30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
31396488
FALCO SLOVAKIA s.r.o.
Kopčianska 8-10, Bratislava, 85101, SVK
Nákup kancelárskych stoličiek a kresiel.
kancelárska stolička otočná, kancelárske kreslo otočné, stolička stohovateľná.
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Nákup kancelárskych stoličiek a kresiel.
|
|
---|---|
Funkcia |
na sedenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.stolička kancelárska otočná na kolieskach, ergonomická opierka chrbta, farba čierna, operadlo čierna sieťka a čalúnenie, pevné podrúčky, oceľovo chrómová základňa, hojdací mechanizmus s aretáciou v základnej polohe a nastavením sily protiváhy/počet | ks | 500 | ||
1.stolička kancelárska otočná na kolieskach/šírka sedadla | mm | 470,00 | 500,00 | |
1.stolička kancelárska otočná na kolieskach/hĺbka sedadla | mm | 430,00 | 530,00 | |
1.stolička kancelárska otočná na kolieskach/výška sedadla | mm | 440,00 | 530,00 | |
1.stolička kancelárska otočná na kolieskach/výška opierky | mm | 530,00 | 610,00 | |
1.stolička kancelárska otočná na kolieskach/nosnosť | kg | 110,00 | ||
2.kreslo kancelárske otočné na kolieskach, ergonomicky tvarovaná opierka chrbta, farba čierna, syntetická /eko/koža, pevné podrúčky s čalúnením, oceľovo chrómová základňa, ergonomicky tvarované sedadlo, TILT mechanizmus/počet | ks | 100 | ||
2.kreslo kancelárske otočné na kolieskach/šírka sedadla | mm | 500,00 | 530,00 | |
2.kreslo kancelárske otočné na kolieskach/hĺbka sedadla | mm | 480,00 | 530,00 | |
2.kreslo kancelárske otočné na kolieskach/šírka operadla | mm | 470,00 | 520,00 | |
2.kreslo kancelárske otočné na kolieskach/výška sedadla | mm | 480,00 | 530,00 | |
2.kreslo kancelárske otočné na kolieskach/výška opierky | mm | 630,00 | 730,00 | |
2.kreslo kancelárske otočné na kolieskach/nosnosť | kg | 120,00 | ||
3.stolička rokovacia stohovateľná, látkový poťah, farba čierna, čierna kovová konštrukcia/počet | ks | 600 | ||
3.stolička rokovacia stohovateľná, látkový poťah, farba čierna, čierna kovová konštrukcia/výška sedadla | mm | 440,00 | 480,00 | |
3.stolička rokovacia stohovateľná, látkový poťah, farba čierna, čierna kovová konštrukcia/hĺbka sedadla | mm | 420,00 | 500,00 | |
3.stolička rokovacia stohovateľná, látkový poťah, farba čierna, čierna kovová konštrukcia/šírka sedadla | mm | 420,00 | 480,00 | |
3.stolička rokovacia stohovateľná, látkový poťah, farba čierna, čierna kovová konštrukcia/šírka operadla | mm | 450,00 | 500,00 | |
3.stolička rokovacia stohovateľná, látkový poťah, farba čierna, čierna kovová konštrukcia/celková výška | mm | 800,00 | 850,00 | |
3.stolička rokovacia stohovateľná, látkový poťah, farba čierna, čierna kovová konštrukcia/nosnosť | kg | 110,00 |
Názov |
01.Vrátane dopravy na 51 miest plnenia na území SR, náklady za dodanie tovaru znáša dodávateľ. |
02.Vrátane vyloženia na mieste plnenia, do priestorov určených objednávateľom. |
03.Vrátane odbornej montáže pri dodaní tovaru v demonte. |
04.V technickej špecifikácií sú použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla. Ak je rovnaké poradové číslo vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku, ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia. |
05.Dodávateľ dodá do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky technický popis výrobkov s prospektom, s uvedením obchodného názvu, typového označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Prospekty musia obsahovať minimálne: |
- označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy (ďalej len „prospekt“); hodnoty uvedené v prospekte/prospektoch musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného plnenia. Spolu z prospektom zašle Dodávateľ aj porovnávaciu tabuľku, kde uvedie všetky požadované hodnoty/vlastnosti a ponúkané hodnoty/vlastnosti, (ponúkané hodnoty/vlastnosti treba uviesť konkrétne a nie sú nahraditeľné vyhlásením že hodnotu/vlastnosť ponúkaný tovar spĺňa). |
- všetky ponúkané parametre musí mať možnosť Objednávateľ si overiť z verejne dostupných zdrojov na mieste/miestach kde daný výrobca uverejňuje bežne k svojim výrobkom rovnakého druhu takéto prospekty alebo špecifikácie. V prípade ak Dodávateľ doručí prospekt, pri ktorom správnosť ponúkaných parametrov Objednávateľ nevie overiť z verejne dostupných zdrojov, môže verejne dostupné zdroje nahradiť vyhlásením výrobcu spolu s potvrdením o zhode od nezávislej oficiálnej inštitúcie, ktorá má oprávnenie a odbornú možnosť a spôsobilosť takúto zhodu overiť a posúdiť a takéto potvrdenia vydáva. |
- nedodanie technického popisu výrobkov s prospektom v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
- ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt Plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného Plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2 % zo zmluvnej ceny, minimálne však 500 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
- účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
06.Dodávateľ dodá objednávateľovi počas platnosti Rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia písomnej čiastkovej výzvy od objednávateľa. |
07.Lehota trvania rámcovej dohody je 12 kalendárnych mesiacov alebo do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov, podľa toho čo nastane skôr. |
08. Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od spotreby neodobrať celé predpokladané množstvo tovarov za obdobie trvania rámcovej dohody. |
09.Lehota dodania tovaru objednávateľovi bude maximálne 10 pracovných dní odo dňa doručenia predmetnej čiastkovej výzvy dodávateľovi. |
10.Dodávateľ sa zaväzuje zástupcovi objednávateľa oznámiť čas dodávky predmetu dohody do miesta plnenia najneskôr 1 pracovný deň pred doručením dodávky. V prípade, že dodávateľ neoznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
11.Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ podrobný aktualizovaný cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Jeho nepredloženie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ceny uvedené v cenníku sú záväzné po celú dobu trvania tejto rámcovej dohody okrem úpravy ceny podľa Článku XVI bodu 16.1.8 OPET-u. Nakoľko predmetom rámcovej dohody je opakované plnenie spočívajúce v dodaní tovaru na základe čiastkových výziev, cena tovaru pre každú čiastkovú výzvu sa určuje v zmysle Článku XVI bodu 16.1.8 OPET-u. |
12.Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
13.Dodávateľ alebo rozvozná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru zamestnancami objednávateľa. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.). |
Po dodaní tovaru v nadväznosti na čiastkovú výzvu objednávateľa, potvrdí objednávateľ prevzatie tovaru podpísaním preberacieho protokolu. Dodací list a čiastková výzva sú podkladom pre vystavenie faktúry. |
14.Dodávateľ poskytuje objednávateľovi 24 mesačnú záruku na dodaný tovar. Záručná doba začína plynúť dňom podpisu preberacieho protokolu zástupcom objednávateľa. Objednávateľ je povinný prípadné vady písomne oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do uplynutia záručnej doby. V prípade uplatnenia reklamácie zo strany objednávateľa záručná doba prestáva plynúť a začína znova plynúť dňom odovzdania vymeneného vadného tovaru podľa predmetu dohody. |
Nároky objednávateľa z vád tovaru sa primeranie riadia ustanoveniami § 436 a nasl. Obchodného zákonníka. Dodávateľ sa zaväzuje oprávnenú reklamáciu vyriešiť do 30 dní od jej písomného uplatnenia. |
15.Dodávateľ vystaví faktúru pre každé pracovisko samostatne na základe čiastkovej výzvy, podľa fakturačných údajov objednávateľa. |
16.Dodávateľ vystaví faktúru až po dodaní dodávaného tovaru, podpísaný protokol o prevzatí tovaru bude prílohou faktúry. Preddavky na jednotlivé čiastkové výzvy objednávateľ neposkytuje. Vystavená faktúra bude uhrádzaná výhradne bezhotovostne, a to bankovým prevodným príkazom. Ak nastane omeškanie úhrady faktúry pre dôvody na strane Štátnej pokladnice, nie je objednávateľ po túto dobu v omeškaní so zaplatením súm uvedených vo vystavenej faktúre. |
17.Objednávateľ do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľovi zoznam pracovísk (miest dodania predmetu zákazky) ako aj fakturačné údaje pre jednotlivé pracoviska. |
18.Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. 15. Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie , miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
19.Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla, resp. pracoviska, ktoré vystavilo čiastkovú výzvu. |
20.V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
21.Dodávateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní preukáže splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. d. zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní že nie je v reštrukturalizácii. Predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace. Potvrdenie príslušného súdu Dodávateľ predkladá len v prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v zozname hospodárskych subjektov. |
22.Nepredloženie dokladov v súlade s § 32 ods. 1 písm. d. zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie rámcovej dohody s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
23.Zmluvné pokuty: |
Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu za: |
-za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 200 eur, za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 1000,00 eur |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 1000,00 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy |
24.Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
25.Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
26. Účastníci dohody sa dohodli, že za závažné porušenia tejto rámcovej dohody sa považuje: |
a) také porušenie rámcovej dohody, ktoré ohrozilo alebo narušilo plnenie predmetu rámcovej dohody, |
b) opakované menej závažné porušenie rámcovej dohody, pričom za opakované sa považuje ak nastalo aspoň dvakrát, |
c) menej závažné porušenie rámcovej dohody, ktoré účastník dohody napriek elektronickou poštou doručenej výzve neodstráni v lehote uvedenej v tejto výzve. |
27.Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách, |
b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, |
- ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme |
- v prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od zmluvy je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od zmluvy |
d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, |
- ukončenie zmluvných strán dohodou nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy |
- pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá musí obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy. |
e) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov, |
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi. |
28.Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ (ďalej len objednávateľ) v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky. |
29.Za podstatné porušenie rámcovej dohody sa považuje aj opakované porušenie zmluvných podmienok napriek predchádzajúcemu upozorneniu druhej zmluvnej strany. |
Názov | Upresnenie |
rozpis položiek | predložiť rozpis položiek dodaného tovaru a ich jednotkových cien pri fakturácii |
obhliadka tovaru | vykonanie obhliadky tovaru pred jeho prevzatím |
prílohy k opisnému formuláru | len informatívne |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
12
1 200,00 ks
80 065,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.04.2016 09:10
02.05.2016 08:00
02.05.2016 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.04.2016 09:44 - Vstupná ponuka | 80 065,80 | € | Cena s DPH |
02.05.2016 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 43 177,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: