30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
36553280
HRman, s.r.o.
Prešovská 41, Nitra, 94901, SVK
Zabezpečenie školenia v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP)
Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci (BOZP).
Služba
24. Vzdelávanie a profesionálne vzdelávanie
1. Zabezpečenie školenia v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP)
|
|
---|---|
Funkcia |
Výkon výchovy a vzdelávania v oblasti ochrany práce v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o BOZP v znení neskorších predpisov pre cca 212 občanov aktivovaných v zmysle § 10 zákona č. 417/2013 Z. z. o pomoci v hmotnej núdzi priamo v desiatich obciach SR. |
Témy školenia: základné informácie k BOZP, zabezpečovanie BOZP, mimoriadne a tiesňové situácie, spôsobilosť na prácu, osobné ochranné pracovné prostriedky, bezpečnostné a zdravotné značenie, pracoviská a priestory zamestnávateľa, pracovné prostriedky, manipulácia s bremenami, úrazy a nebezpečné udalosti, štátne orgány dozoru v rozsahu min. 1,5 hod./1 školenie |
Súvisiace predpisy na zaistenie BOZP v platnom znení: zákon č. 311/2001 Z. z., zákon č. 124/2006 Z. z., zákon č. 125/2006 Z. z., zákon č. 377/2004 Z. z., zákon č. 461/2003 Z. z., zákon č. 355/2007 Z. z., zákon č. 8/2009 Z. z., vyhláška č. 508/2009 Z. z., vyhláška č. 59/1982 Zb., vyhláška č. 147/2013 Z. z., vyhláška č. 544/2007 Z. z., vyhláška č. 541/2007 Z. z., vyhláška č. 9/2009 Z. z., vyhláška č. 208/1991 Zb., vyhláška č. 542/2007 z. z., Nariadenie vlády č. 272/2004 Z. z., Nariadenie vlády č. 276/2006 Z. z., Nariadenie vlády č. 281/2006 Z. z., Nariadenie vlády č. 286/2004 Z. z., |
Nariadenie vlády č. 286/2004 Z. z., Nariadenie vlády č. 387/2006 Z. z., Nariadenie vlády č. 391/2006 Z. z., Nariadenie vlády č. 392/2006 Z. z., Nariadenie vlády č. 395/2006 Z. z., Nariadenie vlády č. 355/2006 Z. z., Nariadenie vlády č. 115/2006 Z. z., Nariadenie vlády č. 393/2006 Z. z. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet obcí v SR | ks | 10 | ||
Spišská Belá/počet osôb | osoba | 20 | ||
Čavoj/počet osôb | osoba | 3 | ||
Kluknava/počet osôb | osoba | 6 | ||
Margecany/počet osôb | osoba | 3 | ||
Mníšek nad Hnilcom/počet osôb | osoba | 65 | ||
Richnava/počet osôb | osoba | 20 | ||
Smolnícka Huta/počet osôb | osoba | 10 | ||
Žakarovce/počet osôb | osoba | 10 | ||
Chyžné/počet osôb | osoba | 5 | ||
Pribylina/počet osôb | osoba | 60 | ||
Rozsah 1 školenia v hodinách | hodina | 1,5 | ||
Počet školení | ks | 10 |
Názov |
1. Dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
2. Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
3. Dodávateľ musí predložiť do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy: |
- Oprávnenie na výchovu a vzdelávanie, ktoré vydal príslušný orgán inšpekcie práce a príslušný orgán dozoru podľa § 27 ods. 3 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP v znení neskorších predpisov v rozsahu skupina 01 Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci a ustanovené pracovné podmienky pre skupinu 01.1 zamestnancov a vedúcich zamestnancov. |
- Osvedčenie Bezpečnostného technika, ktorý bude školenie vykonávať. |
4. Objednávateľ zašle dodávateľovi do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy termíny a miesta jednotlivých školení, zoznam školených osôb a kontaktných osôb spolu s mobilnými číslami, ktoré budú nápomocné pri organizácii a zabezpečení miesta školenia. |
5. V cene budú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy, t. j. mzdy školiacich zamestnancov, doprava, resp. iné súvisiace služby. Školiace miestnosti zabezpečí objednávateľ. |
6. Dodávateľ prehlasuje, že v kalkulácii ceny služby sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady súvisiace s výkonom požadovaných služieb, vrátane primeraného zisku dodávateľa. |
7. Cena za poskytované služby bude uhradená po uzavretí zmluvy na základe jednej faktúry za vykonané školenia vo všetkých obciach v zmysle predloženého rozpočtu. Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla. |
8. Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy: položkový rozpočet fakturovanej sumy v uvedením jednotkových cien a počtu príslušných jednotiek poskytnutej služby, a to jednotlivo pre každú položku. |
9.Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
10. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a % DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
11. Dodávateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní preukáže splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. d. zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní že nie je v reštrukturalizácii. Predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace. Potvrdenie príslušného súdu Dodávateľ predkladá len v prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v zozname hospodárskych subjektov. |
12.Nepredloženie dokladov v súlade s § 32 ods. 1 písm. d. zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
13. Zmluvné pokuty: |
Objednávateľ môže v prípade, ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy, uplatniť zmluvnú pokutu: |
- za každé podstatné porušenie zmluvy definované v OPET-e alebo za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v tejto zmluve, a to vo výške 100,- eur, najviac však spolu 300,- eur, |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 500 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
14. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, dodaním služby podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách, |
b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, |
- ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme, |
- v prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od zmluvy je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od zmluvy. |
d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, |
- ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy. |
e) výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov, |
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi, |
15. Pre ukončenie zmluvy v zmysle bodu 14. písm. b), c), d) a e) sa vyžaduje písomná forma, ktorá musí obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia. |
16. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj opakované porušenie zmluvných podmienok napriek predchádzajúcemu upozorneniu druhej zmluvnej strany. |
Slovenská republika
12.05.2016 08:00 — 30.06.2016 15:00
10,00 Počet obcí, v ktorých bude prebiehať školenie
7 961,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.04.2016 09:16
02.05.2016 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.04.2016 09:35 - Vstupná ponuka | 7 800,00 | € | Cena s DPH |
02.05.2016 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: