36063606
Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
Stravné lístky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
27. Ostatné služby
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzavreté zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 100 zariadeniami v Bratislave - mestská časť Ružinov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 3,60 | ||
Predpokladané množstvo stravných lístkov | ks | 12 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu obvykle používané pre tlač cenných papierov |
Stravný lístok obsahuje | rok platnosti stravného lístka |
Stravný lístok obsahuje | nominálnu hodnotu (NH) stravného lístka |
Názov |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných lístkov na miesto plnenia podľa objednávky. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Súčasťou dodávky pre miesto plnenia je požadovaný počet stravných lístkov podľa objednávky. |
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od podania objednávky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, prostredníctvom internetu. |
Celková cena za stravný lístok je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka v eurách a výškou provízie v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta. |
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním stravných lístkov objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené napr. s objednaním alebo využívaním predmetu zákazky. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška provízie v percentách (VP%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví na základe nasledovného vzorca: VP% = (((CCPZ - CCSLBP) : CCSLBP) : 1,2) × 100. |
CCPZ - Celková cena predmetu zákazky v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. |
CCSLBP - Celková cena stravných lístkov bez provízie v € - je celková nominálna hodnota všetkých stravných lístkov, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CCSLBP = 3,60 € × 12 000 = 43 200 €). |
Výška provízie v eurách bez DPH (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na štyri desatinné miesta na základe nasledujúceho vzorca: VP = (3,60 € × VP%) : 100. |
20 % DPH z VP (VPDPH) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na štyri desatinné miesta na základe nasledujúceho vzorca: VPDPH = (VP × 20) : 100. |
Výška provízie v eurách vrátane DPH (VP€) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na štyri desatinné miesta na základe nasledujúceho vzorca: VP€ = VP + VPDPH. |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. VP% sa nemení. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné lístky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných lístkov a celkovej ceny za stravný lístok, vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v eurách bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky a provízie iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa uhradenej cene vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej NH. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Doba platnosti stravných lístkov | pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku |
Výmena nepoužitých stravných lístkov/vrátenie finančnej čiastky za nepoužité stravné lístky | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | raz mesačne |
Sabinovská 16, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
03.05.2016 11:00
12 000,00 ks
43 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.04.2016 10:13
22.04.2016 10:30
22.04.2016 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.04.2016 10:28 - Vstupná ponuka | 43 500,00 | € | Cena s DPH |
22.04.2016 10:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 43 448,83 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: