317667
Mesto Považská Bystrica
Centrum 2/3, Považská Bystrica, 01713, SVK
41751477
Martin Gall - MG COMP
Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK
Kancelárske PC bez monitora
PC, počítač
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kancelárske PC bez monitora
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske PC |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HP ProDesk 400 G3 (P5K05EA) alebo ekvivalent | ks | 20 | ||
Rozšírená záruka 3 roky NextBusDay onsite | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Operačný systém | Windows 7 Professional 64-bit |
Procesor | Intel Pentium G4400(3,3GHz,2 jadrá) alebo ekvivalent |
Čipová sada | Intel H110 alebo ekvivalent |
Pamäť | 4 GB 2133 MHz DDR4 |
HDD | 500 GB , 7200 ot./min |
Optická mechanika | DVD RW SATA |
Grafická karta | Intel HD 510 alebo ekvivalent |
Sieťová konektivita | LAN 10/100/1000 Mbps |
Konektivita | 4x USB 3.0, 4x USB 2.0, 2x PS/2, 1x RS-232, 1x VGA, 1x DVI-D, výstup sl., mikr., link |
Zdroj | 180W |
Príslušenstvo | Klávesnica SK, myš, |
Názov |
Dodávka je vrátane dopravy na miesto plnenia po telefonickej dohode so zodpovedným pracovníkom |
Dodávateľ dodá tovar zabalený v originálnych obaloch od výrobcu, nový , nepoužívaný |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu |
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi |
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania kompletného predmetu zmluvy objednávateľovi. Kompletnosť objednávateľ potvrdí na dodacom liste. Ak čo i len časť predmetu dodávky nespĺňa požadované parametre, nemusí byť prevzatá a dodávka sa považuje za nekompletnú. |
Splatnosť faktúry: do 14 dní odo dňa doručenia objednávateľovi |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet zmluvy bez zrejmých vád |
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby |
Dodávateľ je povinný v prípade záručnej reklamácie osobne do 3 prac. dní prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady. Následne je dodávateľ povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia. |
V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ si dá opraviť predmet zmluvy sám na náklady dodávateľa. |
Záručná doba na predmet zmluvy je 36 mesiacov so servisom Next Business Day onsite |
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu |
Centrum 2/3, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
02.05.2016 08:00 — 03.05.2016 12:00
20,00 ks
9 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.04.2016 08:47
19.04.2016 12:00
20.04.2016 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.04.2016 12:04 - Vstupná ponuka | 8 999,99 | € | Cena s DPH |
19.04.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 671,94 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: