00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
44543832
LITOGRAF s. r. o.
Hájová 17, Bratislava, 85110, SVK
Tlač a dodávka vizitiek
tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače, vizitky
Služba, Tovar
15. Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy
1. Tlač a dodávka vizitiek
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač a dodávka vizitiek podľa zadania objednávateľa (21 vizitiek po 100 ks, obojstranné, farebné, dvojjazyčné). |
2. Tlač vizitiek vrátane grafického návrhu, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Vizitky | ks | 2100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Požadované technické parametre vizitiek: | |
1.1. Rozmer | 50 x 90 mm |
1.2. Farebnosť | 4+4 |
1.3. Papier | 240 g |
1.4. Typ papiera | štruktúrovaný |
1.5. Orezanie | na formát |
2. Náklad | 21 vizitiek po 100 ks |
3. Podklady | druh písma, 21 textových obmien (v slovenskom aj v anglickom jazyku), logo a vzor vizitky budú poskytnuté dodávateľovi v elektronickej podobe |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), ceny budú platné ako maximálne. |
2. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (grafický návrh na základe podkladov od objednávateľa, tlač, balenie, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, iné). |
3. Jednotkové ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
4. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. |
5. Dodávateľ predloží objednávateľovi pred tlačou grafický návrh všetkých typov vizitiek pre potreby možných korekcií textu a loga. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený termín a presné miesto dodania vizitiek. |
7. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodá opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. |
9. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Trieda A. Hlinku 1, FPV - Katedra informatiky, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
02.05.2016 11:00 — 10.06.2016 15:00
1,00 súbor
147,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.04.2016 10:55
21.04.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.04.2016 10:57 - Vstupná ponuka | 114,00 | € | Cena s DPH |
21.04.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 88,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: