Z20169080
OF-82913
zrušená
00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
Dodávka tlače, on-line prístupov k digitálnym médiám a elektronickým médiám pre ÚV SR alebo ekvivalent
noviny, denníky, periodiká, časopisy médiá
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dodávka tlače, on-line prístupov k digitálnym médiám a elektronickým médiám pre ÚV SR alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Predplatné dodávky domácej a zahraničnej tlače, on-line prístupov k digitálnym médiám a elektronickým médiám pre ÚV SR na 12 mesiacov: |
a) dodávanie vybraných titulov domácej a zahraničnej tlače v rozsahu a periodicite podľa požiadaviek objednávateľovi |
b) zabezpečenie a doručenie tlače podľa písm. a) v jednotlivých balíkoch na adresu objednávateľa |
c) zabezpečenie nepretržitého online prístupov k vybraným elektronickým médiám pre definované IP adresy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HOSPODÁRSKE NOVINY printové vydanie denník | ks | 5 | ||
HOSPODÁŘSKÉ NOVINY printové vydanie denník | ks | 2 | ||
LIDOVÉ NOVINY printové vydanie denník vrátane soboty | ks | 2 | ||
NOVÝ ČAS printové vydanie denník vrátane soboty | ks | 6 | ||
NOVÝ ČAS NEDEĽA printové vydanie | ks | 3 | ||
PLUS 1 deň printové vydanie denník vrátane soboty | ks | 6 | ||
PRAVDA printové vydanie denník vrátane soboty | ks | 8 | ||
REFLEX printové vydanie týždenník | ks | 1 | ||
RESPEKT printové vydanie týždenník | ks | 1 | ||
PRÁVNÍK printové vydanie mesačník | ks | 1 | ||
PRÁVNY OBZOR printové vydanie dvojmesačník | ks | 1 | ||
SME printové vydanie denník vrátane soboty | ks | 8 | ||
TÝŽDEŇ printové vydanie týždenník | ks | 3 | ||
TÝDEN printové vydanie týždenník | ks | 1 | ||
ŽIVOT printové vydanie týždenník | ks | 1 | ||
MLADÁ FRONTA DNES printové vydanie denník vrátane soboty | ks | 2 | ||
ÚJ SZÓ printové vydanie denník vrátane soboty | ks | 1 | ||
PRÁVO printové vydanie denník vrátane soboty | ks | 1 | ||
PROFIT printové vydanie dvojtýždenník | ks | 2 | ||
ŠPORT printové vydanie denník vrátane soboty | ks | 1 | ||
FOREIN AFFAIRS printové vydanie dvojmesačník | ks | 1 | ||
THE ECONOMIST printové vydanie týždenník | ks | 3 | ||
PLUS 7 dní printové vydanie týždenník | ks | 7 | ||
DOTÁCIE A VEREJNÉ OBSTARÁVANIE online knižnica | ks | 2 | ||
THE ECONOMIST print+online | ks | 1 | ||
FINANCIAL TIMES STANDARD online | ks | 1 | ||
PIANO online | ks | 6 | ||
HOSPODÁRSKE NOVINY digi+online | ks | 1 | ||
HOSPODÁRSKE NOVINY print+digital+online | ks | 4 | ||
SME online | ks | 2 | ||
PRAVDA online | ks | 2 | ||
TREND digital | ks | 1 | ||
TREND print+digital | ks | 12 | ||
VEREJNÉ OBSTARÁVANIE PRÁVO a PRAX e-časopis digital | ks | 2 | ||
GUARDIAN denník online | ks | 1 | ||
DENNIK N online | ks | 1 | ||
DENNIK N print+online | ks | 10 |
Názov |
Vrátane balného a dopravy na miesto plnenia |
Zmluvná cena je vrátane nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené vo funkčnej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy t.j. rozpis rozsahu vydaní (periodicitu) dodávaných médií a cenu za 1 ks v roku 2016 ku každému titulu média na 12 mesiacov |
Požaduje sa predložiť rozpis jednotkových cien pri jednotlivých položkách každého média, sadzby v EUR bez DPH, uviesť výšku DPH v % , z toho výška DPH v EUR a cenu s DPH. V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH uviesť výšku DPH v % pri jednotlivej položke. Rozpis predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný, počnúc dňom nadobudnutia účinnosti zmluvy, dodávať vybrané tituly domácej a zahraničnej tlače do miesta plnenia v rozsahu vydaní a v stanovenom počte v ranných hodinách medzi 07.00 hod. – 08.00 hod.. a je zároveň povinný, počnúc dňom nadobudnutia účinnosti zmluvy, zabezpečiť objednávateľovi online prístup k digitálnym a elektronickým médiám pre definované IP adresy. |
Zoznam organizačných útvarov a rozsah nimi odoberanej tlače na účely zabezpečenia balenia oznámi objednávateľ dodávateľovi ku dňu nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne; takéto oznámenie bude pre zmluvné strany záväzné až do okamihu zmeny, ktorú písomne oznámi objednávateľ dodávateľovi. |
Dodávateľ zabezpečí balenie samostatným prepáskovaním tlače na jednotlivé organizačné útvary s označením názvu organizačného útvaru, ktorému bude zásielka vybraných titulov doručená. |
Dodávateľ doručí dodávku podľa rozdeľovníka, balenú samostatne podľa zoznamu organizačných útvarov službukonajúcemu informátorovi na hlavnom vchode adresy objednávateľa. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi e-mailovú adresu svojho zamestnanca, na ktorú bude objednávateľ oprávnený v prípade zistenia vád v predmete zmluvy uplatniť reklamáciu u dodávateľa najneskôr v deň zistenia predmetnej vady. Uplatnená reklamácia musí obsahovať aj navrhovaný spôsob odstránenia vád zo strany dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje prešetriť uplatnenú reklamáciu najneskôr do 5 hodín od jej uplatnenia. |
Za vady predmetu zmluvy sa považujú v prípade tlačenej verzie tlače nedodanie tlače, nedodanie tlače v danej periodicite, zjavné vady (napr. poškodenie, premočenie), chyba v balení, v množstve, neúplná dodávka a v prípade elektronickej verzie alebo v prípade dodávky tlače v elektronickej podobe aj nefunkčným online prístupom alebo nedodržaním zadefinovaného rozsahu IP adries, prípadne ich nefunkčnosť po dobu viac ako 3 hod. sústavne. |
Za reklamované, poškodené a chybné výtlačky tlače poskytne dodávateľ objednávateľovi náhradné, bezchybné výtlačky, bez zbytočného odkladu po prijatí oprávnenej reklamácie, alebo zľavu z ceny vo výške jednotkovej ceny chybného výtlačku, podľa toho, aký spôsob navrhol objednávateľ. V prípade vady spočívajúcej v nefunkčnosti on-line prístupu po dobu viac ako 3 hod. sústavne, poskytne dodávateľ objednávateľovi zľavu z ceny vo výške 0,05 % z ceny za on-line prístup za každú aj začatú hodinu nefunkčnosti presahujúcu 3 hodiny. |
V prípade, ak sa počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy zmení predmet zmluvy z dôvodu nevydávania niektorých novín, denníkov, periodík, alebo internetových prístupov, je dodávateľ oprávnený aktualizovať ponuku predmetu zmluvy o zaradenie ekvivalentného náhradného titulu s uvedením ceny navrhovaného náhradného titulu, ktorá nesmie byť vyššia ako cena nahradzovaného titulu. |
V prípade ak počas platnosti a účinnosti zmluvy bude objednávateľ z organizačných dôvodov potrebovať iné množstvo odoberaných titulov bude pre odber tohto médiá platiť cena z tejto zmluvy. V prípade vydania nového titulu na trhu masmédií alebo doobjednania titulu, ktorý nebol v zmluve zahrnutý, jeho cena musí vychádzať z najnižšej ceny, za ktorú sa obvykle predáva rovnaký alebo porovnateľný predmet zákazky v čase rozšírenia predmetu zmluvy o tento titul. |
Pre vylúčenie pochybností, zmena spočívajúca v dodaní náhradného titulu, zmena v množstve odoberaných titulov alebo internetových prístupov, doplnenie ďalšieho alebo nového titulu je účinná dňom nadobudnutia účinnosti písomného dodatku k zmluve. |
K zmene ceny môže dôjsť len formou dodatku k zmluve, v prípade, že: a) dôjde k zmene v počte odoberaných titulov b) dôjde k zmene v predpokladanom rozsahu už odoberaných titulov, c) dôjde k zmene náhradného titulu zo strany dodávateľa c) dôjde k objednanianiu nového titulu na trhu masmédiízo strany objednávateľa. |
Dodávku tlače bude dodávateľ oprávnený fakturovať mesačnými faktúrami podľa skutočne dodaného množstva predmetu zmluvy v príslušnom kalendárnom mesiaci. |
Faktúra bude obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Povinnou náležitosťou faktúry je zoznam, ktorý musí obsahovať sledované údaje v každom mesiaci podľa organizačných útvarov : a) odoberané tituly tlače a internetových prístupov, b) počet odoraných titulov a internetových prístupov, c) jednotkové ceny a celkovú hodnotu s DPH a bez DPH. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
V prípade vzniku chyby alebo omylu pri fakturácii dodávky tlače budú mať objednávateľ aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Reklamácia musí byť uplatnená písomne bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní od doručenia faktúry. Dodávateľ, resp. objednávateľ reklamáciu prešetria a výsledok prešetrenia oznámia druhej strane do 10 dní od doručenia reklamácie. |
Úhrada peňažných plnení bude vykonávaná v mene euro. Všetky platby za dodávku tlače sa budú vykonávať bezhotovostne v peňažných ústavoch. Faktúra sa považuje za uhradenú dňom odpísania vyfakturovanej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nevystavuje na úhradu preddavkové zálohové faktúry. |
Ak dodávateľ poruší podmienky stanovené vo fonkčnej alebo technickej špecifikácii predmetu, je objednávateľ oprávnený účtovať mu zmluvnú pokutu vo výške 100 EUR za každé porušenie. Uhradením zmluvnej pokuty nezaniká nárok objednávateľa na náhradu škody vo výške preukázanej škody. |
Zmluvné strany sú oprávnené od zmluvy odstúpiť v prípade podstatného porušenia zmluvného záväzku. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považujú nasledovné skutočnosti: a) nedodanie odoberaných titulov podľa požiadaviek objednávateľa 3x po sebe v čase, vrátane dodávky odoberaných titulov alebo prístupov, ktorá vykazuje vady, b) nedodržanie cien predmetu zmluvy , c) neuhradenie 3 po sebe nasledujúcich faktúr za strany objednávateľa. |
Námestie Slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.05.2016 13:00 — 30.04.2017 13:00
1,00 celok
13 516,13
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.04.2016 10:54
21.04.2016 12:00
21.04.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: