00306525
Mesto Komárno
Nám. gen. Klapku 1, Komárno, 94501, SVK
43962351
TRIO-D, s.r.o.
Adyho 5962/36, Dunajská Streda, 92901, SVK
Celoplošná deratizácia na rok 2016
jarná a jesenná deratizácia
Služba
27. Ostatné služby
1. Celoplošná deratizácia na rok 2016
|
|
---|---|
Funkcia |
Jarná deratizácia a jesenná deratizácia v roku 2016 |
Deratizácia (likvidácia hlodavcov) zahŕňa: deratizáciu kanalizačnej siete, deratizáciu obytných domov (spoločné priestory a okolie obytných domov), deratizácia okolia rodinných domov, deratizácia organizácií, podnikateľských subjektov, deratizácia verejných priestranstiev (parky, okolie fontán) |
Na deratizáciu používať antikoagulant tretej generácie schválený príslušnými úradmi na používanie na území SR |
Všetky prípravky musia byť schválené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky |
Vykonanie prác v jednotlicých objektoch bude realizované v dohodnutých termínoch za prítomnosti zodpovednej osoby objednávateľa |
Čas stanovený na vykonanie jarného a jesenného zásahu je stanovený na 30 kalendárnych dní na každý zásah od prevzatia objednávky |
Neplánovaná operatívna deratizácia objektov mimo plánovaného jarného a jesenného zásahu podľa potreby na základe požiadavky obstarávateľa (nadmerný výskyt hlodavcov v dôsledku vonkajších vplyvov, napr. počasie, po povodni ...) |
Čas potrebný na vykonanie konkrétneho operatívneho zásahu je stanovený na 24 hodín od prevzatia objednávky alebo telefonického pokynu objednávateľa |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonaní prác |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Deratizácia kanalizačnej siete | km | 73 | ||
Deratizácia obytných domov (spoločné priestory a okolie obytných domov) | ks | 726 | ||
Deratizácia okolia rodinných domov | ks | 2702 | ||
Deratizácia objektov organizácií, podnikateľských subjektov | ks | 130 | ||
Deratizácia verejných preistranstiev - parkov, okolie fontán | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Deratizácia kanalizačnej siete dĺžky 73 km s poklopmi | poklopy sú umiestnené po 50m |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať sanačné zásahy v predom dohodnutých termínoch, ktoré budú dodávateľovi oznámené formou objednávky |
Požaduje sa realizácia predmetu zákazky v dvoch samostatných etapách + operatívna deratizácia podľa potreby |
Každá etapa bude predstavovať ucelený blok, ktorý bude možné po prevzatí riadne vyfakturovať v súlade s potvrdeným dodacím listom. Termín splatnosti jednotlivých faktúr je 30 dní |
Požaduje sa realizovať deratizáciu v zmysle platnej technickej normy STN 466019 |
Dodávateľ svojou činnosťou nesmie narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta poskytovanej služby |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky |
Požaduje sa kontrola priestorov po zásahu do 2 týždňov (účinnosť zásahu) |
Termín celoplošných zásahov oznámiť v dostatočnom časovom predstihu dotknutým osobám, resp. organizáciám formou letákov a uverejnením v miestnych oznamovacích prostriedkoch |
V rámci služieb bude komplexne poskytnuté poučenie pre pracovníkov objednávateľa, vykonaný monitoring škodcov, zber a likvidácia škodcov |
Poskytovateľ musí byť držiteľom oprávnenia poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky |
Poskytovateľ je oprávnený vykonávať celoplošný zásah ako aj operatívne zásahy v súlade s určeným termínom |
Do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy dodávateľ doručí platné Osvedčenia o odbornej spôsobilosti na prácu s prípravkami používanými pri deratizácii |
Do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy dodávateľ doručí doklad o oprávnení podnikať na daný predmet zákazky (Výpis z obchodného registra) |
Do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy dodávateľ doručí doklad o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby. Požadujeme minimálne 3 kusy dopravných prostriedkov! |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ doručí originál alebo úradne overenú kópiu dokladu preukazujúceho plnenie predmetu obstarávania vo výške minimálne 25.000 € bez DPH pre konkrétneho odberateľa za roky 2013; 2014 a 2015. |
Do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy dodávateľ doručí kópiu hodnoverného dokladu preukazujúceho plnenie predmetu obstarávania vo výške minimálne 25.000 € bez DPH pre konkrétneho odberateľa za roky 2013; 2014 a 2015. Doklad o poskytnutí služby v minimálnej výške 25.000 € musí byť preukázaná za každý rok samostatne! Súčet rokov sa neakceptuje! |
Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie originálnych dokladov |
Predpokladaná hodnota zákazky predstavuje maximálnu cenu za celú zákazku, t.j. 2 samostatné etapy (jarná a jesenná deratizácia v roku 2016) a operatívna deratizácia |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom, materiál, práca, zber uhynutých hlodavcov a ich zneškodnenie, poradenská služba |
Po realizácii jarného a jesenného zásahu v roku 2016, resp. po dokončení požadovanej operatívnej deratizácie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. |
Platba sa uskutoční po poskytnutí služby na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je protokol o vykonaní prác potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa |
Dodávateľ predloží rozpis požadovaných služieb v zložení: názvy prípravkov, názov služby, cena bez DPH za výkon, hodnota DPH, cena s DPH za výkon, do 24 hodín od uzavretia zmluvy |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia kupujúcemu. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu kupujúceho |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania |
Názov | Upresnenie |
Miesto realizácie | Komárno |
Mestské časti | Nová Stráž, Hadovce, Kava, Lándor, Malá Iža, Nová Osada, Pavel, Čerhát, Ďulov Dvor |
Zodpovednosť za škody spôsobené z nedbanlivosti | podľa § 373 až § 386 Obchodného zákonníka |
Funkčné špecifikácie položky
Funkcia | |
Pôvodná hodnota | Všetky prípravky musia byť schválené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky |
Navrhnutá hodnota | Biocídy a Centrum pre chemické látky a prípravky |
Pre použitie v komunálnej sfére prípravky neschvaľuje Ministerstvo zdravotníctva
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Deratizácia okolia rodinných domov | ks | 2702 | ||
Navrhnutá hodnota | Rozloha | m2 | ? | ? |
Deratizácia okolia sa nedá naceniť bez rozlohy. Obstarávateľ sa odvoláva na STN. Položky pre nacenenie nech podliehajú tejto norme.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Deratizácia verejných preistranstiev - parkov, okolie fontán | ks | 5 | ||
Navrhnutá hodnota | Rizloha | m2 | ? | ? |
Nedá sa naceniť bez presnej rozlohy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Požaduje sa kontrola priestorov po zásahu do 2 týždňov (účinnosť zásahu) |
Navrhnutá hodnota | Vstupy do objektov zabezpečí objednávateľ |
Vstupy do objektov treba zabezpečiť kontinuálne aby mohla prebehnúť ochranná deratizácia plynule bez ďalších zbytočných vedľajších nákladov dodávateľa
Názov | |
Pôvodná hodnota | Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ doručí originál alebo úradne overenú kópiu dokladu preukazujúceho plnenie predmetu obstarávania vo výške minimálne 25.000 € bez DPH pre konkrétneho odberateľa za roky 2013; 2014 a 2015. |
Navrhnutá hodnota | Diskriminačná podmienka |
Podmienka diskriminuje novovzniknuté subjekty a viac ako 80% potenciálnych dodávateľov.
Názov | |
Pôvodná hodnota | Do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy dodávateľ doručí kópiu hodnoverného dokladu preukazujúceho plnenie predmetu obstarávania vo výške minimálne 25.000 € bez DPH pre konkrétneho odberateľa za roky 2013; 2014 a 2015. Doklad o poskytnutí služby v minimálnej výške 25.000 € musí byť preukázaná za každý rok samostatne! Súčet rokov sa neakceptuje! |
Navrhnutá hodnota | Nútená správa - hodnoverný doklad |
Do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy dodávateľ doručí kópiu hodnoverného dokladu preukazujúceho, že odberateľ nebol v nútenej správe za roky 2013, 2014, 2015 samostatne.
MsÚ Komárno, Námestie gen. Klapku č. 1, 945 01 Komárno, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
11.05.2016 09:00 — 30.12.2016 14:28
1,00 cely predmet zákazky
20 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.04.2016 08:42
29.04.2016 08:50
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.04.2016 09:33 - Vstupná ponuka | 19 932,00 | € | Cena s DPH |
29.04.2016 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 176,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: