30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
45351911
JTB, s.r.o.,
Mlynská 834, Likavka, 03495, SVK
Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení a revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - oblasť 1
odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie, elektrické zariadenia, elektrické spotrebiče, elektrické ručné náradie
Služba
1. Opravy a údržba
1. Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení a revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - oblasť 1
|
|
---|---|
Funkcia |
1.2.1 Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OPaOS") elektrických zariadení (ďalej len "EZ") a revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. a jej novelizácie č. 398/2013, s odvolaním na STN 33 1600 a STN 33 1610 v rozsahu: |
1.2.1.1 OPaOS EZ zahŕňa celý objekt (vrátane prístavby, technických miestností, regulačnej stanice plynu a kotolne, ak nie sú uvedené samostatne) v rozsahu: hlavné, podružné rozvádzače, svetelná, zásuvková inštalácia, zásuvková inštalácia PC, inštalácia klimatizácií a hlavné prívody k výťahu. |
1.2.1.2 OPaOS bleskozvodu - zahŕňa kompletnú inštaláciu bleskozvodnej sústavy, vrátane prístavieb, kotolní a pod., elektrostatické pospojovanie u vybraných objektoch, uzemnenie a zvodiče prepätia v danom objekte. |
1.2.1.3 Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (bežné elektrospotrebiče a náradie), vrátane vytvorenia zoznamu revidovaných zariadení a označenia štítkom o vykonaní revízie. |
1.2.2 Odstránenie drobných závad zistených pri OPaOS vrátane nákladov na spotrebný materiál (napr. skrutky, matice, označovacie štítky, vodiče a pod.) do hodnoty 30 EUR s DPH/1 miesto výkonu OPaOS. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
miesta plnenia | počet | 6 | ||
elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie - r. 2016 | ks | 4900 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Bratislava-objekt1: revízia elektrických spotrebičov - 3 300 ks | 05/2016 |
Bratislava-objekt1: revízia mraziacich a chladiarenskych boxov | 03/2017 |
Bratislava-objekt1: revízia budovy, počet rozvádzačov - 26 ks, počet ističov - 1 241 ks | 04/2017 |
Bratislava-objekt2: revízia stolárskej dielne, počet rozvádzačov - 1 ks, počet ističov - 10 ks | 05/2016 |
Bratislava-objekt2: revízia bleskozvodu - aktívny Pulsar, počet zvodov - 2 ks | 10/2016 |
Bratislava-objekt2: revízia umyvárne áut, počet rozvádzačov - 1 ks, počet ističov - 8 ks | 10/2016 |
Bratislava-objekt2: revízia budovy, počet rozvádzačov - 16 ks, počet ističov - 344 ks | 04/2017 |
Bratislava-objekt2: revízia prístavby, počet rozvádzačov - 25 ks, počet ističov - 699 ks | 04/2017 |
Bratislava-objekt3: revízia elektrických spotrebičov - 700 ks | 05/2016 |
Bratislava-objekt3: revízia prízemia prístavby, počet rozvádzačov - 16 ks, počet ističov - 247 ks | 10/2016 |
Bratislava-objekt4: revízia elektrických spotrebičov - 200 ks | 05/2016 |
Bratislava-objekt5: revízia elektrických spotrebičov - 400ks | 05/2016 |
Bratislava-objekt6: revízia elektrických spotrebičov - 300 ks | 05/2016 |
Názov |
1. Vrátane vyhotovenia a odozvdania správ a protokolov z OPaOS, revíznych správ a súpisov vykonaných služieb. |
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia a prípadných nákladov na ubytovanie a diagnostiky závad. Objednávateľ požaduje od dodávateľa podrobnú špecifikáciu zistených nedostatkov (napr. názov a počet chybných komponentov, ich typ a pod.). |
3. Odstránenie drobných závad zistených pri OPaOS vrátane nákladov na spotrebný materiál (napr. skrutky, matice, označovacie štítky, vodiče a pod.) do hodnoty 30 EUR s DPH/1 miesto výkonu OPaOS. Tento použitý materiál bude zahrnutý v cene výkonu týchto činností. |
4. Odstránenie drobných závad sa bude vykonávať bezprostredne po ich zistení v rámci výkonu služieb, resp. po ich ukončení. |
5. Počet elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia v ks je určený len na účely vyhodnotenia ponúk. Fakturácia sa bude realizovať na základe skutočného počtu elektrických spotrebičov a elektrického ručného náriadia, ktoré budú predmetom revízie. |
6. Dodávateľ je povinný vykonávať služby v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov a termínoch uvedených v technickej špecifikácii. |
7. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy v rozsahu tabuľky "Cenová kalkulácia", ktorú objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
8. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 dní od uzavretia zmluvy fotokópiu oprávnenia na výkon OPaOS elektrických zariadení (revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., § 24 na skupinu E2/A). |
9. Objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 dní od uzavretia zmluvy podrobný harmonogram OPaOS a podrobný zoznam miest plnenia s uvedením kontaktov zodpovedných pracovníkov. |
10. Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín výkonu prác so zodpovedným pracovníkom príslušného miesta plnenia a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne sa ohlásiť u tohto zodpovedného pracovníka pred výkonom činností. V opačnom prípade realizovaný výkon činností nebude objednávateľom uznaný. |
11. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb, a to do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli služby vykonávané. Prílohou súpisu budú správy z OPaOS a revízne správy s protokolom o vykonaní príslušných OPaOS a revízií, protokol podpíše a odsúhlasí zodpovedný pracovník objednávateľa. |
12. Faktúracia za poskytnuté služby bude 1x mesačne. Prílohou faktúry bude protokol o vykonaní príslušných OPaOS a revízií. |
13. Dodávateľ je povinný mať v predmete svojho podnikania zapísané živnosti, ktoré zodpovedajú požadovanému predmetu zákazky - opravy, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení. Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy preukázať splnenie podmienok v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
14. Dodávateľ je povinný mať ku dňu uzatvorenia zmluvy zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Bratislavský, Slovenská republika
06.05.2016 11:00 — 30.04.2017 23:59
1,00 cena celkom
11 130,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.04.2016 10:08
27.04.2016 08:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.04.2016 13:59 - Vstupná ponuka | 11 000,00 | € | Cena s DPH |
27.04.2016 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: