00312037
Mesto Trenčín
Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK
35698586
DOLIS s.r.o.
Grösslingova 45, Bratislava, 81109, SVK
Tlač exteriérových plagátov
Tlačiarenské služby, tlač, plagát
Služba, Tovar
15. Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy
1. Tlač exteriérových plagátov
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač veľkoplošných exteriérových plagátov ku kultúrnym podujatiam na základe dodaných grafických podkladov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1 : plagát Trigon | ks | 120 | ||
Položka č.2 : plagát Citylight | ks | 140 | ||
Položka č.3 : Plagát Výklad | ks | 20 | ||
Položka č.4 : plagát Triangel | ks | 30 | ||
Položka č.5 : plagát KIC | ks | 30 | ||
Položka č.6 : plagát Veža-K | ks | 12 | ||
Položka č.7 : plagát Veža-P | ks | 15 | ||
Položka č.8 : prelep PVC tabule | ks | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Spolu za rok sa predpokladá | 26 objednávok (dodaní) s priemerným počtom 5 objednaných položiek (typov plagátov) v jednej objednávke |
K položkám 1-8 | farebnosť 4+0, rozlíšenie tlače 720x1440 |
K položke č.1 - plagát Trigon | rozmer 1250 x 2500 mm, papier BlueBackSide polomatný 135g/m2, priemerný počet rovnakých plagátov 4ks/1 tlač |
K položke č.2 : plagát Citylight | rozmer 1180 x 1750 mm, papier City Light satinovaný 170g/m2, priemerný počet rovnakých plagátov 4ks/1 tlač |
K položke č.3 : plagát Výklad | rozmer 1080 x 1600 mm, papier City Light satinovaný 170g/m2, priemerný počet rovnakých plagátov 4ks/1 tlač |
K položke č.4 : plagát Triangel | rozmer 800 x 1160 mm, papier City Light satinovaný 170g/m2, priemerný počet rovnakých plagátov 4ks/1 tlač |
K položke č.5 : plagát KIC | rozmer 690 x 1490 mm, papier City Light satinovaný 170g/m2, priemerný počet rovnakých plagátov 1ks/1 tlač |
K položke č.6 : plagát Veža-K | rozmer 450 x 1270 mm, papier City Light satinovaný 170g/m2, priemerný počet rovnakých plagátov 1ks/1 tlač |
K položke č.7 : plagát Veža-P | rozmer 710 x 1270 mm, papier City Light satinovaný 170g/m2, priemerný počet rovnakých plagátov 1ks/1 tlač |
K položke č.8 : prelep PVC tabule s potlačenou fóliou | rozmer 1000 x 1400 mm, polyvinyl fólia, cena musí zahŕňať odvoz, čistenie a dovoz tabúľ |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné miesto dodania a osoba oprávnená zasielať objednávky a preberať tlač budú Dodávateľovi oznámené do 2 pracovných dní odo dňa vygenerovania Rámcovej dohody na EKS. |
Množstvá jednotlivých položiek uvedených v presnej hodnote technickej špecifikácie predmetu zákazky, sú len množstvá predpokladané, to znamená , že celkovo môžu byť objednané v počte kusov viac alebo menej. |
Objednávateľ predpokladá periodicitu zasielania Čiastkových výziev na plnenie (objednávok) Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - priemerne tri krát za mesiac. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať tlač podľa aktuálnych požiadaviek objednávateľa (teda viac alebo menej, resp. častejšie alebo sporadickejšie). |
Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa - 2 ks (plagátov alebo prelepov) |
Objednávky sa budú realizovať mailom na adresu Dodávateľa. Dodávateľ je povinný oznámiť Objednávateľovi túto mailovú adresu do 3 pracovných dní odo dňa vygenerovania rámcovej dohody na EKS. Spolu za rok sa predpokladá 26 objednávok (dodaní). |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od vygenerovania rámcovej dohody na EKS - s uvedením cien (jednotkových, bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek uvedených v technickej špecifikácii tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v rámcovej dohode (nesmie ju prekročiť). Rozpočet bude slúžiť ako cenový podklad k vystavovaniu jednotlivých objednávok. Cena musí zahŕňať všetky náklady na dodanie, pri prelepoch tabúľ zahŕňa odvoz od Objednávateľa, čistenie a dovoz tabúľ k Objednávateľovi. |
Dodacia lehota plagátov je max. 48 hodín, pri prelepoch PVC tabúľ je dodacia lehota max 72 hodín od odoslania grafických podkladov dodávateľovi. Tento čas neplynie počas voľných dní a sviatkov. Dodaním sa rozumie doručenie Objednávateľovi. |
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby víťazný uchádzač dodal na ukážku do miesta dodania predmetu zákazky do 3 (troch) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS bezplatne vzorku 1 vytlačeného plagátu (plagát Trigon) podľa uvedenej špecifikácie a grafických podkladov, ktoré mu zašle Obstarávateľ . Dodanie vzorky slúži na to, aby verejný obstarávateľ mohol posúdiť, či tlač spĺňa požadované parametre, určené verejným obstarávateľom. |
Ak Dodávateľ bezplatne nepredloží vzorku tlače plagátu požadovanú Objednávateľom alebo ak podľa názoru Objednávateľa predložená vzorka nezodpovedá špecifikácii predmetu zákazky, má Objednávateľ právo v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska odstúpiť od zmluvy. V prípade, ak podľa názoru Objednávateľa predložená vzorka nezodpovedá špecifikácii predmetu zákazky, Objednávateľ vzorku Dodávateľovi nevráti, ale si ju ponechá ako súčasť dokumentácie k verejného obstarávaniu a ako dôkaz, že predložené vzorka nezodpovedá špecifikácii predmetu zákazky požadovanej Objednávateľom. |
Obstarávateľ trvá na na dodržaní technických parametroch predmetu zákazky, dodržaní STN, kvalite papiera, dodržaní rasteru, denzity, rozlíšení tlače. Farebnosť tlače musí zodpovedať zaslaným podkladom. Tlač musí byť bez viditeľných pruhov a bielych bodov. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať Objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu objednávky na základe zrealizovaných objednávok vystavených Objednávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru Objednávateľovi najskôr v deň doručenia plagátov Objednávateľovi. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh položky, požiadavky na tovar v zmysle technickej špecifikácii a pod.), je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Pred prevzatím tlače bude vykonaná kontrola, či je tlač vyhotovená v kvalite a podľa požiadaviek objednávateľa. Ak tlač nebude vyhotovená v kvalite a podľa požiadaviek objednávateľa, je objednávateľ oprávnený tlač neprevziať a vrátiť ju dodávateľovi ako reklamáciu. Chybne vyrobenú tlač nie je objednávateľ povinný zaplatiť. Uvedené ustanovenie nevylučuje možnosť, že objednávateľ zistí chyby tlače aj po prevzatí, pričom je oprávnený vykonať reklamáciu. |
V prípade, že sa zistí vada na predmete tlače, objednávateľ písomne upozorní dodávateľa na tento jav. Objednávateľ má právo požadovať a dodávateľ povinnosť bezplatne odstrániť zistené a reklamované vady do 2 pracovných dní od uplatnenia reklamácie, ak nedôjde k písomnej dohode o inom termíne. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa (t.j. osobou,ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že nie je v reštrukturalizácii, a to potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, alebo jeho úradne overenou kópiou, v lehote do 5 prac. dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak táto skutočnosť už nevyplýva z doplnenia do zoznamu podnikateľov vedeným ÚVO. |
Rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do 31.12.2016, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v Rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluva, ktorá je výsledkom zadávania tejto zákazky nadobudne účinnosť najskôr v deň, kedy nadobudne účinnosť Dohoda o ukončení (skôr uzavretej) zmluvy o poskytnutí služieb, ktorej predmetom je exteriérová tlač (predpoklad je 16. kalendárny týždeň). |
Mierové námestie 9, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek
5 997,84
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.04.2016 12:27
19.04.2016 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.04.2016 13:55 - Vstupná ponuka | 5 997,60 | € | Cena s DPH |
19.04.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: