42168937
Slovenský dom Centrope
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
46745092
Civil Engineering, s.r.o.
Somolického 1/B , Bratislava, 81106, SVK
Rozvoj cyklistiky v regióne Centrope - projektové práce na úseku Bratislava – Vinosady
projektové práce, geodetické práce
Služba
12. Architektonické služby; inžinierske služby a integrované inžinierske služby; urbanistické plánovanie a záhradná architektúra; súvisiace vedecké a technické poradenstvo, technické testovania a analýzy
1. Rozvoj cyklistiky v regióne Centrope - projektové práce na úseku Bratislava – Vinosady
|
|
---|---|
Funkcia |
projektové a geodetické práce spojené s vypracovaním projektovej dokumentácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dokumentácia pre územné rozhodnutie | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Dokumentácia pre územné rozhodnutie - 1. Vinohradnícka cyklocesta z Bratislavy do Trnavy, stavebný úsek 1, časť Svätý Jur – Pezinok – Grinava - Vinosady (dĺžka úseku cca. 15 km) | 6x tlačená forma, 2x CD nosič, Text vo formáte .doc, tabuľky vo formáte .xls (zaokrúhlené na 2 desatinné miesta), výkresy vo formáte .dwg, rastová grafika v niektorých z .bmp, .jpg, .tif |
1.1 Projektové práce | |
1.1.1 Sprievodná a súhrnná technická správa | |
1.1.1.1 Identifikačné údaje stavby | |
1.1.1.2 Dopravné zdôvodnenie stavby | |
1.1.1.3 Zdôvodnenie projektu a väzby na územné plány obcí | |
1.1.1.4 Podklady a parametre návrhu trasy a odpočívadiel, mobiliáru | |
1.1.1.5 Technické riešenie stavby a napojenie na územie | |
1.1.2 Výkaz výmer a rozpočet podľa triednika stavebných prác v stupni DUR | |
1.1.3 Výkresová časť | |
1.1.3.1 Situácia dopravného riešenia M 1:1000 alebo M 1:2000 | |
1.1.3.2 Prehľadná situácia – širšie vzťahy M 1:50 000 | |
1.1.3.3 Vzorové a charakteristické priečne rezy M 1:50 | |
1.1.3.4 Situácia smerového a výškového riešenia stavby 1:5 000 | |
1.1.3.5 Trasovanie úseku cyklotrasy na mape M 1:40 000 | |
1.1.4 Rámcový návrh trvalého dopravného značenia v charakteristických úsekoch | |
1.2 Geodetické práce | |
1.2.1 Predprojektové zameranie trasy s dôrazom na nespevnené komunikácie/plochy | |
1.2.2 Identifikácia dotknutých vlastníkov | |
1.2.2.1 vyhotovenie dielového plánu - grafická časť | |
1.2.2.2 zoznam dotknutých parciel - tabuľková časť | |
1.2.2.3 prehľad záberov pozemkov podľa vlastníkov - tabuľková časť | |
1.2.2.4 zoznam čísel listov vlasníctva vrátane súpisu parciel podľa aktuálneho stavu katastra nehnuteľností | |
1.2.2.5 register vlastníkov - tabuľková časť |
Názov |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať dielo v súlade s platnou legislatívou Slovenskej republiky a príslušnými technickými normami. |
Zhotoviteľ je povinný predložiť časový plán plnenia predmetu zmluvy a vykonať priebežné odsúhlasenie rozpracovanosti dokumentácie Objednávateľom v štádiu 30% a 70%. |
Vady diela budú obe zmluvné strany riešiť podľa Obchodného zákonníka. Nároky objednávateľa z riadne reklamovanej vady sa riadia ustanovením §564 Obchodného zákonníka. |
Zhotoviteľ udeľuje Objednávateľovi právo neobmedzene disponovať s projektovou dokumentáciou. |
Zmluvná cena je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady zhotoviteľa súvisiace s plnením predmetu diela. |
Zhotoviteľ bude fakturovať predmet zmluvy po protokolárnom odovzdaní celého predmetu diela. Termín odovzdania diela je zhotoviteľ povinný oznámiť objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred. |
Po prevzatí ucelenej časti diela objednávateľom v mieste plnenia vystaví zhotoviteľ faktúru, ktorá musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov. |
Faktúru doručí na adresu objednávateľa vo dvoch vyhotoveniach. K faktúre je zhotoviteľ povinný priložiť zápis o odovzdaní a prebratí diela podpísaný oboma zmluvnými stranami, ktorým objednávateľ potvrdí prevzatie diela od zhotoviteľa. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu zhotoviteľovi do 30 dní odo dňa obdŕžania faktúry. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná a to do dátumu jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo, že v prípade nerealizovania diela alebo ucelenej časti diela nebude zhotoviteľ fakturovať vôbec. |
Úroky z omeškania dodania diela, ako aj omeškania platieb a ich maximálne výšky upravuje Obchodný zákonník. |
Zmeny v zmluve je možné uskutočniť len po vzájomnej dohode obidvoch zmluvných strán a to formou písomného dodatku. |
Objednávateľ požaduje od Zhotoviteľa do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť: naskenovaný originál alebo úradne overenú kópiu odbornej spôsobilosti alebo "ekvivalentného dokladu": osvedčenie s odborným zameraním projektovanie dopravných stavieb v zmysle zákona 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. |
Zhotoviteľ musí do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť spolu s osvedčením o odbornej spôsobilosti, že za predchádzajúce tri roky (2013, 2014, 2015) poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky s celkovým objemom poskytnutých služieb vo výške min. 20.000,00 EUR bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene). |
Sabinovská 16, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12.05.2016 16:04 — 09.09.2016 16:04
1,00 ks
19 794,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.04.2016 16:04
02.05.2016 16:03
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.05.2016 16:02 - Vstupná ponuka | 15 840,00 | € | Cena s DPH |
02.05.2016 16:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 840,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: