30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
31327681
PERGAMON spol. s r.o.
Elektrárenská 12901/4, Bratislava, 83104, SVK
Originálny spotrebný materiál do tlačiarní (Tonery, termopásky)
Originálne tonery, termopásky
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Originálny spotrebný materiál do tlačiarní (Tonery, termopásky)
|
|
---|---|
Funkcia |
Originálny spotrebný materiál pre tlačiarne, kopírovacie stroje a faxy od výrobcov zariadení požadovaných značiek. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
01. Originál toner OKI 45396216 pre OKI ES 7470/80 s výtažnosťou (ISO) 15 000 strán, čierny | ks | 20 | ||
02. Originál toner OKI 45396215 pre OKI ES 7470/80 s výtažnostou (ISO) 11 500 strán, azúrový | ks | 15 | ||
03. Originál toner OKI 45396215 pre OKI ES 7470/80 s výtažnostou (ISO) 11 500 strán, purpurový | ks | 15 | ||
04. Originál toner OKI 45396215 pre OKI ES 7470/80 s výtažnostou (ISO) 11 500 strán, žltý | ks | 15 | ||
05. Originálna termopáska Zebra 01942-080Z 80/140/25mm dĺžka 250m, materiál - Z-select 2000D, 60 mikrónov, biela | ks | 8500 |
Názov |
01. Vrátane dopravy na 47 miest plnenia na území SR, náklady za dodanie tovaru znáša dodávateľ. |
01.1 Vrátane vyloženia na miesto plnenia, do priestorov určených objednávateľom. |
01.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od potreby neodobrať celé predpokladané množstvo tovarov za obdobie trvania rámcovej dohody. |
01.3 Dodávateľ dodá objednávateľovi počas platnosti rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia písomnej čiastkovej výzvy od objednávateľa. |
02. Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
02.1. Tonerové a atramentové náplne musia byť nové originály, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení. |
02.2 Tonerové a atramentové náplne musia byť originálne, nesmú byť recyklované, repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec. |
02.3 Tonerové a atramentové náplne nesmú byť vyrábané s použitím pôvodných plastových obalov originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí. |
02.4 Tonery musia byť vyrábané výrobcami príslušných značiek zariadení, periférií tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení typu OKI, ZEBRA. |
02.5 Požadované termotransferové pásky ZEBRA musia byť zhodné s vyobrazením v prílohe: Fotografia ZEBRA/ alebo ekvivalent |
03. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
03.1 Ceny uvedené v cenníku sú záväzné po celú dobu trvania tejto rámcovej dohody okrem úpravy ceny podľa Článku XVI. bodu 16.1.8 OPET-u. |
04. Ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní. Pre potvrdenie požadujeme doklad: „Potvrdenie o registrácii na obvodnom úrade životného prostredia, na činnosť podľa § 15 ods. 2 zákona o odpadoch, pre katalógové číslo 08 03 18. |
05. Dodávka tovaru podľa potreby objednávateľa na základe e-mailovej objednávky spolu s dodacím listom do 7 dní od doručenia objednávky. |
06. Dodávateľ alebo rozvozná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru zamestnancami objednávateľa, v minimálnom rozsahu jednej hodiny. |
06.1. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.) |
06.2 Objednávateľ má právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a včas nepredloží doklady uvedené v tejto časti. |
06.3 Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
06.4 Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
07. Po dodaní tovaru potvrdí objednávateľ prevzatie tovaru podpísaním dodacieho listu. Dodací list je podkladom pre vystavenie faktúry. |
08. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
09. Objednávateľ je povinný prípadné vady písomne oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do uplynutia dohodnutej záručnej doby. |
09.1. V prípade uplatnenia reklamácie zo strany objednávateľa záručná doba prestáva plynúť a začína znova plynúť dňom odovzdania vymeneného vadného tovaru podľa predmetu dohody. |
09.2. Nároky objednávateľa z vád tovaru sa primeranie riadia ustanoveniami § 436 a nasl. Obchodného zákonníka. Dodávateľ sa zaväzuje oprávnenú reklamáciu vyriešiť do 30 dní od jej písomného uplatnenia. |
10. Dodávateľ vystaví faktúru až po dodaní dodávaného tovaru, podpísaný protokol o prevzatí predmetu zákazky bude prílohou faktúry. |
10.1. Vystavená faktúra bude uhrádzaná výhradne bezhotovostne, a to bankovým prevodným príkazom. |
10.2. Ak nastane omeškanie úhrady faktúry pre dôvody na strane Štátnej pokladnice, nie je objednávateľ po túto dobu v omeškaní so zaplatením súm uvedených vo vystavenej faktúre. |
10.3 Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
10.4. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
10.5. Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla. |
11. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
11.1 Dodávateľ dodá do 3 (troch) pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky vzorku dodávaného tovaru. |
11.2 Ak má objednávateľ odôvodnenú pochybnosť o tom že dodaná vzorka nezodpovedá požadovanej špecifikácií, dodávateľ zabezpečí preukázanie zhody z ponúkanou špecifikáciou, obvyklým spôsobom, 3 nezávislou odbornou stranou, ktorá má oprávnenie takúto zhodu preukázať, do 3 pracovných dní od doručenia žiadosti o preukázanie zhody tovaru. |
12. Dodávateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní preukáže splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. d. zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní že nie je v reštrukturalizácii. Predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace.Potvrdenie príslušného súdu Dodávateľ predkladá len v prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v zozname hospodárskych subjektov. |
12.1. Nepredloženie vzorky a / alebo dokladov v súlade s § 32 ods. 1 písm. d. zákona 343/2015 o VO do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie rámcovej dohody s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
13. Objednávateľ môže v prípade, ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy, uplatniť zmluvnú pokutu za: |
-za každé podstatné porušenie zmluvy definované v OPET-e, a to vo výške 300 eur, za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 3000 eur |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 1500 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
14. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa. |
15. Objednávateľ má právo v prípade pochybností si vyžiadať vzorku ktorejkoľvek časti zákazky na otestovanie, čo je dodávateľ povinný poskytnúť do 3 pracovných dní. |
16. Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a ak ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami Špecifikácie podľa tejto zmluvy. |
17. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodávkou tovaru a ostatným plnením. |
18. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách |
b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
- ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme |
- v prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od zmluvy je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od zmluvy |
d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán |
- ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy |
e) výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov |
- výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia, t. j. ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy |
19. Objednávateľ do 7 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody predloží dodávateľovi zoznam pracovísk (miest dodania predmetu zákazky). |
Názov | Upresnenie |
01. Dodávaný tovar musí mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek(hologramy). | Ak ich výrobca zariadení príslušnej značky na náplň aplikuje |
02. Pre OKI, uchádzač predloží vyhlásenie že tonery sú v súlade s normami ISO/IEC 19752,19798 alebo 24711 a ISO/IEC 11798 , v závislosti od typu náplne. Najneskôr do 3 pracovných dni od uzavretia zmluvy-alebo ekvivalent | "Vydané: OKI Systems (Czech and Slovak], s.r.o. so sídlom Sokolovská 136/A, 18600 Praha 8, ČR" |
03. Uchádzač predloží originál alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu ISO14001:2004 - alebo ekvivalent | najneskôr do 3 pracovných dni od uzavretia zmluvy |
04.Uchádzač predloží originál alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu ISO9001:2008 - alebo ekvivalent | najneskôr do 3 pracovných dni od uzavretia zmluvy |
05. Uchádzač predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy fotografie a opis technickej špecifikácie (technický list) ku každému jednému typu náplne na dátovom nosiči. Z technického listu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán | a ďalej označenie tlačiarní či iných zariadení, na "spoluprácu s ktorými sú navrhnuté a fotografiou balenia, v akom bude daná originálna náplň dodávaná |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
ÚSTREDIE PRÁCE, SOCIÁLNYCH VECÍ A RODINY Špitálska 8, 812 67 BRATISLAVA, Slovenská republika
12
5,00 počet položiek
157 066,56
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.04.2016 12:16
03.05.2016 13:00
03.05.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.04.2016 10:42 - Vstupná ponuka | 157 066,56 | € | Cena s DPH |
03.05.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 140 238,46 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: