00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
48121347
LIVONEC SK, s.r.o.
Ivanská cesta 15731/19, Bratislava, 82104, SVK
Pravidelné kontroly protipožiarnych zariadení
Kontrola, servis protipožiarnych zariadení
Služba
27. Ostatné služby
1. Pravidelné kontroly protipožiarnych zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontrola a tlaková skúška prenosných hasiacich prístrojov, kontrola a tlaková skúška požiarnych hydrantov vrátane kontroly hadíc, prúdnic a armatúr a prehliadka požiarnych uzáverov a klapiek. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kontrola prenosných hasiacich prístrojov | ks | 590 | ||
Tlaková skúška prenosných hasiacich prístrojov | ks | 315 | ||
Kontrola a tlaková skúška hydrantov | ks | 260 | ||
Preventívna údržba a prehliadka požiarnych uzáverov, požiarnych klapiek | ks | 125 | ||
Kontrola vonkajších požiarnych vodovodov | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kontrola a tlaková skúška prenosných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z.z., | |
Kontrola a tlaková skúška požiarnych hydrantov v zmysle vyhlášky MV SR č. 699/2004 Z.z. | |
Preventívna údržba a prehliadka požiarnych uzáverov v zmysle vyhlášky MV SR č. 478/2008 Z.z |
Názov |
Dodávateľ pri stanovení ceny za revíziu zahrnie dopravné náklady, vrátane všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu dohody. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody ceny za jednotlivé položky bez DPH aj s DPH zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. |
Plnenie rámcovej dohody sa bude realizovať na základe objednávky (Čiastkovej výzvy), ktorá bude obsahovať podrobnú špecifikáciu objednávateľom požadovaných služieb s periodicitou 3-krát za 12 mesiacov. |
Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť služby, ktoré sú predmetom dohody, najneskôr do 7 pracovných dní v pracovnom čase od 8,00 hod do 14,00 hod. |
Objednávateľovi vzniká povinnosť na zaplatenie ceny po riadnom a v časnom poskytnutí objednaných služieb poskytovateľom, na základe vystavenej faktúry, ktorá musí byť v súlade s dohodou a objednávkou (Čiastkovou výzvou) vystavenou objednávateľom. Súčasťou faktúry musí byť dodací list, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutých služieb, potvrdený podpisom povereného zástupcu objednávateľa aj poskytovateľa. |
Strany dohody sa zaviažu vo všetkých písomnostiach, (listoch, dodacích listoch, faktúrach, objednávkach, atď.) uvádzať číslo rámcovej dohody.Faktúra bude vystavená poskytovateľom do 7 dní odo dňa poskytnutia služieb a odoslaná doporučene na adresu objednávateľa. |
Ak poskytovateľ predloží objednávateľovi faktúru, ktorá je nesprávna, neúplná, ku ktorej nie je priložený potvrdený dodací list alebo ktorá nemá náležitosti daňového dokladu podľa príslušných právnych predpisov, objednávateľ je oprávnený predmetnú faktúru vrátiť na prepracovanie a doplnenie. Po obdržaní opravenej, resp. novo vystavenej faktúry začína plynúť pre objednávateľa nová lehota splatnosti faktúry. |
Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby výlučne zamestnancami odborne spôsobilými na tuto činnosť, rešpektujúc všetky platné a účinne právne normy. |
Poskytovateľ je povinný dbať na dodržiavanie pracovnej disciplíny svojich zamestnancov a dodržiavať všetky podmienky rámcovej dohody. |
Objednávateľ splnomocňuje na prevzatie poskytnutých služieb (potvrdenie dodacieho listu) zodpovedných zamestnancov uvedených v každej samostatnej objednávke. |
Objednávateľ je povinný na základe dohody poskytnúť poskytovateľovi služieb potrebnú súčinnosť, najmä umožniť vstup zamestnancom poskytovateľa do jednotlivých objektov objednávateľa, kde sa vykonanie služby vyžaduje. |
Šrobárova 2, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1 296,00 ks
5 028,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.04.2016 08:45
15.04.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.04.2016 10:29 - Vstupná ponuka | 4 980,00 | € | Cena s DPH |
15.04.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 998,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: