36064041
Kancelária verejného ochrancu práv
Grösslingová 2461/35, Bratislava, 81109, SVK
34896465
Jaroslav Kačmár - HasPO
Lúčna 819/15, Vranov nad Topľou, 09301, SVK
Pracovná zdravotná služba
PZS, pracovná zdravotná služba, podnikové zdravotné služby
Služba
25. Zdravotnícke a sociálne služby
1. Pracovná zdravotná služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Komplexné zabezpečovanie poskytovania činnosti pracovnej zdravotnej služby (ďalej len "PZS") v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o BOZP v znení neskorších predpisov a v súlade so zákonom č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet zamestnancov | osoba | 35 | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pracovná zdravotná služba: | počas trvania zmluvného vzťahu |
a) hodnotí faktory práce a pracovného prostredia a spôsob vykonávania práce z hľadiska ich možného vplyvu na zdravie zamestnancov, | |
b) zisťuje expozíciu zamestnancov faktorom práce a pracovného prostredia a ich možné kombinované účinky na zdravie, | |
c) hodnotí zdravotné riziká, ktoré ohrozujú zdravie zamestnancov pri práci, a podieľa sa na vypracovaní posudku o riziku pre zamestnávateľa, navrhuje zamestnávateľovi opatrenia na zníženie alebo odstránenie rizika, | |
d) vypracúva návrhy na zaradenie prác do kategórií z hľadiska zdravotných rizík, | |
e) podporuje prispôsobovanie práce a pracovných podmienok zamestnancom z hľadiska ochrany zdravia, | |
f) poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri: | |
1. plánovaní a organizácii práce a odpočinku zamestnancov vrátane usporiadania pracovísk a pracovných miest a spôsobu výkonu práce z hľadiska ochrany zdravia, | |
2. ochrane zdravia pred nepriaznivým vplyvom faktorov práce a pracovného prostredia alebo technológií, ktoré sa používajú alebo plánujú používať, | |
3. ochrane a kladnom ovplyvňovaní zdravia, hygiene, fyziológii práce, psychológii práce a ergonómii, | |
g) zúčastňuje sa na: | |
1. vypracúvaní programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov, na zlepšovaní pracovných podmienok a na vyhodnocovaní nových zariadení a technológií zo zdravotného hľadiska, | |
2. rozboroch pracovnej neschopnosti, chorôb z povolania a ochorení súvisiacich s prácou, | |
3. organizovaní systému prvej pomoci, ak ide o ohrozenie života alebo zdravia zamestnancov, | |
4. organizovaní vzdelávania vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci alebo vzdeláva vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci podľa osobitného predpisu, | |
h) spolupracuje pri poskytovaní informácií, vzdelávania a výchovy v oblasti ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia, hygieny, fyziológie, psychológie práce a ergonómii, | |
i) upozorňuje zodpovedného zástupcu objednávateľa na povinnosti vyplývajúce z legislatívy v danej oblasti, | |
j) odporúča opatrenia na odstránenie zistených nedostatkov v oblasti PZS, | |
k) vypracuje potrebnú dokumentáciu a priebežne ju aktualizuje. | |
l) vypracuje návrhy potrebných interných riadiacich aktov, ktoré v prípade legislatívnych zmien a zmien nahlásených objednávateľom priebežne aktualizuje. |
Názov |
Požaduje sa predložiť v uzatvorenej obálke na adresu objednávateľa v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy kópiu platného oprávnenia na výkon pracovnej zdravotnej služby vydaného Úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne poskytovanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukazovaná platba za plnenie tejto zmluvy. |
Požaduje sa, aby dodávateľ poskytoval službu najmä, v súlade s: |
- 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon č. 124/2006"), |
- 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon č. 355/2007"), |
- 208/2014 Z.z. o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú, a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť (ďalej len "zákon č. 208/2014"). |
Požaduje sa do 30 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy vykonať vstupnú previerku u objednávateľa zameranú na zistenie skutkového stavu vo vzťahu k výkonu pracovnej zdravotnej služby. |
Požaduje sa, aby dodávateľ bral na vedomie, že môže byť v prípade potreby, objednávateľom vyzvaný k vypracovaniu plánu, resp. posudku vyššie neuvedenému. |
Požaduje sa objednávateľovi písomne poskytovať informácie o skutočnostiach uvedených v § 4 zákona č. 208/2014 , a to do 14 pracovných dní od ich zistenia. |
Požaduje sa vykonávať záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy prostredníctvom osôb, ktoré spĺňajú predpísané odborné predpoklady na ich výkon v súlade s platnými právnymi predpismi. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vhodným spôsobom upozornil objednávateľa na škodu, ktorá môže vzniknúť nerešpektovaním navrhovaných opatrení, odporúčaní a usmernení dodávateľa v súvislosti s pokytovaním pracovnej zdravotnej služby. |
Požaduje sa zodpovedať za škodu, ktorá preukázateľne vznikla objednávateľovi v priamej súvislosti s nesprávnym postupom pri poskytovaní pracovnej zdravotnej služby. |
Plnenie sa poskytuje postupne. Za ucelenú časť plnenia sa považujú služby dodané v priebehu jedného štvrťroka. |
Dodávateľovi bude uhrádzaný každý štvrťrok pravidelný paušálny poplatok za poskytovanie služieb opísaných vyššie vo výške 1/8 celkovej ceny predmetu zmluvy. |
Dodávateľ vystaví faktúru za každú dodanú ucelenú časť plnenia v súlade s platobnými podmienkami Všeobecných zmluvných podmienok najneskôr do 15. dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca po uplynutí štvrťroka. Povinnou prílohou faktúry je zmluvnými stranami potvrdený protokol o poskytnutí služby obsahujúci popis výkonov poskytnutých objednávateľovi v príslušnom štvrťroku. |
Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať poskytovateľovi všetky informácie a údaje a doklady potrebné na plnenie úloh vyplývajúcich zo špecifikácie predmetu zmluvy. Objednávateľ umožní poskytovateľovi vstup do všetkých priestorov v prenajatom objekte. |
Objednávateľ oznámi dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti PZS najmenej 3 pracovné dni pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Grösslingová 35, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.05.2016 00:00 — 30.04.2018 00:00
1,00 súbor
1 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.04.2016 13:44
19.04.2016 14:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.04.2016 09:59 - Vstupná ponuka | 1 440,00 | € | Cena s DPH |
19.04.2016 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: