00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
46447890
UNIRES - Bau s.r.o.
Vodárenská 2, Košice, 04001, SVK
Rekonštrukcia priestorov digitálnej mamografie a priestorov súvisiacich s mamografiou
Rekonštrukcia, stavebné úpravy
Stavebná práca
1. Rekonštrukcia priestorov digitálnej mamografie a priestorov súvisiacich s mamografiou
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom je stavebná pripravenosť pre nový mamograf, popisovňu, doplnenie kabíniek pre pacientov mamografu a rekonštrukcia jestvujúcej vyšetrovne USG a doplnenie kabíniek pre pacientov USG. Budova, v ktorej sa budú prevádzať stavebné úpravy je napojená na všetky inžinierske siete. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 Sprievodná správa mamograf | Príloha č. 001 |
1.2 Technická správa archit. mamograf | Príloha č. 002 |
1.3 Architektonicko - stavebné riešenie mamograf | Príloha č. 003, 004, 005, 006, 007, 008 |
1.4 Technická správa slaboprúd mamograf | Príloha č. 009 |
1.5 Slaboprúd mamograf | Príloha č. 010 |
1.6 Technická správa ZTI mamograf | Príloha č. 011 |
1.7 Zdravotechnika mamograf | Príloha č. 012, 013, 014 |
1.8 Elektroinštalácia mamograf | Príloha č. 015, 016, 017, 018, 020, 021, 022, 023 |
1.9Technická správa elektro mamograf | Príloha č. 019 |
1.10 Sprievodná správa USG | Príloha č. 024 |
1.11 Techická správa archit. USG | Príloha č. 025 |
1.12 Architektonicko - stavebné riešenie USG | Príloha č. 026, 027, 028, 029, 030 |
1.13 Technická správa ZTI - USG | Príloha č. 031 |
1.14 Zdravotechnika USG | Príloha č. 032, 033 |
1.15 Technická správa slaboprud - USG | Príloha č. 034 |
1.16 Slaboprúd USG | Príloha č. 035 |
1.17 Technická správa elektro - USG | Príloha č. 036 |
1.18 Elektroinštalácia USG | Príloha č. 037, 038, 039, 040, 041, 042, 043 |
1.19 Výkaz výmer - stavebné úpravy mamografu | Príloha č. 044, 045, 046, 047, 048, 049, 050 |
1.20 Výkaz výmer - rekonštrukcia USG | Príloha č. 051, 052, 053, 054, 055, 056, 057 |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude zhotovené v súlade so Zmluvou, je prílohami, VZP, projektovou dokumentáciou, výkazom výmer a pokynmi Objednávateľa. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť zhotoviť a Objednávateľovi odovzdať Dielo a Objednávateľ sa zaväzuje Dielo prevziať a poskytnúť Dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť v súlade so Zmluvou. |
3. Zmluvné strany sa v zmysle Článku VIII ods. 8.5 VZP dojednávajú, že predmetom tejto Zmluvy je poskytnutie dvoch čiastkových ucelených Plnení. Z uvedeného dôvodu sa Plnenie ako celok považuje za vykonané až vykonaním posledného z čiastkových ucelených Plnení. Prvé z čiastkových ucelených Plnení je "Stavebné úpravy mamografu". Druhé z čiastkových ucelených Plnení je "Rekonštrukcia USG". |
4. Dodávateľ sa zaväzuje používať výhradne také stavebné materiály, výrobky, konštrukcie a zariadenia, ktoré sú v súlade s projektovou dokumentáciou a ktoré majú vlastnosti určené platnými STN, spĺňajú aj požiadavky na mechanickú pevnosť a stabilitu, požiarnu bezpečnosť, hygienické požiadavky, ochranu života, zdravia a životného prostredia, bezpečnosť pri užívaní, ochranu proti hluku, úsporu energie, aby boli po celú dobu životnosti spôsobilé na užívanie na účel, na ktorý sú určené. Dodávateľ ručí za to, že zabudované materiály, dodávky a zariadenia sú nové, prvej akosti, homologizované |
pokračovanie 4. pre Slovenskú republiku a vyhovujú platným predpisom a technickým normám. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri vykonávaní Diela nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom. V prípade, ak vyplynie takáto potreba, je možná len ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa a to zápisom v stavebnom denníku. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska. |
7. Po prevzatí staveniska je Dodávateľ povinný rešpektovať špecifickosť zdravotníckeho zariadenia, najmä tým, že vykonávaním prác nedôjde k obmedzeniu prevádzky príslušného pracoviska Objednávateľa nad najnižšiu nevyhnutnú mieru. |
8. Dielo sa bude vykonávať počas plnej prevádzky oddelenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať vykonávanie prác aj v popoludňajších hodinách a v sobotu a nedeľu. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr v deň prevzatia staveniska určiť osobu stavbyvedúceho a kontaktné údaje oznámiť Objednávateľovi. |
10. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak sa niektoré práce podľa Výkazu výmer nevykonajú alebo vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ tieto nevykonané práce nebude Objednávateľovi účtovať. |
11. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť Dodávateľovi Cenu v zmysle Článku X ods. 10.1 a nasl. VZP za každé z čiastkových ucelených Plnení zvlášť v takom pomere k celkovej Cene, ktorý pripadá na príslušné čiastkové ucelené Plnenie. Za tým účelom je Dodávateľ povinný vystaviť pre Objednávateľa samostatnú faktúru za každé z čiastkových ucelených Plnení. Dodávateľ vystaví faktúry po ukončení celého Diela a ukončení preberacieho konania Diela. |
12. K faktúre musia byť dokladované súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. |
13. Objednávateľ si vyhradzuje právo v súlade s § 12 ods. 1 písm. b) bod 3 zák. č. 254/1998 Z.z. o verejných prácach nezaplatiť Dodávateľovi 5% z dohodnutej ceny do doby preukázania splnenia kvalitatívnych parametrov pri odovzdávaní verejnej práce alebo jej ucelenej časti. |
14. V prípade vzniku potreby výkonu prác naviac, je Dodávateľ povinný tieto práce vykonať na vlastné náklady a bez nároku na dodatočnú odmenu. |
15. Objednávateľ je v mimoriadnych odôvodnených prípadoch oprávnený uznať náklady Dodávateľa na práce naviac a zaviazať sa k ich úhrade za kumulatívneho splnenia nasledovných podmienok: |
15.1 práce naviac sú nevyhnutné pre riadnu realizáciu Diela |
15.2 práce naviac nemohol Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy predvídať ani s vynaložením odbornej starostlivosti |
15.3 práce naviac sú v hodnote, ktorá prevyšuje 10% z ceny Diela |
16. Na ocenenie prác naviac sa primerane použije ocenený výkaz výmer pre zhotovenie Diela. V prípade, že použitie oceneného výkazu výmeru nebude na niektoré práce naviac dobre možné, použijú Zmluvné strany na ocenenie týchto prác naviac cenník spoločnosti CENEKON, spol. s r.o. na obdobie, v ktorom budú práce naviac vykonané. |
17. Objednávateľ umožní Dodávateľovi odber pitnej a úžitkovej vody pre vykonanie Diela a odber elektrickej energie. |
18. Dodávateľ zodpovedá na prevzatom stavenisku za poriadok a čistotu, za správne ukladanie materiálov a konštrukcií, za ochranu životného prostredia, za dodržiavanie bezpečnosti pri práci a požiarnu ochranu počas vykonávania Diela a zaväzuje sa na svoj náklad odstrániť všetok vzniknutý odpad podľa zákona o odpadoch, ktorý je výsledkom jeho činnosti a to v lehote najneskôr pri preberacom konaní. |
19. Dodávateľ vyzve zástupcu Objednávateľa na stavbe na preverovanie – kontrolu prác, ktoré budú v priebehu ďalšej realizácie prác zakryté alebo sa stanú neprístupnými a to 3 pracovné dni pred ich vykonaním. Ak sa Objednávateľ bezdôvodne nedostaví na preverenie – kontrolu, na ktorú bol riadne vyzvaný, je Dodávateľ oprávnený na náklady a nebezpečenstvo Objednávateľa vo vykonávaní diela pokračovať. |
20. Prípadné náklady dodatočného odkrytia takýchto prác znáša Objednávateľ. Ak sa preukáže, že zakrývané práce boli vykonané vadne, náklady odkrytia znáša Dodávateľ. |
21. Objednávateľ sa zaväzuje prevziať predčasne vykonané a ukončené Dielo. |
22. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť Objednávateľovi, najneskôr 4 dni vopred, pripravenosť predmet Zmluvy odovzdať a prevziať. Na základe návrhu Dodávateľa Objednávateľ zvolá preberacie konanie, na ktorom si zmluvné strany dohodnú časový program prehliadky a odovzdania Diela. |
23. Z odovzdávacieho a preberacieho konania je Dodávateľ povinný pripraviť a Objednávateľovi odovzdať tieto doklady : osvedčenia o akosti použitých materiálov, certifikáty výrobkov, ktoré podliehajú povinnej certifikácií, revíznu správu a prvú úradnu skúšku. |
24. Dodávateľ je povinný najneskôr 5 pracovných dní pred odovzdaním Diela predložiť stavebnému dozoru Objednávateľa súpis vykonaných prác na odsúhlasenie. Stavebný dozor Objednávateľa sa musí najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác. |
25. Ak má súpis vykonaných prác vady, stavebný dozor Objednávateľa vráti Dodávateľovi súpis vykonaných prác na prepracovanie s presným definovaním jeho nedostatkov. Až na základe odsúhlaseného súpisu vykonaných prác môže dôjsť k odovzdaniu a prevzatiu Diela, o čom zmluvné strany spíšu preberací protokol o dovzdaní a prevzatí Diela. |
26. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba na vykonané stavebné práce Diela, bude trvať 5 rokov. Na zariadenia a dodávky, ku ktorým bol výrobcom vydaný záručný list, sa záruka riadi týmto záručným listom. |
27. Dodávateľ sa zaväzuje začať s odstránením vád predmetu tejto Zmluvy bez zbytočného odkladu, najneskôr do 5 dní od uplatnenia reklamácie Objednávateľa a vady odstrániť bezplatne na svoje náklady v čo najkratšom technicky možnom čase za súčinnosti Objednávateľa, ktorý mu umožní prístup na stavenisko. |
28. Dodávateľ, resp. subdodávateľ Dodávateľa je pre oblasť BOZP a OPP povinný zabezpečiť dodržiavanie a dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov, zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi a od nich sa odvíjajúcich predpisov, ako i ostatných predpisov BOZP a OPP, vybaviť svojich zamestnancov príslušnými OOPP a zabezpečiť ich používanie. |
29. Minimálne 3 dni pred prvým vstupom do areálu Objednávateľa je Dodávateľ povinný predložiť na oddelenie BOZP Objednávateľa menný zoznam zamestnancov, s uvedením mena a priezviska, dátumom narodenia, č. OP, bydliska, dobou pobytu a zoznam ŠPZ vozidiel, pre ktoré požaduje Dodávateľ vjazd a vstup do areálu Objednávateľa. Tieto zoznamy je Dodávateľ povinný v priebehu prác aktualizovať pri každej zmene. |
30. Minimálne 1 deň pred prvým vstupom na pracovisko Objednávateľa zabezpečiť v spolupráci s Objednávateľom výkon vstupnej inštruktáže BOZP príslušných zamestnancov na podmienky Objednávateľa na oddelení BOZP Objednávateľa. |
31. Dodávateľ je povinný okamžite oznámiť vznik pracovného úrazu, prevádzkovej havárie, poruchy technického zariadenia alebo požiaru, pokiaľ táto udalosť vznikla činnosťou Dodávateľa v areáli Objednávateľa aj Objednávateľovi, s cieľom zabezpečenia objektívneho vyšetrenia. |
32. Zamestnanci Dodávateľa sú povinní na pracovisku Objednávateľa dodržiavať osobitné interné predpisy vydané Objednávateľom, s ktorými budú riadne oboznámení pri vstupnej inštruktáži a Dodávateľ preberá zodpovednosť za porušenie týchto osobitných interných predpisov jeho zamestnancami. |
33. Zmluvné strany sa dohodli, že ak sa v súvislosti s vykonaním predmetu Zmluvy predpokladá vznik odpadu, Objednávateľ zaradí v súčinnosti so Dodávateľom tento odpad podľa katalógu odpadov do príslušnej kategórie a určí spôsob zhromažďovania a manipulácie s odpadom podľa interných riadiacich dokumentov Objednávateľa, pričom Dodávateľ sa zaväzuje rešpektovať pokyny Objednávateľa vo veci zhromažďovania odpadu a manipulácie s ním a dodržiavať aj ďalšie nariadenia Objednávateľa v oblasti ochrany životného prostredia vyplývajúce |
pokračovanie 33: z jeho environmentálnej politiky a systému environmentálneho manažérstva. |
34. Ak Dodávateľovi vlastnou činnosťou z materiálov a surovín, ktoré doviezol do areálu Objednávateľa a použil pri vykonávaní prác podľa tejto Zmluvy vzniknú odpady, vystupuje Dodávateľ ako pôvodca odpadu a je povinný s takto vzniknutými odpadmi nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi pre oblasť nakladania s odpadmi a pre oblasť ochrany životného prostredia a znášať všetky dôsledky vyplývajúce z porušenia povinností uložených právnymi predpismi. |
35. Priebežne počas vykonávania prác podľa tejto Zmluvy je Dodávateľ povinný odpad, ktorý vznikol v dôsledku jeho činnosti, na svoje náklady zlikvidovať (bez vytvárania medziskládok) a odovzdať Objednávateľovi doklady o jeho likvidácii. |
36. Dodávateľ sa zaväzuje, že kedykoľvek po uzavretí Zmluvy strpí výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním Diela Objednávateľovi, a to zo strany MZ SR a poskytne mu riadne a včas potrebnú súčinnosť. |
37. Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu Zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku, resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov. |
38. Ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok/stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch alebo výbave. |
39. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade porušenia povinnosti Dodávateľa podľa článku VI. bodu 6.1.8 VZP, je Dodávateľ povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 000,- EUR a zdržať sa ďalšieho Plnenia podľa Zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nebol vopred Objednávateľom odsúhlasený. Porušenie povinnosti zdržať sa vyššie uvedenej činnosti zakladá nový nárok na uplatnenie zmluvnej pokuty podľa tohto článku Zmluvy a to za každé jedno zadanie čo i len časti Plnenia podľa tejto Zmluvy. |
40. Záväzok zaplatiť zmluvnú pokutu nezaniká zánikom tejto Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený si ju uplatniť aj vtedy, ak sa o skutočnostiach zabezpečených zmluvnou pokutou dozvedel kedykoľvek aj po zániku tejto Zmluvy. Zmluvné strany sa zároveň dohodli, že v prípade porušenia povinnosti Dodávateľa podľa článku VI bodu 6.1.8 VZP, vznikne Objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty ako aj na náhradu prípadne spôsobenej škody v plnej výške, teda nezávisle od zmluvnej pokuty. |
41. Dodávateľ doručí do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy na referát verejného obstarávania Objednávateľa zoznam osôb zodpovedných za plnenie Zmluvy s uvedením ich kontaktných údajov. |
42. Dodávateľ doručí do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy na referát verejného obstarávania Objednávateľa ocenený samostatný Výkaz výmer na "Stavebné úpravy mamografu" a samostatný Výkaz výmer na "Rekonštrukcia USG" (t.j. prílohy Zmluvného formulára doplnené Dodávateľom o všetky ceny jednotlivých položiek uvedených vo Výkaze výmer) vo formáte MICROSOFT EXCEL alebo inom editovateľnom formáte v tlačenej aj elektronickej verzii. |
43. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky"sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
06.05.2016 08:00 — 25.07.2016 14:00
1,00 súbor
40 123,15
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.04.2016 16:38
26.04.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.04.2016 22:10 - Vstupná ponuka | 40 080,00 | € | Cena s DPH |
26.04.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 37 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: