00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
35400307
Jarmila Svítková-BIBIONE
Tehelná 14, Trnava, 91701, SVK
Interiérové vybavenie - konferenčné stoličky
vybavenie, stoličky
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Interiérové vybavenie - konferenčné stoličky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie interiérového vybavenia - konferenčných stoličiek pre verejného obstarávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Konferenčné kreslo | ks | 60 | ||
Nosnosť | kg | 120 | ||
Šírka | cm | 55 | 58,8 | |
Výška | cm | 76 | 79 | |
Hĺbka | cm | 57 | 58 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba | Krémová |
Materiál, textil | 100% polyuretan (PU), vzhľad koža |
Podnož, tvar nohy | Lyže, dve a dve spojené nohy |
Materiál podnož | Kov, lesklý povrch |
Názov |
Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrená v eurách a predloží verejnému obstarávateľovi do 24 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
Cenová kalkulácia musí byť cena za tovar, dopravu, vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vynesenie tovaru do určenej miestnosti na mieste dodania. |
Požaduje sa predložiť predbežný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Pred dodaním požadujeme fotografie (emailom) design položiek za účelom overenia požadovaných vlastností predložiť verejnému obstarávateľovi do 24 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
Dodanie tovaru a uskutočnenie prác bude realizované do 4 týždňov od podpisu zmluvy. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec kupujúceho, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s objednávkou. Predávajúci súčasne s dodávkou tovaru zašle kupujúcemu preberací protokol a kupujúci sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť na preberacom protokole. Súčasťou protokolu budú doklady vzťahujúce sa na tovar. |
Kupujúci je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, kupujúci neprevezme tovar a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom kupujúcim. V prípade porušenia povinnosti dosať náhradný tovar, má sa za to, že predávajúci nesplní včas a riadne a je v omeškaní s riadnym dodaním predmetu zmluvy. |
Dĺžka splatnosti zmluvy je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
V prípade, že predávajúci nedodrží termín dodávky, kupujúci je oprávnený uplatniť si voči predávajúcemu zmluvnú pokutu výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania. |
Omeškanie predávajúceho s riadnym dodaním tovaru, resp., omeškanie kupujúceho so zaplatením kúpnej ceny trvajúce dlhšie ako 60 dní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je pre druhú zmluvnú stranu dôvodom na odstúpenie od zmluvy. Pre odstúpenie od zmluvy platia ustanovenia §344 a násl. Obchodného zákonníka. |
Predávajúci zodpovedá zato, že tovar spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, že nemá vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu alebo schopnosť riadneho užívania a na dodaný tovar poskytuje záruku 24 mesiacov. |
Predávajúci sa zaväzuje vadné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou vadného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa zato že s reklamáciou súhlasí. |
Predávajúci sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdržaní reklamácie. V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, počas ktorej nebol predmet zmluvy schopný riadneho užívania. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, príp. ušlý zisk a iné priamo alebo nepriamosúvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.05.2016 09:00 — 31.05.2016 18:00
1,00 ks
17 757,12
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.04.2016 08:58
19.04.2016 09:00
20.04.2016 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.04.2016 16:09 - Vstupná ponuka | 17 757,12 | € | Cena s DPH |
19.04.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 760,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: