30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
46798811
SCYLLA SECURITY SERVIS s.r.o.
Rudlovská 53/6550, Banská Bystrica, 97401, SVK
Strážna a informačná služba/SBS LC
Služby informátora, informačná služba, usmerňovanie a poskytovanie informácií klientom pri vstupe do budovy, odomykanie, odkódovanie, zamykanie a zakódovanie budovy, obsluha EZS, obsluha EPS, prepájanie telefonických hovorov, vizuálna kontrola priestorov budovy, uzatváranie prístupných okien, zapínanie a vypínanie osvetlenia.
Služba
23. Vyšetrovacie a bezpečnostné služby okrem služieb obrnených automobilov
1. Strážna a informačná služba/SBS LC
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom služby je výkon strážnej služby a informačnej služby (ďalej len strážnej služby) vo vestibule budovy, odomykaní a zamykaní objektu objednávateľa. |
Strážna služba je vykonávaná statickou službou na vrátnici v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v priestoroch objednávateľa v dohodnutých intervaloch a podľa potreby. |
Odomykanie a odkódovanie budovy v čase do 6:30 hod. Zakódovanie a zamykanie o 17:00 hod. |
Usmerňovanie a poskytovanie základných informácií klientom pri vstupe do budovy. |
Strážna služba sa vykonáva denne (okrem dní pracovného voľna, pracovného pokoja a sviatkov), a to v režime pondelok až piatok od 06:30 hod. do 17:00 hod. v jednej administratívnej budove, jedným pracovníkom dodávateľa. |
Vizuálna kontrola priestorov budovy je spojená s uzatváraním prístupných okien, zapínaním a vypínaním osvetlenia a uzatváraním tečúcej vody. |
Zabezpečovanie obsluhy elektronického zabezpečovacieho zariadenia (ďalej len EZS) a elektronickej požiarnej signalizácie (EPS). |
Objekt je Lučenci. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stráženie objektu/počet hodín za jeden deň/pondelok-piatok | hod. | 10:30 | ||
Strážna služba/počet zamestnancov na objekte | osoba | 1 | ||
Strážna služba/počet dní služby za celé obdobie plnenia | deň | 168 | ||
Strážna služba/počet hodín služby za celé obdobie plnenia | hod. | 1764 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Budova č.1/členenie | prízemie, 1.,2.,3.,4.,5. poschodie |
Budova č.1/Strážna služba | poskytovaná v čase od 6:30 hod. do 17:00 hod. |
Budova č.1/Odomykanie a uzamykanie vchodových vstupných dverí | 6:30 hod. príchod na objekt, odkódovanie EZS, kontrola objektu vnútorná |
Budova č.1/ Evidencia vstupu a výstupu osôb, vrátane zamestnancov objedávateľa | predkladať podľa požiadaviek objednávateľa |
Budova č.1/ Odomykanie a uzamykanie vchodových vstupných dverí | počas obedňajšej prestávky |
Budova č.1/Obsluha poplachovej signalizácie pracoviska (EZS) na základe zaškolenia používania objednávateľom | vypnúť (deaktivovať) pri otvorení budovy |
Budova č.1/Obsluha elektronickej požiarnej signalizácie pracoviska (EPS) na základe zaškolenia používania objednávateľom | raz denne, zaevidovať v knihe elektronickej požiarnej signalizácie vykonanie kontroly funkčnosti požiarneho hlásiča |
Budova č.1/Informačná služba | poskytovanie základných informácií klientom a návštevám a ich usmerňovanie v rámci objektu |
Budova č.1/Informačná služba/kontrola dodržiavania stránkových hodín | zasiahnuť primeraným spôsobom voči klientom, ktorí nebudú rešpektovať stanovené stránkové hodiny |
Budova č.1/Zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane | zaškolenie obsluhy odborne spôsobilou osobou, zaškolenie zabezpečí dodávateľ služby |
Budova č.1/Zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane | plnenie úloh ohlasovne požiaru |
Budova č.1/Riešenie krízových situácií | realizácia v súčinnosti s políciou SR |
Budova č.1/Kontrola všetkých administratívnych priestorov a sociálnych zariadení | po odchode zamestnancov |
Budova č.1/Kontrola všetkých administratívnych priestorov | kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy) |
Budova č.1/Evidencia výkonu služby | písomný záznam z výkonu služby na požiadanie predložiť objednávateľovi |
Budova č.1/Kontrola zamestnancov vykonávajúcich plnenie strážnej služby vedúcim zamestnancom dodávateľa | minimálne dvakrát v mesiaci |
Názov |
1. Tieto osobitné podmienky sa chápu ako súvislý text a jednotlivé očíslované riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam. |
V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla. Ak je rovnaké poradové číslo vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku, ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia. |
2. Všetky požadované dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, alebo kdekoľvek inde v zmluve, je povinný dodávateľ mať zabezpečené pred predložením ponuky tak, aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách. |
3. Dodávateľ je povinný poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti predmetu zákazky, ktoré sú vyžadované vo funkčnej špecifikácii predmetu zákazky a aj v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
5. Dodávateľ je povinný najneskôr dva pracovné dni pred začiatkom lehoty zahájenia plnenia zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby. Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
6. Dodávateľ je povinný najneskôr dva pracovné dni vopred oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu, ak nebola uvedená v predloženom zozname pred zahájením výkou strážnej služby. Neposkytnutie informácie sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
7. Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca, osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady (napr. pre neprimerané správanie v službe). Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
8. Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. |
9. Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
10. Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené zlým plnením záväzku dodávateľa, a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
11. Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby a v prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku. |
Neodstránenie zistených nedostatkov sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby, všetky zistenia, škodové udalosti a hlásenia o narušení objektu. |
13. V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a ním stanovenej osobe a príslušným orgánom podľa charakteru zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
14. Dodávateľ predloží do 7 dní po uzavretí zmluvy smernicu o výkone strážnej služby podľa platných predpisov, ktorú schváli objednávateľ. |
15. Dodávateľ pred začatím výkonu strážnej služby vykoná obhliadku objektu a vykoná školenie svojích zamestnancov o BOZP. |
16. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon strážnej služby, a to v rozsahu ceny za 1 hodinu služby/1 osoba v EUR bez a s DPH. |
17. Dodávateľ v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží celkový rozpočet v rozpise na mesiace za výkon strážnej služby. |
18. Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov, najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
19. Dodávateľ zabezpečuje úlohy vyplývajúce zo zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností v znení neskorších predpisov a vyhlášky NBÚ SR č. 336/2004 Z. z. o fyzickej bezpečnosti a objektovej bezpečnosti v znení neskorších predpisov. |
20. Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej a informačnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, interné vnútorné predpisy a pokyny objednávateľa. |
21. Dodávateľ zabezpečuje úlohy, ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi, najmä, nie však výlučne z vyhlášky č. 121/2002 Z. z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. |
22. Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej či informačnej služby a zmenu, ktorá by mala vplyv na samotný výkon služby. |
23. Objednávateľ oboznámi zamestnancov dodávateľa s umiestnením hasiacich prístrojov, hlavných uzáverov a vypínačov, všetko najskôr pred nástupom na výkon služby. |
24. Objednávateľ bezplatne poskytne zamestnancom dodávateľa vykonávajúcim službu v stráženom objekte primerané nevyhnutné priestory na výkon služby, vrátane priestoru na odloženie si osobných vecí a soc. zariadenie. |
25. Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr do 3 pracovných dní pred začatím výkonu služby dodávateľom. |
26. Fakturácia za strážnu a informačnú službu: |
26.1 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov, a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, odtlačok pečiatky a podpis oprávnenej osoby. |
26.2 Fakturácia bude priebežná na základe vystavených faktúr za dané obdobie výkonu služby/za množstvo hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. |
26.3 K faktúre bude priložený objednávateľom potvrdený dochádzkový list pracovníkov dodávateľa v danom kalendárnom mesiaci. |
27. Objednávateľ môže v prípade, ak dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu zmluvných podmienok zmluvy, uplatniť zmluvnú pokutu: |
-vo výške 100,- EUR za každý nezabezpečený zásah v čase a rozsahu primeranom vzniknutej situácii |
-vo výške 100,- EUR za každú aj začatú hodinu, v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon služby v dohodnutom rozsahu |
-za každé porušenie zmluvných podmienok uvedených v tejto zmluve alebo v OPET-e, a to vo výške 50 eur za každé porušenie zmluvnej podmienky samostatne, najviac však spolu 250,- eur |
-jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 500,- eur, ak objednávateľ z titulu porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
27.1 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa. |
28. Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
29. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby ako napr. mzda pracovníkov, náklady na výstroj, odborné zaškolenie pracovníkov a iné. |
30. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
31. Do ceny počas platnosti zmluvy je prípustné premietnuť zmenu sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu. |
32. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
-riadnym splnením predmetu zákazky |
-dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode |
-odstúpením od zmluvy v zmysle OPET |
-výpoveďou, výpovedná doba je jeden mesiac a výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu. |
33. Dodávateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní preukáže splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní že nie je v reštrukturalizácii. Predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace. Potvrdenie príslušného súdu Dodávateľ predkladá len v prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v zozname hospodárskych subjektov. |
Nepredloženie dokladov v súlade s § 32 ods. 1 písm. d) ZVO do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu zakladá právo odberateľa odstúpiť od zmluvy. |
34. Dodávateľ je povinný vlastniť licenciu na prevádzkovanie SBS podľa zákona 473/2005 Z. z. o SBS počas celej doby poskytovania služby. |
35. Nepredloženie licencie do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu zakladá právo odberateľa odstúpiť od zmluvy. |
36. Nepredloženie všetkých požadovaných dokumentov v stanovených lehotách sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
37. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj opakované porušenie zmluvných podmienok napriek predchádzajúcemu upozorneniu druhej zmluvnej strany. |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ vlastní licenciu na prevádzkovanie SBS podľa zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb SBS. | Licencia preukazuje odbornosť, občiansku bezúhonnosť a zdravotnú spôsobilosť dodávateľa. |
Dodávateľ si riadne a včas plní svoje záväzky voči zamestnancom. | V plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi najmä Zákonníkom práce. |
Strážnici dodávateľa sú oblečení v rovnošate s jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej časti tela. | Identifikačné preukazy strážnikov sú v zmysle zákona SBS a vzor rovnošaty je schválený KR PZ. |
Dodávateľ vybavuje strážnikov vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. | Strážnici sú vybavení svietidlom, telefónom, obuškom, kaserom alebo plynovou pištoľou a putami. |
V prípade zmeny osôb spôsobilých na vykonávanie predmetu plnenia, dodávateľ predloží zmeny na odsúhlasenie objednávateľovi aspoň 2 pracovné dni pred termínom zmeny. | Objednávateľ prejavuje súhlas výlučne písomnou formou. |
Dodávateľ a strážnici sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. | Strážnici podpisujú prehlásenie o mlčanlivosti. |
Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika
16.05.2016 06:30 — 30.12.2016 17:00
1 764,00 hodina
8 912,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.04.2016 09:45
04.05.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.04.2016 10:59 - Vstupná ponuka | 8 640,00 | € | Cena s DPH |
04.05.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 837,26 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: