Z20169797
OF-16029
zrušená
30845157
Kancelária prezidenta Slovenskej republiky
Štefánikova 2, Bratislava, 81105, SVK
Cateringové služby
gastronomické, banketové služby, event catering, protokolárny catering
Služba, Tovar
17. Hotelové a reštauračné služby
1. Cateringové služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Gastronomické, banketové služby, event catering, protokolárny catering a doplnkové služby a marketingové riešenia s individuálnym prístupom pri plánovaní akcie, flexibilita a rýchlosť pri príprave ponúk pri prestížnych a reprezentačných akciách |
Spracovanie potravín v súlade so všetkými platnými legislatívnymi požiadavkami a prísnym dodržiavaním potravinárskeho kódexu o kvalite potravín, zdravá, vyvážená a pestrú ponuka servírovaná v reprezentačnej forme |
Schopnosť prispôsobiť poskytovanie služby osobitným podmienkam, priestorovým, časovým harmonogramom, zostavením slávnostného menu a ponuky nápojov a jedál a zároveň dodržiavať vysoký štandard a kvalitu poskytovaných služieb |
Zabezpečenie spoločenskej akcie na kľúč, ktoré si vyžadujú dodržiavanie vysokého stupňa diplomatického protokolu |
Organizovanie V.I.P. medzinárodných summitov, konferencií, sympózií, routov |
Malé občerstvenie, mini predkrmy, kanapky, finger foods a sladké chuťovky v prvotriednej kvalite |
Kompletné zabezpečenie celodenného cateringu, studený bufet, dezerty, nápoje, obsluhu, dopravu, technické zabezpečenie |
PODMIENKA - DOSTUPNOSTI A REALIZÁCIE OBJEDNÁVKY DO 24 HODÍN OD ZADANIA (lokalita BA/SM) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Recepcia | ks | 10 | 100 | |
Banket | ks | 10 | 100 | |
Rout | ks | 10 | 100 | |
Pracovné rokovanie | ks | 10 | 100 | |
Team building days | ks | 1 | 5 | |
Vernisáž | ks | 1 | 15 | |
Tlačová konferencia | ks | 1 | 50 | |
Coffee break | ks | 1 | 200 | |
Pracovná protokolárna večera | ks | 1 | 100 | |
Pracovný protokolárny obed | ks | 1 | 100 | |
Pracovné protokolárne raňajky | ks | 1 | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Poskytovanie komplexných cateringových služieb a služieb spojených so zabezpečením cateringových služieb | - stravu, obslužný personál, prípravu priestorov, pri organizovaní rôznych druhov akcií |
Službami pre potreby tejto zmluvy sa rozumie najmä: | - príprava a dodávka jedál a nápojov, určených na priamu konzumáciu |
. | - zabezpečenie obsluhujúceho personálu |
. | - zabezpečenie cateringových služieb: dovoz, odvoz, likvidácia, inventár, stoly atď. |
Poskytovanie služieb sa bude uskutočňovať na základe samostatných objednávok doručených objednávateľom poskytovateľovi a potvrdených poskytovateľom, a to písomne, t.j. aj prostredníctvom faxu alebo e-mailu | Objednávky bude vyhotovovať objednávateľ priebežne a podľa aktuálnych potrieb. |
Objednávka bude obsahovať presné vymedzenie požadovanej služby, požadovaného termínu a času, do ktorého sa má služba poskytnúť, prípadne ďalších konkrétnych a špecifických údajov | - uvedením jej druhu a množstva |
. | - určením konkrétneho miesta poskytnutia služby, požadovaného termínu a času |
. | - prípadne ďalších konkrétnych a špecifických údajov |
. | - je viazaný v dohodnutom rozsahu pokynmi objednávateľa |
Súčasne s potvrdením objednávky : | - zaslať objednávateľovi aj cenovú kalkuláciu za poskytnutie služieb, uvedených v objednávke |
. | - vrátane nákladov spojených s prepravou do miesta poskytnutia služby |
Určenie zodpovednej osoby, ktorá bude prítomná po celú dobu poskytovania služieb | - služby poskytne riadne a včas s odbornou starostlivosťou |
Dodávateľ musí byť poistený pre prípad škôd spôsobených pri výkone svojej činnosti | |
Objednávateľ bude bezodkladne informovať poskytovateľa o prípadných zmenách pri objednávaní poskytovania služieb | tzn. poskytnúť včasné a kompletné informácie a podklady na zabezpečenie poskytnutia služieb |
Dodávateľ bude poskytovať služby na kvalitnej a profesionálnej úrovni | riadne a včas, s odbornou starostlivosťou, v požadovanej kvalite, v súlade s pož. právnych predpisov |
. | - bude chrániť záujmy objednávateľa súvisiace s poskytovaním služieb |
. | - oznámi všetky okolnosti, ktoré môžu mať vplyv na zmenu jeho požiadaviek |
. | - bude dbať na záujmy a dobré meno objednávateľa a konať v súlade so záujmami objednávateľa |
. | - bude dbať na to, aby jeho činnosti podľa tejto zmluvy bola maximálne účelná a hospodárna |
. | - upovedomí objedn. o všetkých prekážkach poskytovania služieb a navrhnúť mu možnosti odstránenia |
. | - bude dodržiavať hyg. zásady počas prevozu stravy a dodržiavať teploty stravy pri výdaji stravy |
. | - poskytne objednávateľovi na požiadanie možnosť objednať si vegetariánsku stravu, a/alebo |
. | stravu pre jednotlivcov dodržiavajúcich osobitné diéty, ako napr. bezlepková, diabetická a pod.., |
Názov |
Dodávateľ musí disponovať certifikátom ISO 22 000 pre gastronomické zariadenia a systém manažérstva bezpečnosti potravín. |
Dodávateľ musí disponovať certifikátom ISO 9001 a certifikátom ISO 14001. |
Dodávateľ musí disponovať osvedčením o priemyselnej bezpečnosti minimálne na stupeň utajenia "dôverné" vydané NBÚ v súlade s §50 ods. 1 zákona č. 215/2004 Z.z. o ochrane utajovaných skutočností vznp. |
V dohodnutej cene za poskytnuté služby budú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa a jeho subdodávateľov súvisiace s poskytnutím služieb. |
Dodávateľ je oprávnený najskôr deň po dni každého riadneho a včasného dodania služieb v zmysle a za podmienok uvedených v tejto zmluve vyhotoviť faktúru za poskytnuté služby. |
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry vystavenej poskytovateľom musí byť dodací list. Dodací list musí byť potvrdený oprávneným zástupcom objednávateľa pri prevzatí poskytnutých služieb. |
Dodávateľ zodpovedá za škodu spôsobenú na zdraví, živote osôb a za škodu na majetku na strane objednávateľa, ktorá vznikla v dôsledku porušenia povinností poskytovateľa. |
Nepredloženie požadovaných certifikátov je dôvodom na odstúpenie od plnenia zákazky celom rozsahu. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní |
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia. |
KP SR, Hodžovo nám. 1, 810 00 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 RZ
45 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.04.2016 14:40
02.05.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: