• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2016 16:27
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2016 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2016 13:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2016 14:00

Detail zákazky Z20169491

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2016 16:27
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2016 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2016 13:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2016 14:00

Základné údaje

Z20169491

OF-76122

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2428988

Objednávateľ

17639760

Stredisko sociálnej starostlivosti

Vl. Clementisa 51, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36008338

CHRIEN, spol. s r.o.

Lieskovská cesta 13, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup mrazenej zeleniny

mrazená zelenina, zeleninové zmesi

  • 15331170-9 - Mrazená zelenina

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup mrazenej zeleniny
Funkcia
Priebežné dodávanie požadovaného tovaru počas zmluvného obdobia (12 mesiacov) na tri kuchyne Objednávateľa.
Dodávanie požadovaného tovaru sa bude realizovať vždy zodpovednému pracovníkovi na adresách kuchýň Objednávateľa.
Dodávanie požadovaného tovaru bude Dodávateľ realizovať na svoje vlastné náklady, ktoré musia byť súčasťou jeho cenovej ponuky na celý predmet zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Brokolica očistená kilo 820
Fazuľa, struky pokrájané kilo 800
Hrach vylúpaný kilo 500
Hrášok s mrkvou kilo 650
Karfiol očistený kilo 760
Kaleráb nakrájaný na kocky kilo 710
Kel rezaný kilo 900
Lečo mrazené (rajčiny, paprika, cibuľa) kilo 910
Malé, mladé mrkvičky v celku kilo 180
Mrkva nakrájaná na kocky kilo 610
Pór nakrájaný na kolieska kilo 900
Šampiňóny nakrájané kilo 260
Špenát mletý kilo 970
Tekvica nastrúhaná kilo 706
Zeler nakrájaný na kocky kilo 700
Zeleninová zmes Polievková (karfiol ružičkový, rezaná zelená fazuľa, mrkva, kaleráb, ružičkový kel, petržlen, pór) kilo 2050
Zeleninová zmes Pod sviečkovú (mrkva, petržlen, celer) kilo 1150
Zeleninová zmes Mochovská (mrkva, zeler, kareláb, ružičkový kel, karfiol, rezaná fazuľa, brokolica) kilo 1960
Zeleninová zmes Francúzka (mrkva, pór, zeler, petržlen) kilo 720
Zeleninová zmes Čínska (bambusové výhonky, čínska huba, pór, kapusta, mrkva, cibuľa a zelená paprika) kilo 560
Zeleninová zmes Mexická (cukrová kukurica, zelený hrášok, červená paprika) kilo 500
Zeleninová zmes s kukuricou (mrkva, cukrová kukurica, zelený hrášok) kilo 580
Zeleninová zmes Cisárska (brokolica, karfiol, mrkva, pór) kilo 310
Zeleninová zmes Kráľovská (karfiol, brokolica, mladá mrkva) kilo 270
Zeleninová zmes Kúpeľná (červená a žltá mrkva - krájaná, brokolica, malá mrkva, malá kukurica, karfiol) kilo 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mrazená zelenina má byť dodávaná v maximálne 2,5 kg baleniach. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Dodávateľ bude predbežne dodávať tovar, ktorý je predmetom tejto zákazky na adresy troch kuchýň Objednávateľa na základe telefonických objednávok, prípadne emailových objednávok. Plnenie predmetu zákazky je vrátane dopravy.
Dodávanie požadovaného tovaru do 24 hodín od objednania. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Predpokladané množstvo tovaru je stanovené podľa odobratého množstva za predchádzajúci rok. Uvedené predpokladané množstvo nie je pre Objednávateľa záväzné, nakoľko sa počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že aj v prípade neodobrania alebo prekročenia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie jedného roka, nebude požadovať navýšenie ceny alebo úhradu za neodobranie predmetu zákazky alebo za jeho nadmerné odobranie. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cenovej ponuke budú zarátané všetky náklady spojené s výkonom predmetu tejto zákazky ako sú: dodanie tovaru na adresy kuchýň Objednávateľa, pohonné hmoty, mzdy pracovníkov a všetky ostatné náklady súvisiace s výkonom predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky budú súčasťou konečnej ceny počas platnosti zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v osobných požiadavkách na plnenie zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod odstúpenia od zmluvy.
Názov Upresnenie
1. Dodávateľ predloží najneskôr do 5 kalendárných dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko úradne overený platný doklad oprávnený podnikať (výpis s obchodného registra) nie starší ako tri mesiace. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
úradne overený doklad o oprávnení podnikať alebo doklad o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodávanie požadovaného predmetu zákazky: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
- živnostenské oprávnenie alebo aktuálny výpis zo živnostenského registra (napríklad podnikateľ – fyzická osoba, právnická osoba), Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
- aktuálny výpis z obchodného registra (napríklad podnikateľ – právnická osoba, podnikateľ – fyzická osoba zapísaná v obchodnom registri). Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
2. Dodávateľ predloží najneskôr do 5 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko zoznam tovarov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov tovaru za jeden kg bez DPH a s DPH. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Cena za jednotlivé druhy tovaru bude zaokrúhlená na základe matematických pravidiel, na dve desatinné miesta. Zoznam tovarov bude v originálnom vyhotovení podpísaný osobou oprávnenou konať v mene dodávateľa. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Pri predložení zoznamu tovarov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov, musí Dodávateľ dbať na to aby po vynásobení cien tovaru s presnou hodnotou počtu kilogramov bola výsledná suma zhodná s jeho vysúťaženou víťaznou ponukou bez DPH. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
3. Dodávateľ predloží najneskôr do 5 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko úradne osvedčenú kópiu platného rozhodnutia Štátnej veterinárnej správy SR, alebo príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o schválení prevádzky uchádzača na činnosť skladovania a obchodovania s predmetom tejto zákazky a jeho vývoz do členských štátov EÚ. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
4. Dodávateľ predloží najneskôr do 5 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko úradne overenú kópiu, alebo originál potvrdenia príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy, že prevádzka uchádzača disponuje minimálne dvomi dopravnými prostriedkami, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu tejto zákazky. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
5. Dodávateľ predloží najneskôr do 5 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko úradne overenú kópiu certifikátu kvality a to certifikát manažérstva kvality EN ISO 9001:2008 alebo SGS22000: 2010. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
6. Dodávateľ predloží najneskôr do 5 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko vyhlásenie, že súhlasí so všetkými podmienkami uvedenými v tejto zákazke, ktoré budú súčasťou zmluvy o dodaní tovaru. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
7. Dodávateľ nesmie postúpiť svoje práva zo Zmluvy alebo uzatvoriť zmluvu o subdodávke v rozpore s podmienkami elektronického trhoviska ako aj všeobecnými zmluvnými podmienkami. Ak tak urobí, bude to chápané ako hrubé porušenie podmienok Zmluvy a taktiež aj všeobecných podmienok Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
elektronického trhoviska, s ktorými súhlasil pri zadávaní ponuky cez elektronické trhovisko. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
8. Platba za plnenie tejto zákazky bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom, na základe faktúry doručenej Dodávateľom. Faktúra bude predložená Objednávateľovi raz za 10 dní v súlade s dodaným tovarom a dodacími listami. Splatnosť vystavenej faktúry bude 20 kalendárnych dní Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
od jej doručenia Objednávateľovi. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
9. Na faktúre a dodacom liste musia byť uvedené ceny, ktoré boli vysúťažené v elektronickom trhovisku, a ktoré budú uvedené na zozname tovarov podľa bodu 2. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
10. Cena za predmet zmluvy je konečná, v ktorej sú zahrnuté všetky náklady na dodanie tovaru. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
11. Dodávateľ ručí objednávateľovi, že dodávaný tovar zodpovedá platným normám akosti. Zodpovedá za kvalitu predávaného tovaru Objednávateľovi pred ukončením záruky a znáša sankcie uložené kontrolnými orgánmi z titulu nekvality výroby. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
12. Objednávateľ je povinný reklamovať zistené vady na tovare v kvalite a kvantite, prípadné iné reklamačné dôvody písomnou formou bez zbytočného odkladu. V reklamácii musí byť uvedený dôvod reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky následné uznané reklamačné nároky bude realizovať výmenou tovaru Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
v čo najkratšom možnom čase. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
13. V prípade oneskorenej úhrady faktúry môže dodávateľ žiadať úrok z omeškania vo výške 0,05% za každý i začatý deň omeškania z hodnoty nezaplateného záväzku až do jeho zaplatenia. Zároveň Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty za nedodanie objednaného tovaru, Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
v čase na ktorom sa dohodli zmluvné strany v objednávke a to vo výške 20,00 € za každý i začatý deň omeškania. Objednávateľ je oprávnený požadovať popri zmluvnej pokute aj náhradu škody Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
spôsobenej porušením povinností, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta, pričom sa zmluvná pokuta nezapočíta do náhrady škody. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vl. Clementisa 51, Mozartova 10, Hodpodárska 62,, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

09.05.2016 06:00 — 08.05.2017 15:00

18 726,00 kilogram

15 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.04.2016 16:27

27.04.2016 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2016 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 159
 14
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.04.2016 12:39 - Vstupná ponuka 14 000,00 € Cena bez DPH
27.04.2016 12:58 - Najvýhodnejšia ponuka 13 998,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS