Z20169453
OF-83096
zrušená
30845157
Kancelária prezidenta Slovenskej republiky
Štefánikova 2, Bratislava, 81105, SVK
Reklamné predmety s potlačou
Propagačné predmety s potlačou
Tovar, Služba
15. Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy
1. Reklamné predmety s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Propagačné materiály s logom a textom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Papierové tašky s potlačou TYP 1 | ks | 400 | ||
2. Papierové tašky s potlačou TYP 2 | ks | 300 | ||
3. Papierové tašky s potlačou TYP 3 | ks | 200 | ||
4. Papierové tašky s potlačou TYP 4 | ks | 200 | ||
5. Papierové tašky s potlačou TYP 5 | ks | 200 | ||
6. Papierové tašky s potlačou TYP 6 | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.) Papierové tašky s potlačou TYP 1 | darčeková papierová taška (na fľašu) so spevneným držadlom (bavlnené slovenská trikolóra) |
* | rozmer: 130mm šírka, 90mm dno, 400mm výška |
* | papier: 130gr biely kriedový + lesklé lamino; potlač: 4+0 Pantone (graficke podklady budú dodané v digitálnej podobe, potlač vo 2 verziách v počtoch 200/200) |
2.) Papierové tašky s potlačou TYP 2 | darčeková papierová taška (na pero) so spevneným držadlom (bavlnené slovenská trikolóra) |
* | rozmer: 140mm šírka, 70mm dno, 220mm výška |
* | papier: 160gr biely kriedový + lesklé lamino; potlač: 4+0 Pantone (graficke podklady budú dodané v digitálnej podobe, potlač vo 2 verziách v počtoch 200/100) |
3.) Papierové tašky s potlačou TYP 3 | darčeková papierová taška (na knihu) so spevneným držadlom (bavlnené slovenská trikolóra) |
* | rozmer: 240mm šírka, 90mm dno, 340mm výška |
* | papier: 160gr biely kriedový + lesklé lamino; potlač: 4+0 Pantone (graficke podklady budú dodané v digitálnej podobe, potlač vo 2 verziách v počtoch 100/100) |
4.) Papierové tašky s potlačou TYP 4 | darčeková papierová taška - "univerzálna" (na malé predmety) so spevneným držadlom (bavlnené slovenská trikolóra) |
* | rozmer: 420mm šírka, 120mm dno, 295mm výška |
* | papier: 160gr biely kriedový + lesklé lamino; potlač: 4+0 Pantone (graficke podklady budú dodané v digitálnej podobe, potlač vo 2 verziách v počtoch 100/100) |
5.) Papierové tašky s potlačou TYP 5 | darčeková papierová taška - "univerzálna" so spevneným držadlom (bavlnené slovenská trikolóra) |
* | atipycký rozmer: 420mm šírka, 180mm dno, 375mm výška |
* | papier: 160gr biely kriedový + lesklé lamino; potlač: 4+0 Pantone (graficke podklady budú dodané v digitálnej podobe, potlač vo 2 verziách v počtoch 150/50) |
6.) Papierové tašky s potlačou TYP 6 | darčeková papierová taška "univerzálna" (rozmernejšie predmety) so spevneným držadlom (bavlnené slovenská trikolóra) |
* | rozmer: 640mm šírka, 200mm dno, 460mm výška |
* | papier: 160gr biely kriedový + lesklé lamino; potlač: 4+0 Pantone (graficke podklady budú dodané v digitálnej podobe, potlač v 1 verzii v počte 50 ks) |
Názov |
A. Objednávateľ predloží dodávateľovi grafické znázornenie potlače Tovaru do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
B. Ak grafické znázornenie potlače dodané dodávateľovi podľa bodu A. nebude dodané vo forme/formáte, na základe ktorého by bolo možné potlač vykonať, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi všetku potrebnú súčinnosť k vyhotoveniu grafického znázornenia, na základe ktorého bude možné potlač vykonať. |
C. Dodávateľ dodá objednávateľovi bezplatné vzorky všetkých položiek Tovaru aj s potlačou podľa požiadavky objednávateľa, a to do 7 pracovných dní odo dňa obdržania grafického znázornenia potlače. |
D. Dodávateľ berie na vedomie, že v prípadoch uvedených v bode 18.2 písm. t) Všeobecných zmluvných podmienok tvoriacich súčasť tejto zmluvy (ďalej aj ako „VZP“) je objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
E. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi Tovar do sídla objednávateľa uvedeného v tejto zmluve v čase/lehote plnenia určenom touto zmluvou, a to len počas pracovných dní od 7:00 hod. do 15:00 hod.. |
F. Dodávateľ oznámi presný dátum a čas dodania Tovaru podľa tejto zmluvy na miesto dodania aspoň 1 pracovný deň pred jeho dodaním. |
G. Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Tovaru s akýmikoľvek vadami a omeškanie s riadnym dodaním Tovaru. |
H. Faktúru na cenu poskytnutého Tovaru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa vzniku jeho nároku na zaplatenie ceny Tovaru. |
I. Vo faktúre je dodávateľ povinný uvádzať názov banky, jej kód SWIFT/BIC, poštovú adresu sídla pobočky banky, kde bol zriadený bankový účet, na ktorý dodávateľ požaduje predmetnú faktúru uhradiť, a číslo takého bankového účtu vo formáte IBAN. |
V prípade, ak z technických dôvodov nebude môcť dodávateľ informácie podľa tohto bodu na faktúre uviesť, uvedie tieto informácie v prílohe faktúry. |
J. V súlade s bodom 10.4 VZP tvoriacich prílohu tejto zmluvy, sú náklady na balné a dopravu Tovaru do miesta dodania zahrnuté v cene podľa tejto zmluvy. |
K. Zmluvné strany sa zaväzujú navzájom si oznámiť svoje e-mailové adresy a faxové čísla do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
L. Cena je vrátane vákuového balenia tlačovín každého typu osobitne. |
M. Požaduje sa dodržanie vysokej kvality tlače, dodržanie farebnosti tlače, skladanie (bigovanie). |
N. Tlačové podklady budú zaslané do 3 dní po účinnosti zmluvy v digitalizovanej podobe. |
O. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
P. Pred každou finalizáciou tlače sa od dodávateľa požaduje predloženie vzorky k odsúhlasenie kvality tlače, farebnosti a splnenie iných kvalitatívnych parametrov posúdením zo strany obstarávateľa. |
KP SR, Štefánikova 2, 810 00 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 RZ
2 150,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.04.2016 12:33
26.04.2016 12:00
26.04.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: