Z20169511
OF-81348
zazmluvnená
30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Kalkulačky - kancelárska technika
kalkulačka, kalkulačka stolová, kalkulačka s tlačou
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kalkulačky - kancelárska technika
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Kalkulačka stolová Casio D-120S alebo ekvivalent: |
- 12-miestny displej, výpočet %, tlačidlá na prácu s pamäťou, funkcia TAX na výpočet dane, funkcia GT na celkový súčet, klávesa pre mazanie poslednej číslice, vyrovnávacia pamäť, oddeľovanie po tisícoch |
- duálne napájanie (solárne + batéria) |
2. Kalkulačka s tlačou Citizen 350DP alebo ekvivalent: |
- 12-miestny displej, atramentová tlač, výpočet %, pamäť, súčet, medzisúčet, funkcia GT na celkový súčet, funkcia TAX na výpočet dane, funkcia MU na výpočet marže, dvojfarebná tlač, oddeľovanie po tisícoch, oprava posledných operácií |
- napájanie sieťové |
3. Kalkulačka s tlačou Casio HR 150 TEC alebo ekvivalent: |
- prenosná kalkulačka s tlačou, extra veľký 12-miestny displej, výpočet nákupnej a predajnej ceny, výpočet zisku, výpočet delta %, medzisúčet, celkový súčet, počítadlo položiek, funkcia Mark Up, funkcia Mark Down, výpočet DPH, prepočet až 3 mien, dvojfarebná čierno-červená tlač |
- napájanie 4x AA batéria a cez adaptér AD-4150 |
- adaptér AD-4150 súčasťou dodávky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kalkulačka stolová Casio D-120S alebo ekvivalent | ks | 217 | ||
2. Kalkulačka s tlačou Citizen 350DP alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
3. Kalkulačka s tlačou Casio HR 150 TEC alebo ekvivalent | ks | 12 | ||
miesto dodania Bratislava A | ks | 50 | ||
miesto dodania Bratislava B | ks | 24 | ||
miesto dodania Bardejov | ks | 2 | ||
miesto dodania Čadca | ks | 11 | ||
miesto dodania Dunajská Streda | ks | 5 | ||
miesto dodania Košice | ks | 21 | ||
miesto dodania Liptovský Mikuláš | ks | 21 | ||
miesto dodania Martin | ks | 3 | ||
miesto dodania Nové Zámky | ks | 23 | ||
miesto dodania Poprad | ks | 6 | ||
miesto dodania Považská Bystrica | ks | 10 | ||
miesto dodania Rimavská Sobota | ks | 5 | ||
miesto dodania Rožňava | ks | 5 | ||
miesto dodania Topoľčany | ks | 6 | ||
miesto dodania Trebišov | ks | 8 | ||
miesto dodania Trenčín | ks | 5 | ||
miesto dodania Trnava | ks | 10 | ||
miesto dodania Žilina | ks | 15 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ je povinný mať v predmete svojho podnikania zapísané živnosti, ktoré zodpovedajú požadovanému predmetu zákazky dodávka kalkulačiek - kancelárskej techniky. Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy preukázať splnenie podmienok v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný mať ku dňu uzatvorenia zmluvy zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi doručená objednávka s rozpisom kalkulačiek na jednotlivé miesta dodania vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ul. 29. augusta 10, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
18.05.2016 08:00 — 17.06.2016 12:00
1,00 cena celkom
3 631,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.04.2016 08:25
06.05.2016 12:00
06.05.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.04.2016 11:27 - Vstupná ponuka | 3 630,00 | € | Cena s DPH |
06.05.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 890,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: