31771815
Bratislavské regionálne ochranárske združenie - BROZ
Na Riviére 3079/7A, Bratislava, 84104, SVK
46678531
Jihočeský chovatel a.s.
Lipenská 869/17, České Budějovice, 37001, CZE
Nákup hovädzieho dobytka
hovädzí dobytok, jalovice
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Nákup hovädzieho dobytka
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie jalovíc a býkov. Tovar bude slúžiť pre účely projektu: A. Ochrana vzácnych druhov motýľov v Bielych Karpatoch v Českej republike a na Slovensku LIFE09 NAT/CZ/000364 a pre účely projektu B. Ochrana a obnova území NATURA 2000 v cezhraničnom regióne Bratislavy LIFE 10 NAT/SK/080. |
Vzhľadom na špecifické prírodné podmienky projektových území, ciele projektov a spásanie odľahlých chránených území zvieratá musia spĺňať nasledovné požiadavky: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A. Jalovice - počet | ks | 50 | ||
Vek | mesiac | 20 | 26 | |
Váha | kg | 480 | ||
Býky - počet | ks | 2 | ||
Vek | mesiac | 12 | 18 | |
B. Jalovice - počet | ks | 20 | ||
Vek | mesiac | 20 | 26 | |
Váha | kg | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A. 1. Jalovice a býky - charakteristika plemena | mäsové odolné intenzívne s dobrou schopnosťou využívať menej kvalitnú pastvu, vhodné do horských podmienok, s veľmi dobrou chodivosťou a kvalitou chodidiel, pevnej konštitúcie, dobrého osvalenia |
A. 1. | a stredného telesného rámca. Zvieratá musia byť chovateľsky pozdného plemena, otcovského plemena, typické ľahkými pôrodmi,silným materským inštinktom. |
A. 2. Jalovice a býky - charakteristika chovu | Chov bude umiestnený v náročnom členitom horskom teréne na Bielokarpatských zosuvných lúkach v chránených územiach na vzdialených a ťažko prístupných lokalitách bez stálej prítomnosti človeka, pričom |
A.2. | zvieratá nemôžu byť závislé na ustajnení a pravidelnom dojení. Musia byť schopné zužitkovať menej kvalitnú pastvu, ktorej množstvo môže byť v niektorých obdobiach limitované, |
A.2. | mať pevnú konštitúciu a byť schopné väčších presunov v rámci lokalít vzhľadom na nutnú selektívnu pastvu pre cieľové chránené druhy. |
A.2. | Zvieratá musia byť rovnakého plemena vzhľadom na plemenné špecifiká a povahové vlastnosti ako aj identickosť zootechnických podmienok chovu.Býky musia byť preukázateľne nepríbuzné s jalovicami. |
B. 1. Jalovice - charakteristika plemena | mäsové odolné intenzívne plemeno s dobrou schopnosťou využívať menej kvalitnú pastvu vo veľkom množstve, vhodné do nížinných podmienok, málo chodivé s dobrou kvalitou chodidiel, pevnej konštitúcie, |
B.1. | dobrého osvalenia a veľkého telesného rámca. Zvieratá musia byť chovateľsky raného plemena, typické normálnymi pôrodmi a silným materským inštinktom. |
B. 2. Jalovice - charakteristika chovu | Chov bude umiestnený na nížinných lúkach, často krát podmáčaných v chránených územiach na vzdialených a ťažko prístupných lokalitách bez stálej prítomnosti človeka, pričom zvieratá nemôžu byť závislé |
B.2. | na ustajnení a pravidelnom dojení. Musia byť schopné zužitkovať menej kvalitnú pastvu vo veľkom množstve, mať pevnú konštitúciu, byť pokojnej povahy a málo chodivé vzhľadom na vypásanie rozlohou |
B.2. | menších území a potlačenie inváznych a expanzívnych druhov. Zvieratá musia byť rovnakého plemena vzhľadom na plemenné špecifiká a povahové vlastnosti ako aj identickosť zootechnických podmienok chovu. |
Názov |
A. Miestom dodania je farma Španie reg. číslo P31215, Nová Bošáca. |
B. Miestom dodania je farma Šúr reg. číslo 138556, Svätý Júr. |
A. a B. Termín dodania: 30 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
A. a B. Pôvod zvierat: Všetky jalovice musia pochádzať z úradne prostého chovu IBR (a spĺňať podmienky pre zaradenie do takéhoto chovu) a mať sprievodný doklad zvieraťa - pas zvieraťa so všetkými vyplnenými náležitosťami podľa platnej legislatívy. Pre potreby overenia príslušnosti k danému plemenu je nutné aby mali všetky zvieratá Potvrdenie o pôvode zvieraťa a boli zapísané v plemennej knihe v krajine pôvodu. |
A. a B. Nezameniteľné označenie zvierat: Všetky jalovice musia byť riadne individuálne označené ušnými známkami podľa platnej legislatívy. Dodávateľ dodá zoznam ušných čísiel zvierat odberateľovi do 5 dní od podpisu zmluvy na účely kontroly pred dodaním tovaru, pričom zámena zvierat z tohto zoznamu počas plnenia zmluvy môže byť len v dôsledku zásahu vyššej moci (úhyn pri prevoze, choroba zvieraťa, neuznanie zápisu do plemennej knihy a pod.), musí byť odsúhlasená odberateľom a nesmie prekročiť viac ako 10% z celkového počtu zvierat. |
A. a B. Zdravotný stav zvierat: Všetky zvieratá musia byť klinicky zdravé a musia byť sérologicky vyšetrené s negatívnym výsledkom na BAB, LEU a IBR (celý vírus) a musia pochádzať z úradne prostého chovu IBR a z krajiny bez výskytu katarálnej horúčky - modrého jazyka (alebo plniť podmienky Nariadenia Komisie (ES) č. 1266/2007). Dodávateľ umožní veterinárnu kontrolu zo strany odberateľa, kontrolu paznechtov, kontrolu predchádzajúcich veterinárnych vyšetrení, kontrolu ušných čísel a pasov pred dopravou na miesto dodania, pričom má odberateľ právo odmietnuť tovar pokiaľ sa preukáže, |
že nie je v požadovanej kvalite a špecifikácii. |
A. a B. Poradenstvo: Dodávateľ vypracuje detailný plán na manažment chovu pre dodané zvieratá so zohľadnením špecifikácie plemien, zootechnických podmienok chovu ako aj ich výživu a plán na plemenitbu. Dodávateľ poskytne odberateľovi 50 hodín poradenstva a konzultácii k chovu dodaných zvierat priamo na mieste chovu zvierat. |
A. a B. Doprava: certifikovaným prepravcom na prepravu hovädzieho dobytka, dodanie naraz podľa miesta dodania. |
Finančné a ekonomické postavenie, technickú a odbornú spôsobilosť dodávateľ preukáže objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy nasledovne : |
1. súvahou alebo výkazom o majetku a záväzkoch alebo údajmi z nich o základnom imaní spoločnosti minimálne v predpokladanej hodnote zákazky 180 000 €. |
2. prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate a zoznam všetkých zákaziek v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky (2012, 2013, 2014), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti so súhrnným obratom |
za tieto roky minimálne v predpokladanej hodnote zákazky 180 000 €. Prehľad budú tvoriť výkazy ziskov a strát za uvedené roky, potvrdené miestnym príslušným správcom dane alebo audítorom, alebo ekvivalentné doklady používané v členských krajinách ES. |
3. zoznamom dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (2013, 2014 a 2015) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Objednávateľ si vyhradzuje právo preveriť u odberateľa dodanie tovaru alebo poskytnutie služby. |
Zoznam musí obsahovať minimálne dve dodania tovaru v hodnote minimálne 180 000 EUR za jednu zákazku, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene, alebo dve dodania tovaru v rovnakom množstve a rozsahu (minimálne 70 zvierat hovädzieho dobytka), pričom dodaný tovar musí byť rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Za tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú plemenné zvieratá hovädzieho dobytka (jalovice, býky) riadne označené a zapísané v plemennej knihe. |
4. certifikátom alebo potvrdením na oprávnenie na šľachtenie a plemenitbu hovädzieho dobytka. Objednávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty a potvrdenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. |
Odôvodnenie osobitných požiadaviek na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 38 ods.5. zák. 343/2015 Z.z.: Preukázanie schopnosti plniť si riadne svoje záväzky pre realizáciu zákaziek podobného typu a rozsahu, v podobnom objeme a schopnosť dodania tovaru v požadovanej kvalite a špecifikácii. |
Predloženie dokladov, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii dodania tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len ,,OPET") a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
1. Predmet zmluvy |
1.1. Predmet zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie zákazky je kupovaný pre účely projektov LIFE09 NAT/CZ/000364 Ochrana vzácnych druhov motýľov v Bielych Karpatoch v Českej republike a na Slovensku a LIFE10 NAT/SK/080 Ochrana a obnova území NATURA 2000 v cezhraničnom regióne Bratislavy. |
2.Termíny plnenia |
2.1. Dodávateľ dodá objednávateľovi zoznam ušných čísiel zvierat do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy na účely kontroly pred dodaním tovaru, pričom zameniť zvieratá z tohto zoznamu za iné počas plnenia zmluvy môže dodávateľ len v dôsledku zásahu vyššej moci podľa článku 9 tejto zmluvy, na základe súhlasu objednávateľa a nesmie sa jednať o viac ako 10% z celkového počtu zvierat. |
2.2. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy na miesta plnenia uvedené v bode 4.1. do 30 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
2.3. Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi presný dátum dodania predmetu zmluvy najneskôr 5 dni pred jeho uskutočnením. |
2.4. Objednávateľ je povinný vykonať obhliadku a kontrolu predmetu zmluvy vrátane veterinárnej kontroly a kontroly dokladov (pas zvieraťa, potvrdenie o pôvode zvieraťa a potvrdenie o zápise do plemennej knihy) najneskôr v deň dodania predmetu zmluvy a prípadné vady bez zbytočného odkladu oznámiť dodávateľovi, v opačnom prípade dodávateľ nezodpovedá za dodatočne zistené vady. |
3. Cena predmetu zmluvy |
3.1. Zmluvné strany dohodli cenu predmetu zmluvy, ktorá bola stanovená dohodou zmluvných strán v súlade so zákonom č.18/96 Z.z. v znení neskorších predpisov. V cene je zahrnutá doprava certifikovaným prepravcom na prepravu hovädzieho dobytka na miesto plnenia, vypracovanie detailného plánu na manažment chovu pre dodané zvieratá so zohľadnením špecifikácie plemien, zootechnických podmienok chovu ako aj ich výživu a plán na plemenitbu a 50 hodín poradenstva a konzultácii k chovu dodaných zvierat priamo na miestach chovu zvierat. Cena je maximálna, určená elektronickou aukciou |
a jej zmena nie je možná. K cene bude pripočítaná DPH podľa predpisov platných v čase uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
4. Miesto a spôsob plnenia a dodacie podmienky |
4.1. Miestami plnenia predmetu zmluvy sú registrované farmy objednávateľa: Pre časť A: farma Španie reg. číslo P31215, Nová Bošáca Preč časť B: farma Šúr reg. číslo 138556, Svätý Júr. |
4.2. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy do miesta plnenia podľa bodu 4.1. v termíne podľa bodu 2.2. tejto zmluvy. |
4.3. Prevzatie predmetu zmluvy v mieste plnenia bude potvrdené zástupcom objednávateľa na preberacom protokole. Predmet zmluvy bude predaný objednávateľovi spolu s požadovanými dokladmi zvierat (pasy zvierat vrátane veterinárnych záznamov, potvrdenie o pôvode, doklad o premiestnení zvierat) a plánom na manažment chovu. |
4.4. Objednávateľ nadobúda vlastnícke právo k predmetu zmluvy jeho prevzatím a podpisom prevzatia na preberacom protokole. |
5. Platobné podmienky |
5.1.Dodávateľ vyfakturuje expedovaný tovar objednávateľovi a faktúry odovzdá príjemcovi tovaru pri prevzatí tovaru podľa čl. 4 v zmysle rozsahu predmetu obstarania resp. poverenému zástupcovi. |
5.2. Dodávateľ vystaví objednávateľovi dve faktúry v súlade s opisom predmetu zákazky - jednu za dodávku tovaru pre projekt Ochrana vzácnych druhov motýľov v Bielych Karpatoch v Českej republike a na Slovensku LIFE09 NAT/CZ/000364 a druhú za dodávku tovaru pre projekt Ochrana a obnova území NATURA 2000 v cezhraničnom regióne Bratislavy LIFE 10 NAT/SK/080. Neoddeliteľnou prílohou faktúr je preberací protokol pri dodávke zvierat na mieste určenia podľa zoznamu ušných čísel zvierat odsúhlasený a podpísaný oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
5.3. Faktúra spracovaná v súlade s platnou legislatívou (zákonom č.431/2002 Z.z. o účtovníctve, zákonom č. 222/2004 Z.z. o DPH v platnom znení) a odovzdaná v troch originálnych výtlačkoch a bude obsahovať minimálne tieto údaje: a) Označenie dodávateľa a objednávateľa, peňažný ústav, číslo účtu, b) IČO, DIČ, IČ pre DPH dodávateľa a IČO , DIČ, IČ pre DPH objednávateľa, c) Číslo zmluvy alebo deň jej uzatvorenia |
d) Celková fakturovaná suma, e) Doklad o odovzdaní predmetu plnenia objednávateľovi v mieste plnenia, f) Referencia na projekt, pre ktorý je tovar dodaný |
5.4. Splatnosť faktúry je 30 dní. Objednávateľ môže po dohode s dodávateľom na základe finančných možností skrátiť dobu splatnosti predmetu zmluvy. Platba sa bude realizovať po dodaní a prevzatí predmetu obstarávania, podpísaní preberacieho protokolu obidvomi zmluvnými stranami v súlade s uzavretou kúpnou zmluvou. |
5.5. Dôvodom na oprávnené vrátenie faktúry je skutočnosť, že faktúra má formálne alebo obsahové nedostatky. V takomto prípade nová lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry. |
5.6. Vystavenie faktúry vylučuje dodatočné nároky dodávateľa na úpravu ceny. |
5.7. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu dodávky tovaru podľa fakturácie na účet dodávateľa v termíne splatnosti. Faktúra je uhradená v lehote splatnosti, ak deň odpísania z účtu objednávateľa je v lehote uvedenej v bode 5.4. tohto článku zmluvy. Ak deň splatnosti pripadne na sobotu, nedeľu, sviatok, alebo deň pracovného pokoja v Slovenskej republike, posúva sa dátum splatnosti na najbližší nasledujúci pracovný deň. |
5.8. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavok. |
6. Povinnosti dodávateľa |
6.1. Dodávateľ je povinný dodať tovar v dohodnutom množstve a parametroch, ktoré zodpovedajú účelu použitia. |
6.2. Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie tovaru podľa bodu 4.3. |
6.3. Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi zoznam ušných čísiel zvierat do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy na účely kontroly pred dodaním tovaru podľa bodu 2.1. tejto zmluvy ako aj oznámiť objednávateľovi presný dátum dodania predmetu zmluvy najneskôr 5 dni pred jeho uskutočnením podľa bodu 2.3. tejto zmluvy. |
6.4. Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť objednávateľovi všetky príčiny, ktoré môžu ohroziť plnenie predmetu tejto zmluvy. |
6.5. V prípade zjavných vád tovaru, ktoré zistí objednávateľ najneskôr v deň preberania tovaru a písomne na ne upozorní dodávateľa v preberacom protokole je povinný dodávateľ zameniť tovar za iný v pomere kus za kus hovädzieho dobytka rovnakého plemena a parametrov uvedených v predmete tejto zmluvy najneskôr do 30 dní od tohto upozornenia. Lehota na splatnosť faktúr podľa článku 5.4. začína plynúť až prebratím celého predmetu zmluvy bez zjavných vád a potvrdením prebratia tovaru bez vád v preberacom protokole podpísanom obidvomi zmluvnými stranami. |
6.6. V prípade vážnych skrytých vád tovaru, ktoré sa prejavia do 1 roka od dodania tovaru a sú príčinou úhynu alebo neplodnosti dodaných zvierat je povinný dodávateľ zameniť tovar za iný v pomere kus za kus hovädzieho dobytka rovnakého plemena a parametrov uvedených v predmete tejto zmluvy, pričom časová lehota a spôsob náhrady škody objednávateľovi je vecou dohody oboch zmluvných strán. Dodávateľ nezodpovedá za škody vzniknuté neodbornou starostlivosťou, chovom alebo plemenitbou zvierat zo strany objednávateľa. |
Ak dodávateľ nesúhlasí s reklamáciou tovaru, ktorú uplatňuje objednávateľ v riadnom termíne, prizvú sa na posúdenie závažnosti, rozsahu a príčin vzniknutých chýb odborní pracovníci dodávateľa, veterinári alebo nezávislý kontrolný orgán, ktorí vystavia posudok o skutkovom stave reklamácie a určia povahu vzniknutej vady na tovare. Náklady s tým spojené hradí strana, ktorá spor prehrala. V prípade nedohodnutia sa v predmetnej záležitosti bude reklamácia uplatnená v zmysle Obchodného zákonníka. |
7. Povinnosti objednávateľa |
7.1. Objednávateľ je povinný prebrať tovar v množstve a termínoch určenými touto zmluvou. |
7.2. Objednávateľ je povinný vykonať obhliadku a kontrolu predmetu zmluvy vrátane veterinárnej kontroly a kontroly dokladov zvierat najneskôr v deň dodania predmetu zmluvy a prípadné zjavné vady bez zbytočného odkladu oznámiť dodávateľovi. V opačnom prípade dodávateľ nezodpovedá za dodatočne zistené vady okrem prípadov uvedených v bode 6.6. tejto zmluvy. |
7.3. Vady tovaru, ktoré sú zjavné (napr. nezrovnalosti v množstve alebo parametroch zvierat uvedených v predmete zmluvy, choroba alebo zranenie zvieraťa) reklamuje objednávateľ písomne bez meškania, najneskôr v deň prevzatia dodávky. |
7.4. Skryté vážne vady tovaru reklamuje objednávateľ písomne bez zbytočného odkladu po tom, čo tieto vady zistil, najneskôr však do 1 roka od prebratia tovaru písomným spôsobom. Objednávateľ umožní dodávateľovi nezávislú kontrolu skrytých vážnych vád tovaru podľa bodu 6.6. tejto zmluvy. |
8. Zmluvné pokuty a úroky z omeškania |
8.1. V prípade omeškania s dodaním tovaru v termínoch podľa článkov 2.1. a 2.2. tejto zmluvy je objednávateľ oprávnený fakturovať dodávateľovi zmluvnú pokutu 0,05 % z celkovej ceny tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Základom pre výpočet sú ceny s DPH. |
8.2. V prípade omeškania úhrady faktúry objednávateľom je dodávateľ oprávnený fakturovať objednávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý deň omeškania. Základom pre výpočet sú ceny s DPH. |
8.3. V prípade, že dodávateľ neodstráni zjavnú vadu zistenú najneskôr pri preberacom konaní v termíne určenom v súlade s bodom 6.5. tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený fakturovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny tovaru za každý aj začatý kalendárny deň omeškania a každú jednotlivú vadu. Základom pre výpočet sú ceny s DPH. |
8.4. V prípade, že dodávateľ neodstráni písomne reklamovanú skrytú vadu, ktorá sa prejavila v lehote 1 rok v termíne dohodnutom podľa bodu 6.6., je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny reklamovaného tovaru za každý aj začatý kalendárny deň omeškania a každú jednotlivú vadu. Základom pre výpočet sú ceny s DPH. |
8.5. Splatnosť faktúr v zmysle tohto článku zmluvy je 14 dní odo dňa preukázateľného doručenia príslušnej faktúry druhej zmluvnej strane. |
9. Vyššia moc |
9.1. Zodpovednosť zmluvných strán za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností je vylúčená, ak sa tak stalo v dôsledku okolností vylučujúcich zodpovednosť podľa § 374 a nasl. Obchodného zákonníka. |
9.2. Podmienkou vylúčenia zo zodpovednosti je, že dotknutá strana bez zbytočného odkladu upozorní druhú stranu na začiatok a podstatu vyskytnutia sa vyššej moci. Strana, ktorá sa odvoláva na vyššiu moc, využije všetko svoje úsilie na nápravu situácie a na odstránenie príčiny svojej neschopnosti plniť zmluvu v čo najväčšom rozsahu a v primeranom čase. Dodacie lehoty a všetky ostatné lehoty sa po dobu trvania vyššej moci predlžujú o dobu jej pôsobenia. Strana, ktorá sa odvoláva na vyššiu moc, bez zbytočného odkladu oznámi druhej strane jej zánik. |
9.3. Ak je trvanie vyššej moci dlhšie ako 3 mesiace, zmluvné strany dohodnú nový termín plnenia alebo iným spôsobom vysporiadajú vzájomné oprávnené nároky. |
10. Odstúpenie od zmluvy |
10.1. Porušením povinností dohodnutých zmluvnými stranami v tejto zmluve jednou zo zmluvných strán vzniká druhej zmluvnej strane právo odstúpiť od zmluvy. |
10.2. Odstúpenie je možné aj od čiastočne splnenej zmluvy. |
10.3. V prípade podstatného porušenia zmluvy je odstupujúca strana oprávnená od zmluvy odstúpiť okamžite, ak to písomne oznámi druhej zmluvnej strane bez zbytočného odkladu po tom, čo sa o tomto porušení dozvedela. |
10.4. Zmluvné strany označujú za podstatné porušenie zmluvy omeškanie dodania tovaru o viac ako 30 dní po termíne uvedenom v článku 2.2. tejto zmluvy bez udania objektívnych dôvodov alebo zásahu vyššej moci alebo omeškanie doloženia dokladov na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, technickej a odbornej spôsobilosti. |
10.5. V prípade, že dôjde k porušeniu zmluvy, ktoré zmluvné strany neoznačili ako podstatné, riadia sa pri odstúpení od zmluvy príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka. |
10.6. Oznámenie o odstúpení musí byť podpísané štatutárnym orgánom odstupujúcej strany a nadobúda účinnosť dňom jeho doručenia do sídla druhej zmluvnej strany. |
10.7. Ak oprávnená strana nevyužije právo odstúpiť od zmluvy vzniká porušujúcej strane povinnosť pristúpiť na primeranú zmenu zmluvy v tej časti, ktorá bola porušením dotknutá a uhradiť spôsobenú škodu, ktorá vznikla v súvislosti s porušením záväzku. Oprávnená strana môže dočasne prerušiť plnenie svojich záväzkov až do doby, pokým porušujúca strana je v omeškaní a pokiaľ omeškané záväzky nesplní a nedohodne zmenu zmluvy z dôvodu dočasného prerušenia. |
10.8. V prípade odstúpenia od zmluvy, zmeny zmluvy, alebo dočasného prerušenia plnenia z dôvodu porušenia zmluvy, zaplatí zmluvná strana porušiteľa druhej zmluvnej strane všetky preukázané náklady a škody, ktoré jej z tohto dôvodu vzniknú. |
11. Záverečné ustanovenia |
11.1. Práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré nie sú upravené touto zmluvou, sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka (zákon č. 513/1991 Zb.) v znení neskorších zmien a doplnkov. |
11.2. Akékoľvek a všetky spory, ktoré vzniknú z plnenia tejto zmluvy budú zmluvné strany riešiť predovšetkým dohodou a vzájomným rokovaním. Ak nedôjde k takejto dohode, bude spor predložený na rozhodnutie príslušnému súdu v zmysle ustanovení Občianskeho súdneho poriadku. |
11.3. Akákoľvek zmena tejto zmluvy sa môže urobiť len formou chronologicky vzostupne očíslovaných písomných dodatkov k nej. Podpisovať dodatky k tejto zmluve sú oprávnené len štatutárne orgány oboch zmluvných strán. |
11.4. Nakoľko objednávateľ je povinnou osobou v zmysle zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám v platnom znení, zmluvné strany súhlasia s tým, že zmluva a daňové doklady súvisiace s ňou budú zverejnené takým spôsobom, ktorý pre povinne zverejňované zmluvy ukladá zákon o slobodnom prístupe k informáciám vo svojom ustanovení §5a a §5b. Za tým účelom dodávateľ udeľuje objednávateľovi súhlas na vykonanie potrebných právnych úkonov týkajúcich sa zverejnenia uvedených dokumentov. |
11.5. Zmluva sa stáva účinnou až po kontrole a odsúhlasení správnosti priebehu procesu verejného obstarávania kontrolným orgánom poskytovateľa finančných prostriedkov pre projekt, ktorého súčasťou je zadaný predmet zákazky. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nová Bošáca, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
23.05.2016 11:19 — 22.06.2016 11:19
72,00 ks
216 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.04.2016 12:34
29.04.2016 11:24
29.04.2016 11:39
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.04.2016 10:06 - Vstupná ponuka | 210 360,00 | € | Cena s DPH |
29.04.2016 10:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 210 360,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: