00164615
Národné osvetové centrum
Námestie SNP 12, Bratislava, 81234, SVK
31320597
Progress Promotion Bratislava, spoločnosť s ručením obmedzeným
Ursínyho 6, Bratislava, 83102, SVK
Vysokošpecializované preklady umelecko-historických textov_K1/2016-2
prekladateľské služby, anglický jazyk, angličtina, umenie
Služba
27. Ostatné služby
1. Vysokošpecializované preklady umelecko-historických textov_K1/2016-2
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytovanie prekladateľských služieb vrátane korektúr a doručenia do sídla objednávateľa |
Objednávateľ požaduje vysokošpecializované preklady textových podkladov k výstavám a programom, preklady textov z oblasti vizuálneho umenia a kultúry, preklady odborných publikácií a preklady PR textov |
Požiadavka na korektúry formou native English speaker-a |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Odborné preklady zo slovenského jazyka do anglického jazyka a opačne | normostrana | 0 | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Druh prekladu: | vedecký odborný text so zameraním na vizuálne umenie |
Forma zadania predmetu zákazky: | objednávka zaslaná elektronickou poštou od povereného zástupcu objednávateľa |
Forma plnenia predmetu zákazky: | elektronicky (e-mailom) a na nosiči digitálnych médií (CD alebo DVD) osobne na adresu objednávateľa |
Rozsah a termín zadania objednávky: | podľa potrieb objednávateľa - čiastkové objednávky |
Dodanie predmetu objednávky: | do max. 3 dní odo dňa potvrdenia prijatia zdrojového textu od objednávateľa, dĺžka času na preklad textu na základe dohody podľa počtu normostrán, dodanie elektronickou poštou a v písomnej forme na |
Dodanie predmetu objednávky: | v prípade objednávky do 3 normostrán v jednej objednávke doručenie do 2 dní od prijatia zdrojového textu |
Korektúry: | native English speaker |
Názov |
1.Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním diela, vrátane korektúr a dopravy na adresu sídla objednávateľa. |
2.Požaduje sa elektronicky predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od účinnosti zmluvy. |
3.Požaduje sa elektronicky predložiť certifikát QSCert ISO 9001 (sken) do 3 dní od účinnosti zmluvy. |
4.Dodávateľ je povinný poskytovať služby kedykoľvek počas trvania tejto zmluvy na základe doručenia e-mailovej objednávky na poskytnutie služby. Objednávka bude tiež zasielaná písomne na adresu sídla poskytovateľa. |
5.V elektronickej objednávke budú uvedené všetky podrobnosti týkajúce sa poskytnutia služby, vrátane zdrojového textu. |
6.Dodávateľ sa zaväzuje bezodkladne po doručení zdrojového textu potvrdiť e-mailom jeho prijatie. |
7. Vystavenie faktúry: po prevzatí riadne zhotoveného diela, splatnosť faktúry: do 21 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
8.Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
9.Miestom odovzdania diela zástupcovi objednávateľa je sídlo objednávateľa/e-mailová adresa objednávateľa, na základe preberacieho protokolu/potvrdzujúceho e-mailu na e-mailovú adresu dodávateľa. |
10.Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celkový rozsah obstarávaných služieb. |
11. Ak sa dodávateľ dostane do omeškania so svojou povinnosťou dodať dielo vrátane jazykovej korektúry v dohodnutej lehote, objednávateľovi vznikne voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,5% z predpokladanej ceny diela a to za každý deň omeškania. |
12.Objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty: a) vo výške 100% z ceny z nedodaného diela, b) vo výške 80% z ceny za nedodanie diela v požadovanom rozsahu, c) vo výške 50% z ceny za nedodanie diela v požadovanej kvalite, d) vo výške 100% z ceny za nevybavenie reklamácie v lehote 5 dní odo dňa jej uplatnenia objednávateľom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Objednávateľ si zaplatenie zmluvnej pokuty uplatní faktúrou so splatnosťou 21. dní odo dňa jej doručenia dodávateľovi. |
13.Reklamáciu na kvalitu, odbornú úroveň prekladov, nezabezpečenia zhotovenia diela včas alebo vôbec si objednávateľ elektronicky a písomne uplatní u dodávateľa bezodkladne, najneskôr však do 10 pracovných dní odo dňa prevzatia prekladu s uvedeným konkrétnych nedostatkov. |
14.Dodávateľ je povinný pri vykonávaní predmetu zmluvy postupovať s odbornou starostlivosťou. Informácie získané pri poskytovaní prekladateľských služieb nesmie bez súhlasu objednávateľa poskytovať tretím osobám, ani inak rozširovať a to ani po ukončení platnosti tejto zmluvy. |
15.Od dodávateľa sa požaduje zabezpečenie kvalifikovaného prekladateľa so skúsenosťami prekladov odborných textov z oblasti vizuálneho umenia pre relevantnú umeleckú inštitúciu spomedzi verejných alebo súkromných galérií umenia, ktoré sa pravidelne venujú publikačnej činnosti - najmenej 5 referencií za posledné 3 roky a aspoň 1 preloženú umeleckú publikáciu, vo forme scanu elektronicky do 5 dní od účinnosti zmluvy. |
16.Dodávateľ je povinný do 3 dní odo dňa účinnosti zmluvy poskytnúť objednávateľovi meno a kontakt na prekladateľa s požadovanými referenciami, ktorý bude počas trvania zmluvy poskytovať objednané služby a osoby pre korektúry textu- native English speaker. |
17.Objednávateľ na overenie kvality prekladu zašle elektronicky v deň účinnosti zmluvy 1 normostranu odborného textu zameraný na vizuálne umenie, ktorého preklad požaduje doručiť elektronicky najneskôr do 3 dní od prijatia zdrojového textu. |
18. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa podľa tejto zmluvy, porušenie povinností uvedených vo VZP, nesplnenie požiadaviek stanovených v technickej špecifikácii predmetu a porušenie povinnosti dodávateľa vyplývajúcich z osobitných požiadaviek na plnenie ako aj nesplnenie požiadaviek objednávateľa pri plnení predmetu zmluvy. |
19. V prípade nedodržania ustanovení bodov 2., 3., 15. a 16. je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 200,- EUR |
Námestie SNP 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.05.2016 10:00 — 02.05.2017 10:00
1,00 Rozsah v zmysle techn. špecif. pre údaj Maximum
5 190,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.04.2016 09:33
21.04.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.04.2016 11:29 - Vstupná ponuka | 5 189,99 | € | Cena bez DPH |
18.04.2016 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 189,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: