00156884
Slovenský hydrometeorologický ústav
Jeséniova 17, Bratislava, 833 15, SVK
31324932
EUROPEA group, spol. s r.o.
Šípová 3/a, Bratislava, 821 07, SVK
Oprava 2 ks UPS GE LanPro33 60 kVA
UPS záložný zdroj, výmena batérií
Služba
1. Opravy a údržba
1. Oprava 2 ks UPS GE LanPro33 60 kVA
|
|
---|---|
Funkcia |
UPS záložný zdroj, model GE LanPro33, 60 kVA |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Capacitor 150uF 300Vrms | ks | 12 | ||
Capacitor 4700UF 450Vdc | ks | 16 | ||
Capacitor 100uF 300Vrms | ks | 10 | ||
Capacitor 50uF 280Vrms | ks | 10 | ||
Capacitor 2uF 1000Vdc | ks | 6 | ||
Fan 925/1030Mc_230V | ks | 6 | ||
Batéria Sprinter XP12V2500 | ks | 1 | ||
Inštalácia vstupných, výstupných a batériových káblov pre UPS1 | set | 1 | ||
Dodanie nových káblových prepojov medzi poistkovým odpojovačom B1 a UPS1 | set | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
UPS1 | odinštalovanie vstupnej a výstupnej batériovej kabeláže |
UPS1 | Premiestnenie UPS 1 - o cca 1 meter |
UPS1, UPS2 | Spustenie do paralelnej prevádzky, kontrola parametrov funkčnosti |
UPS1, UPS2 | Výmena dielov po skončení životnosti uvedených v bode 1.3 Technická špecifikácia predmetu zákazky |
Názov |
1.4.1 Oprava 2 ks UPS značky LanPro33, 60 kVA. Potrebné je vymeniť poškodené a nefunkčné komponenty za nové, nerepasované, kapacitne také isté, adekvátne k pôvodným v zmysle odporúčaní uvedených v správe s preventívnej prehliadky. |
1.4.2 Služby vrátane dopravných nákladov, servisu (opravy) zariadení a uvedenie zariadení po servise do prevádzky. |
1.4.3 Dodávateľ uzavretím zmluvného vzťahu na seba preberá zodpovednosť za zabezpečenie bezporuchového chodu zariadení (UPS), dodržiavanie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s VTZ elektrickými a dodržiavanie požiarnych predpisov. |
1.4.4 Počas prác na UPS nesmie prísť k prerušeniu dodávok el. energie do miestností, kt. dané UPS napájajú. |
1.4.5 Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doklady oprávňujúce dodať požadovaný predmet zákazky. |
1.4.6 Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, predložiť podrobný rozpis ceny (s DPH, bez DPH) na všetky položky podľa jednotlivých tovarov/služieb vo formáte (pdf.). |
1.4.7 Dodávateľ je povinný dbať na dodržiavanie pokynov výrobcu UPS zariadení a riadiť sa odporúčaniami uvedenými v správe s preventívnej prehliadky. |
1.4.8 Požadovaná lehota dodania je 1 mesiac od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
1.4.9 Cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa na vykonanie opravy, vrátane nákladov na odinštalovanie a opätovnej inštalácie kabeláže, nákladov na premiestnenie (posun) UPS1o cca 1 m (natrvalo), spustenie oboch zariadení do prevádzky, kontrola parametrov a funkčnosti. |
1.4.10 Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať cenu vrátane DPH aj cenu bez DPH. Hodnota predmetu zákazky sa zaokrúhľuje na dve desatinné miesta. |
1.4.11 Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa na potvrdenie súpis vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
1.4.12 Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru až po úplnom dodaní všetkých požadovaných služieb. |
1.4.13 Lehota splatnosti faktúry: 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. |
1.4.14 Na predmet zákazky verejný obstarávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
1.4.15. Záručná doba na vymenené komponenty je minimálne 24 mesiacov, a začína plynúť dňom prevzatia, t.j. dňom podpísania dodacieho listu. |
1.4.16 Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za Objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
1.4.17 Postúpenie práv a povinnosti bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné. |
1.4.18 V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
1.4.19 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
1.4.20 Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške skutočne vzniknutej škody za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch. |
1.4.21 Pokiaľ skutočne vzniknutú škodu nie je možné vyčísliť, zaplatí Dodávateľ za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok pokutu vo výške 500,- EUR. |
1.4.22 Správu s preventívnej prehliadky pre UPS1 a UPS2 dá Objednávateľ k dispozícii Dodávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Jeséniova 17, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
15.06.2016 16:00
2,00 oprava UPS
9 467,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.05.2016 17:13
13.05.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.05.2016 10:45 - Vstupná ponuka | 9 117,47 | € | Cena bez DPH |
13.05.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 345,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: