• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.04.2016 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2016 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2016 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2016 11:15

Detail zákazky Z20169077

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.04.2016 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2016 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2016 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2016 11:15

Základné údaje

Z20169077

OF-81827

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2419947

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

44543832

LITOGRAF s. r. o.

Hájová 17, Bratislava, 85110, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač a dodávka vizitiek

tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače, vizitky

  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 30199740-9 - Firemné vizitky
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby

Služba, Tovar

15. Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač a dodávka vizitiek
Funkcia
1. Tlač a dodávka vizitiek podľa zadania objednávateľa (21 vizitiek po 100 ks, obojstranné, farebné, dvojjazyčné).
2. Tlač vizitiek vrátane grafického návrhu, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Vizitky ks 2100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Požadované technické parametre vizitiek:
1.1. Rozmer 50 x 90 mm
1.2. Farebnosť 4+4
1.3. Papier 240 g
1.4. Typ papiera štruktúrovaný
1.5. Orezanie na formát
2. Náklad 21 vizitiek po 100 ks
3. Podklady druh písma, 21 textových obmien (v slovenskom aj v anglickom jazyku), logo a vzor vizitky budú poskytnuté dodávateľovi v elektronickej podobe
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), ceny budú platné ako maximálne.
2. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (grafický návrh na základe podkladov od objednávateľa, tlač, balenie, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, iné).
3. Jednotkové ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou.
4. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe.
5. Dodávateľ predloží objednávateľovi pred tlačou grafický návrh všetkých typov vizitiek pre potreby možných korekcií textu a loga.
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený termín a presné miesto dodania vizitiek.
7. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi.
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodá opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie.
9. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda A. Hlinku 1, FPV - Katedra informatiky, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

02.05.2016 11:00 — 10.06.2016 15:00

1,00 súbor

147,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.04.2016 10:55

21.04.2016 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 790
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.04.2016 10:57 - Vstupná ponuka 114,00 € Cena s DPH
21.04.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 88,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS