00306525
Mesto Komárno
Nám. gen. Klapku 1, Komárno, 94501, SVK
17325269
AGROLET spol. s r. o.
Hálova 10, Bratislava, 85101, SVK
Dezinsekcia na rok 2016
dezinsekcia
Služba
27. Ostatné služby
1. Dezinsekcia na rok 2016
|
|
---|---|
Funkcia |
Jedná sa o viacnásobnú pozemnú aplikáciu insekticídu proti lietajúcemu hmyzu (dezinsekciu) na komármi najviac zamorených územiach s rozlohou 900 ha v roku 2016 |
Celková súhrnná plocha postreku počas trvania zmluvy spolu činí 1350 ha |
Dezinsekciu - postrek proti komárom v roku 2016 požadujeme prevádzať opakovane na základe pokynu obstarávateľa vo fázach v časovom rozpätí, zodpovedajúcim technológii prevádzaných prác (postrekov) |
Postrek vykonávať výlučne na pokyn obstarávateľa a to v skorých ranných hodinách tesne pred východom slnka resp. v podvečerných hodinách po západe slnka pri bezvetrí v suchom počasí |
Postrek vykonávať motorovým vozidlom vybaveným vhodným zariadením určeným na aplikáciu insekticídu do prostredia (450 ha) a leteckou technikou určenou na aplikáciu insekticídu do prostredia (900 ha). |
Pozemná aplikácia sa vykoná jeden krát na rozlohe 450 ha a letecká aplikácia sa vykoná v jeden krát na rozlohe 900 ha. |
Ako postrek použiť certifikovaný insekticíd |
Všetky prípravky musia byť schválené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolu o vykonaní prác |
Postrek vykonávať osobou disponujúcou osvedčením o odbornej spôsobilosti na prácu s veľmi jedovatými a s jedovatými látkami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Komármi najviac zamorené územia | ha | 900 | ||
Celková súhrnná plocha postreku počas trvania zmluvy | ha | 1350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Letecká aplikácia | 900 ha |
Pozemná aplikácia | 450 ha |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať zásahy v predom dohodnutých termínoch, ktoré budú dodávateľovi oznámené formou objednávky |
Vykonanie prác v jednotlivých objektoch bude realizované v dohodnutých termínoch za prítomnosti zodpovednej osoby objednávateľa |
Každý zásah bude predstavovať jeden ucelený blok, ktorý bude možné po prevzatí riadne vyfakturovať v súlade s potvrdeným dodacím listom. |
Termín splatnosti jednotlivých faktúr je 30 dní |
Dodávateľ svojou činnosťou nesmie narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta poskytovanej služby |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky |
Termín celoplošných zásahov oznámiť v dostatočnom časovom predstihu dotknutým osobám resp. organizáciám, formou letákov a uverejnením v miestnych oznamovacích prostriedkoch |
Poskytovateľ služby musí byť držiteľom oprávnenia poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky |
Poskytovateľ je oprávnený vykonávať celoplošný zásah v súlade s určeným termínom |
Do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy dodávateľ doručí platné Osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s prípravkami používanými pri dezinsekcii |
Do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy dodávateľ doručí platný doklad o oprávnení podnikať na daný predmet zákazky |
Do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy dodávateľ doručí doklad o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby |
Do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy dodávateľ doručí rozpis požadovaných služieb v zložení: názov prípravkov, cena bez DPH na 1 ha, hodnota DPH, cena s DPH na 1 ha |
Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie originálnych dokladov |
Predpokladaná hodnota zákazky predstavuje maximálnu cenu za celý predmet zákazky |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom, materiál, vykonaná služba, poradenská služba |
Po realizácii zásahu musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje deň ukončenia zásahu |
Platba sa uskutoční po poskytnutí služby na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je protokol o vykonaní prác potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia doručenia objednávateľovi. |
Názov | Upresnenie |
Lokality o celkovej rozlohe 900 ha s najväčším výskytom komárov | |
Miesto realizácie | ĽOH (ľavá ochranná hrádza) Váhu na úseku Kava - sútok Váhu s Dunajom |
Miesto realizácie | POH (pravá ochranná hrádza) Váhu na úseku ČS ŠVP. šp. v Novej Osade - sútok Váhu s Dunajom |
Miesto realizácie | Nová Osada a okolie mŕtveho ramena Váhu |
Miesto realizácie | ĽOH Dunaja na úseku Nová Stráž - Alžbetin ostrov |
Miesto realizácie | Mestské parky |
Miesto realizácie | Záhradkárske osady mesta Komárno |
MsÚ Komárno, Námestie gen. Klapku č. 1, 945 01 Komárno, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
04.05.2016 10:15 — 31.08.2016 10:16
1,00 cely predmet zákazky
20 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.04.2016 10:24
22.04.2016 11:15
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.04.2016 10:40 - Vstupná ponuka | 19 860,00 | € | Cena s DPH |
22.04.2016 11:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 522,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: