00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
26500213
TechnoBank, s.r.o.
Dolina 69/15, Praha 6, 16500, CZE
Lavička - exteriér
Lavička, oceľová konštrukcia, drevená výplň
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Lavička - exteriér
|
|
---|---|
Funkcia |
Dizajnová lavička Merida |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dizajnová lavička Merida | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ošetrená vypaľovanou farbou | áno |
Konštrukcia z ocele 60 x 30 mm | áno |
Odtieň dreva Pínia | glazúra , lak |
Odtieň konštrukcie Siva RAL 9007 | práškovo lakované, |
Možnosť ukotvenia k pevnému podkladu skrutky alebo zabetónovaním | áno |
Záruka 2 roky | áno |
Rozmery dosiek v mm (V x Š x H) 35 x 1500 x 90. | áno |
Výška sedadla 450 mm | áno |
Hĺbka sedadla 450 mm | áno |
Celková šírka lavičky 1590 mm | áno |
Hmotnosť lavičky 40 kg | áno |
Názov |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia ( chodba - sklad ) |
Priložiť prílohu s nacenením jednotlivých položiek z dôvodu skladovej evidencie a účtovníctva, cena bez DPH a cena s DPH |
Uvedené množstvá sú orientačné (pre potreby plánovania). Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať za obdobie trvania zmluvy celý predmet plnenia zákazky |
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok po dobu trvania zmluvy. |
Dodávateľ dodá tovar zabalený v originálnych obaloch od výrobcu, nový , nepoužívaný, nepoškodený. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH |
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
Dodávateľ je povinný v prípade záručnej reklamácie osobne do 2 prac. dní prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady. Následne je dodávateľ povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia. |
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby |
V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ vráti tovar na náklady dodávateľa. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek DOKLADU a/alebo VZORKY sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OEPET zmluva nadobudne účinnosť najneskôr v deň zápisu dodávateľa do tohoto registra. |
Objednávateľ požaduje vystaviť 60 dnovú splatnosť faktúry. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
09.05.2016 09:00
10,00 ks
1 620,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.04.2016 13:03
27.04.2016 09:00
27.04.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.04.2016 13:39 - Vstupná ponuka | 1 620,00 | € | Cena bez DPH |
22.04.2016 13:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 620,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: