36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
31373861
Linde Gas s. r. o.
Tuhovská 3, Bratislava, 83106, SVK
Technický oxid dusný vrátane plnenia do fliaš
Technický oxid dusný
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Technický oxid dusný vrátane plnenia do fliaš
|
|
---|---|
Funkcia |
Technický oxid dusný vrátane plnenia do vlastnej fľaše objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1 - Oxid dusný 2.5 vo fľaši objednávateľa | ks | 1 | 50 | |
Položka č.2 - ADR poplatok | ks | 1 | 50 | |
Položka č.3 - Plnenie vlastnej fľaše objednávateľa | ks | 1 | 50 | |
Položka č.4 - Atest - 1 zložka, stanovenie vody v N2O | ks | 1 | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Položka č.1 - Oxid dusný 2.5 vo fľaši objednávateľa | |
1.1 Chemický obsah - N2O (UN 1070) v kvapalnom skupenstve: | |
1.1.1 čistota: | 99,5 % |
1.1.2 vlhkosť: | max. 50 ppm |
1.2 Hmotnosť náplne: | 3,75 kg |
1.3 Minimálna doba použiteľnosti: | 24 mesiacov |
2. Položka č.2 - ADR poplatok | |
2.1 zahŕňajú dopravné náklady vrátane: | |
2.1.1 doručenia | |
2.1.2 vyloženia | |
3. Položka č.3 - Plnenie vlastnej fľaše objednávateľa | |
3.1 Plnenie hliníkových tlakových fliaš, ktoré sú vo vlastníctve objednávateľa. | |
3.2 Každá fľaša je označená svojim jedinečným identifikačným číslom, ktoré bude objednávateľ uvádzať v písomných objednávkach. | |
3.3 Tlakové fľaše objednávateľa spĺňajú požiadavky podľa normy STN 078509. | |
3.4 Vonkajší priemer: | 153,00 mm |
3.5 Výška vývodu: | 500,00 mm nad dnom fľaše |
3.6 Hmotnosť prázdnej fľaše: | 7,85 kg (17,3 lb) |
3.7 Plnenie fliaš: | vo vertikálnej polohe hore dnom |
3.8 Vývod vo vodorovnej polohe s ventilom CEODEUX C10500275 na pripojenie konektora CGA326. | |
4. Položka č.4 - Atest - 1 zložka, stanovenie vody v N2O | |
4.1 Súčasťou dodávky musí byť Certifikát analýzy náplne. |
Názov |
A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí rámcovej dohody na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými, objednávateľom požadovanými dokladmi čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek DOKLADU sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom: |
a) zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa zákona o VO uložený dodávateľovi zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu 3 rokov, ak došlo k odstúpeniu od zmluvného vzťahu zo strany verejného obstarávateľa z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa, |
b) zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa zákona o VO uložená dodávateľovi pokuta do 5 000 eur, ak pri využívaní elektronického trhoviska dodávateľ porušil obchodné podmienky elektronického trhoviska. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- najneskôr do 10 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Technický oxid dusný". |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby. |
3. Ponukový list – cenník (požaduje sa vyplniť formulár Ponukový list - cenník, uvedený v prílohe OF), v ktorom dodávateľ uvedie ku každej položke predmetu zákazky všetky ponúkané produkty (sortiment), ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu príslušnej položky predmetu zákazky uvedenú v OF. |
4. Prospektový materiál ku Položke č.1 (na CD/DVD nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností uvedených v OF. |
5. Podľa § 34 ods. 10 zákona o VO - v prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám,objednávateľovi predloží: |
5.1 Vyhlásenie uchádzača o podiele zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám a o navrhovaných subdodávateľoch s uvedením informácií: |
- o výške podielu zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám, |
- o navrhovaných subdodávateľoch, v min. rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, |
- predmety subdodávok, |
5.2 Čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26ods. 1 zákona o VO. |
5.3 Platnú písomnú Zmluvu uzavretú so subdodávateľom, obsahujúcu záväzok subdodávateľa, že bude k dispozícií uchádzačovi na plnenie predmetu zákazky počas celej doby jej realizácie. |
6. V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje §10 ods. 3 písm. b) a §12 ods. 3 zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
6.1 osoby komu tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
6.2 účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
6.3 zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
6.4 času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
7. Dodávateľom predložené doklady a vzorky podľa bodu "A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - DOKLADY" časti 1.4 opisného formulára objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky, objednávateľom požadované ostatné osobitné požiadavky. |
Nesplnenie ktorejkoľvek OSOBITNEJ POŽIADAVKY na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom: |
a) zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa zákona o VO uložený dodávateľovi zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu 3 rokov, ak došlo k odstúpeniu od zmluvného vzťahu zo strany verejného obstarávateľa z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa, |
b) zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa zákona o VO uložená dodávateľovi pokuta do 5 000 eur, ak pri využívaní elektronického trhoviska dodávateľ porušil obchodné podmienky elektronického trhoviska. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu: |
1. Požaduje sa uzatvorenie rámcovej dohody na 12 mesiacov od momentu jej uzavretia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe písomných čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") objednávateľa s periodicitou a v minimálnych objemoch podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
3. Požaduje sa dodanie tovaru: |
3.1 do 30 kalendárnych dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi (do termínu sa započítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky). Za termín doručenia objednávky sa považuje faxové potvrdenie o bezchybnom doručení faxovej objednávky dodávateľovi a v prípade e-mailového zasielania objednávok sa bude považovať za termín doručenia objednávky potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom. |
3.2 v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod., |
3.3 na dohodnuté miesto dodania a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste dodania a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti rámcovej dohody), |
3.4 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo rámcovej dohody, identifikačné číslo fľaše, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
3.5 s certifikátom analýzy náplne (pre každú dodanú fľašu naplnenú plynom uvedeným v položke č.1). |
4. Za dodávku tovaru sa považuje: |
4.1 Prevzatie prázdnych fliaš (podľa identifikačných čísel uvedených na objednávke) objednávateľa dodávateľom v mieste dodania. Termín prevzatia je dodávateľ povinný dohodnúť so zodpovednou osobou objednávateľa (zodpovedná osoba objednávateľa bude dodávateľovi upresnená bezprostredne po účinnosti rámcovej dohody). |
4.2 Naplnenie prázdnych fliaš objednávateľa plynom uvedeným v položke č. 1 zákazky. |
4.3 Dodanie fliaš objednávateľa naplnených plynom uvedeným v položke č. 1 zákazky na miesto dodania. |
a to všetko do 30 kalendárnych dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi (viď bod 3.1). |
5. Požaduje sa, aby mal dodávateľ zriadené zákaznícke centrum/callcentrum a aby bol na zákazníckom centre/callcentre dostupný počas pracovných dní v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. |
6. Dodávateľ nie je oprávnený počas doby platnosti tejto dohody prenechať do užívania, resp. prenajať tlakové fľaše, ktoré sú vlastníctvom objednávateľa, tretej osobe. |
7. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený bezodkladne požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. |
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľa podľa predchádzajúcej vety. |
Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ (napr. doprava). |
8. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj fotokópia objednávky a dodacieho listu. |
9. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným dodávateľom po elektronickej aukcii stane dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky pre objednávateľa a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú objednávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže, tak: |
- objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa, po doručení dokladu uvedeného v bode 3. časti A. Opisného formulára, o doručenie písomného zdôvodnenia navýšenia konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH u príslušnej položky predmetu zákazky oproti aktuálnemu alebo predchádzajúcemu zmluvnému vzťahu; |
- po prehodnotení písomného zdôvodnenia, ak objednávateľ: |
a) uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, bude postupovať podľa bodu 12. písm. a) časti A. Opisného formulára. |
b) neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, bude postupovať podľa bodu 12. písm. b) časti A. Opisného formulára. |
11. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
12. Prehodnotenie ceny tovaru: |
12.1 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s §10b ZoVO pri každom opakovanom plnení prehodnocoval cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. |
Spôsob, akým dodávateľ prehodnocuje ceny tovaru podľa predchádzajúcej vety je za dodržania podmienok uvedených v ZoVO na vôli dodávateľa, pričom ponuky, ktoré dodávateľ prehodnocuje musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto rámcovej dohode. |
12.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa, kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu za účelom overenie aktuálnosti ceny. |
12.3 Požaduje sa, aby v prípade ak dodávateľ zistí, že cena na trhu je nižšia než je určená touto rámcovou dohodou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti, doručil objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 12.1. tejto dohody. |
12.4 Objednávateľ si v súlade so ZoVO vyhradzuje právo rámcovú dohodu vypovedať v lehote jedného mesiaca od doručenia výpovede, pokiaľ dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za cenu zistenú podľa bodu 12.1 tejto rámcovej dohody. |
13. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
- údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.), |
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov. |
14. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov a/alebo možnosť vrátenia nespotrebovanej časti tovaru v prípade nedodržania požiadaviek uvedených v bodoch 11. - 13. tejto časti. |
15. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia rámcovej dohody mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET rámcová dohoda nadobudne účinnosť v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
16. Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 155q odsek 6 ZoVO postupujú podľa § 18 ZoVO v znení účinnom do 31.10.2015. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
12
50,00 ks
6 477,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.04.2016 08:55
20.04.2016 10:00
20.04.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.04.2016 08:09 - Vstupná ponuka | 6 477,50 | € | Cena bez DPH |
20.04.2016 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 477,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: