00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
35683929
OTIS Výťahy, s.r.o.
Vajnorská 100/A, Bratislava, 83104, SVK
Oprava výťahov,výmena odkláňacej kladky na výťahoch TOV 320,TNV 500 Tranza-Břeclav
Oprava výťahov,výmena odkláňacej kladky na výťahoch TOV 320,TNV 500 Tranza-Břeclav
Služba, Tovar
1. Opravy a údržba
1. Oprava výťahov,výmena odkláňacej kladky na výťahoch TOV 320,TNV 500 Tranza-Břeclav
|
|
---|---|
Funkcia |
Oprava výťahov,výmena odkláňacej kladky na výťahoch TOV 320,TNV 500 Tranza-Břeclav |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výmena odkláňacej kladky výťahu TOV 320 s valivým uložením | ks | 1 | ||
Výmena odkláňacej kladky výťahu TNV 500 s valivým uložením | ks | 1 | ||
Výmena čapu 45x200 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobca výťahov | Tranza Břeclav |
Typ druh výťahov | Ac1, TN Ac1 |
Nosnosť výťahov, zdvih | 320kg a 500kg, 18m |
Nosné prostredie | 3x10 a 4x10 |
Dĺžka nosného prostredia | 3x26m a 4x26m |
Názov |
* Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením ,odvozom vymenených častí a všetky ďalšie možné náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia. |
* Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov opráv. |
*Objednávateľ požaduje ,aby zhotoviteľ pred samotnou opravou vypracoval a predložil skutočný plán prác na uvedených zariadeniach. |
*Objednávateľ požaduje predložiť fotokópiu Oprávnenia resp. osvedčenia na výkon činností a na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z. z. do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje, aby v prípade nepredvídaných opráv,výmeny súčiastok, boli tieto konzultované s objednávateľom. |
*Zhotoviteľ je povinný predložiť po ukončení vykonaných prác na potvrdenie súpis skutočne vykonaných prác a dodaných materiálov, ktorý bude po potvrdení objednávateľom nedeliteľnou súčasťou faktúry. |
*Zhotoviteľ je povinný po vykonaní prác a odovzdaní diela objednávateľovi, doručiť spolu s faktúrou potrebnú dokumentáciu - atesty, certifikáty, záručné listy a iné doklady. |
*Zhotoviteľ spolu s odovzdaním vykonaných prác, odovzdá objednávateľovi aj všetky potrebné revízne správy, ktoré sú potrebné pre bezpečný chod a prevádzku zdvíhacích zariadení. |
*Záručná doba na opravu výťahov je minimálne 36 mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia prác. |
*Zhotoviteľ zodpovedá v plnom rozsahu za spôsobenú škodu, vrátane všetkých škôd spôsobených osobami, ktoré sa podieľajú na plnení predmetu zákazky. |
*Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a zmluvu zruší. |
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
03.05.2016 09:00 — 31.05.2016 15:00
1,00 cena celkom
1 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.04.2016 08:54
22.04.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.04.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 546,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: