 15.05.2017 06:00
1,00 súbor (definovaných služieb)
3 142,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.04.2016 11:50
02.05.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.05.2016 10:27 - Vstupná ponuka | 3 066,00 | € | Cena s DPH |
02.05.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 868,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: