• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.04.2016 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2016 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2016 09:17
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2016 09:30

Detail zákazky Z20169553

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.04.2016 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2016 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2016 09:17
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2016 09:30

Základné údaje

Z20169553

OF-82668

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2429063

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

47569301

PROCONTROL - SK, s.r.o.

Dolná Trnovská 7/17 , Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení a revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - oblasť 4

odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie, elektrické zariadenia, elektrické spotrebiče, elektrické ručné náradie

  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

1. Opravy a údržba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení a revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - oblasť 4
Funkcia
1.2.1 Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OPaOS") elektrických zariadení (ďalej len "EZ") a revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. a jej novelizácie č. 398/2013, s odvolaním na STN 33 1600 a STN 33 1610 v rozsahu:
1.2.1.1 OPaOS EZ zahŕňa celý objekt (vrátane prístavby, technických miestností, regulačnej stanice plynu a kotolne, ak nie sú uvedené samostatne) v rozsahu: hlavné, podružné rozvádzače, svetelná, zásuvková inštalácia, zásuvková inštalácia PC, inštalácia klimatizácií a hlavné prívody k výťahu.
1.2.1.2 Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (bežné elektrospotrebiče a náradie), vrátane vytvorenia zoznamu revidovaných zariadení a označenia štítkom o vykonaní revízie.
1.2.2 Odstránenie drobných závad zistených pri OPaOS vrátane nákladov na spotrebný materiál (napr. skrutky, matice, označovacie štítky, vodiče a pod.) do hodnoty 30 EUR s DPH/1 miesto výkonu OPaOS.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
miesta plnenia počet 4
elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - r. 2016 ks 881
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Považská Bystrica: revízia budovy - prízemie, počet rozvádzačov - 12 ks, počet ističov - 242 ks 11/2016
Považská Bystrica: revízia prívodu výťahu 11/2016
Považská Bystrica: revízia zás. obvodov pre PC 11/2016
Považská Bystrica: revízia elektrických spotrebičov - 200 ks 12/2016
Dubnica nad Váhom: revízia elektrických spotrebičov - 45 ks 12/2016
Púchov: revízia elektrických spotrebičov - 40 ks 12/2016
Prievidza: revízia elektrických spotrebičov - 596 ks 12/2016
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane vyhotovenia a odozvdania správ a protokolov z OPaOS, revíznych správ a súpisov vykonaných služieb.
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia a prípadných nákladov na ubytovanie a diagnostiky závad. Objednávateľ požaduje od dodávateľa podrobnú špecifikáciu zistených nedostatkov (napr. názov a počet chybných komponentov, ich typ a pod.).
3. Odstránenie drobných závad zistených pri OPaOS vrátane nákladov na spotrebný materiál (napr. skrutky, matice, označovacie štítky, vodiče a pod.) do hodnoty 30 EUR s DPH/1 miesto výkonu OPaOS. Tento použitý materiál bude zahrnutý v cene výkonu týchto činností.
4. Odstránenie drobných závad sa bude vykonávať bezprostredne po ich zistení v rámci výkonu služieb, resp. po ich ukončení.
5. Počet elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia v ks je určený len na účely vyhodnotenia ponúk. Fakturácia sa bude realizovať na základe skutočného počtu elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia, ktoré budú predmetom revízie.
6. Dodávateľ je povinný vykonávať služby v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov a termínoch uvedených v technickej špecifikácii.
7. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy v rozsahu tabuľky "Cenová kalkulácia", ktorú objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 dní od uzavretia zmluvy.
8. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 dní od uzavretia zmluvy fotokópiu oprávnenia na výkon OPaOS elektrických zariadení (revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., § 24 na skupinu E2/A).
9. Objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 dní od uzavretia zmluvy podrobný harmonogram OPaOS a revízií a podrobný zoznam miest plnenia s uvedením kontaktov zodpovedných pracovníkov.
10. Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín výkonu prác so zodpovedným pracovníkom príslušného miesta plnenia a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne sa ohlásiť u tohto zodpovedného pracovníka pred výkonom činností. V opačnom prípade realizovaný výkon činností nebude objednávateľom uznaný.
11. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb, a to do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli služby vykonávané. Prílohou súpisu budú správy z OPaOS a revízne správy s protokolom o vykonaní príslušných OPaOS a revízií, protokol podpíše a odsúhlasí zodpovedný pracovník objednávateľa
12. Faktúracia za poskytnuté služby bude 1x mesačne. Prílohou faktúry bude protokol o vykonaní príslušných OPaOS a revízií.
13. Dodávateľ je povinný mať v predmete svojho podnikania zapísané živnosti, ktoré zodpovedajú požadovanému predmetu zákazky - opravy, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení. Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy preukázať splnenie podmienok v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
14. Dodávateľ je povinný mať ku dňu uzatvorenia zmluvy zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

06.05.2016 11:00 — 30.04.2017 23:59

1,00 cena celkom

1 671,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.04.2016 10:27

27.04.2016 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 408
 5
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.04.2016 14:53 - Vstupná ponuka 1 600,00 € Cena s DPH
27.04.2016 09:04 - Najvýhodnejšia ponuka 1 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS