00309150
Mesto Nové Zámky
Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK
36396605
OB-BELSTAV, s.r.o.
č. 500, Podvysoká, 02352, SVK
Prístavba budovy materskej školy (1)
prístavba materskej školy, rozšírenie kapacít materskej školy o 25 miest
Stavebná práca, Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Prístavba budovy materskej školy (1)
|
|
---|---|
Funkcia |
realizácia prístavby materskej školy v nadväznosti na jestvujúcu prevádzku ako jej rozšírenie o jednu triedu so zázemím pre maximálne 25 detí v priamom napojení na centrálnu chodbu materskej školy; stavba plní funkciu materskej školy so zázemím; navrhované umiestnenie prístavby sa nachádza v priestore dvora areálu medzi spojovacou chodbou a hospodárskym pavilónom; za jestvujúcou budovou sú šachty jestvujúcej vnútroareálovej kanalizácie ako i kanalizácia, ktorá zostane zachovaná s menšími zásahmi pri napojení |
zvyšné prípojky sú vedené z jestvujúcich rozvodov areálu bez zásahu do prípojok na verejné siete; pod jestvujúcou stavbou je kanalizácia, ktorej funkčnosť je potrebné zabezpečiť i po výstavbe prístavby |
prístavbová časť bude od jestvujúcej časti stavby oddelená rozdeľovacou škárou, neovplyvní jestvujúci stav mechanickej odolnosti a stability; objekt je nepodpivničený, s jedným nadzemným podlažím, zastrešený plochou strechou; zvislý nosný systém objektu je navrhnutý z murovaných stien a miestami zo železobetónových stĺpov; nosné steny prebiehajú v dvoch na seba kolmých smerov; nosný stenový systém je obojsmerný |
vodorovná nosná konštrukcia je nad prízemím navrhnutá z polomontovaného stropu HELUZ; budova je založená na základových pásoch, celý objekt pozostáva z jedného dilatačného celku; na pozemku v časti budovania stavby je potrebné vykonať skrývku ornice; výkopy je potrebné vykonať tesne pred betonážou; dočistenie výkopov bude ručné, pred začatím výkopov vytýčiť podzemné vedenia; založenie objektu je navrhnuté na základových pásoch z monolitického železobetónu (betón triedy C20/25) |
od základové konštrukcie je potrebné umiestniť podkladový betón hrúbky 100 mm, na ochranu výstuže počas betonáže, spodná hrana podkladového betónu musí siahať pod upravený terén min. 0,9 m; základové konštrukcie boli navrhnuté z pásov šírky 600 mm (uvedené rozmery boli navrhnuté za predpokladu centrického umiestnenia zvislých stien a stĺpov vzhľadom na zvislú os základov - viď. podrobnejšie vo výkresoch základov) |
rozmery základových konštrukcií boli posúdené na zeminu triedy F6- íl tuhej konzistencie (vzhľadom na to, že nebol vykonaný IG prieskum staveniska); priečny rez základných pásov je tvaru, obráteného písmena T; päta pásov je navrhnutá z monolitického železobetónu a driek je navrhnutý z debianich tvárnic, ktoré sú vystužené v ložných škárach a zvislých dutinách prútovou betonárskou výstužou |
pred betónovaním základových konštrukcií treba zistiť, či výpočtom uvažovaná zemina je horšia ako skutočná, a v prípade potreby určiť nové rozmery, resp. zväčšiť hĺbku založenia pre zaťaženie, ktoré je uvedené v statickom výpočte; úroveň základovej škáry pri súbehu s kanalizáciou posunúť na jej úroveň |
nosnú dosku podlahy prízemia hr. 150 mm je potrebné vystužiť a spojiť so základnými pásmi; pod nosnú dosku podlahy navrhujem umiestniť štrkové llôžko min. hr. 150 mm; základovú škáru treba chrániť pred poškodením, nakyprením, premočením alebo zaplavením, v zime pred premrznutím |
pred betonážou je potrebné vyhotoviť kastlíky pre prechod ležatej kanalizácie ako i kanalizáciu samotnú (a osadiť chráničky) základovými pásmi - viď projeketová dokumentácia zdravotechniky, elektroinštalácie; v základoch treba osadiť základový zemnič s vývodmi na uzemnenie a bleskozvod - viď časť elektro |
obvodové zvislé nosné konštrukcie prízemia hrúbky 300 mm sú navrhnuté z tehál HELUZ FAMILY skupiny 3. pevnostnej triedy P10 na tenkovrstvovú lepiacu maltu; vnútorné zvislé nosné konštrukcie prízemia hrúbky 250 mm sú navrhnuté z tehál HELUZ skupiny 2. pevnostnej triedy P10 na tenkovrstvovú lepiacu maltu; štíhle piliere sú navrhnuté z monolitického železobetónu; murované steny sú v mieste sústredených zvislých síl vznikajúcich od prekladov zosilnené železobetónovými stĺpmi; nad nosnými stenami prízemia sú v úrovni stropu navrhnuté železobetónové vence |
tieto vence zmonolitňujú hornú hranu nosných stien; atikové murivo je riešené z debniacich tvárnic, ktoré sú kotvené do stužujúcich vencov; debniace tvárnice sú vyplnené prostým betónom triedy C20/25 a sú vystužené v ložných škárach a zvislých dutinách prútovou betonárskou výstužou; preklady nad jednotlivými otvormi sú navrhnuté monolitické železobetónové príp. z prekladov systému HELUZ; železobetónové prvky treba z exteriérovej strany chrániť tepelnou izoláciou; použitý betón pre zvislé železobetónové konštrukcie je C20/25 a oceľ 10505 (R) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
sprievodná a technická správa, celková situácia stavby | súbor | 1 | ||
stavebnotechnická dokumentácia | súbor | 1 | ||
statický posudok | súbor | 1 | ||
ústredné vykurovanie | súbor | 1 | ||
elektroinštalácia | súbor | 1 | ||
vzduchotechnika | súbor | 1 | ||
projektové energetické hodnotenie | súbor | 1 | ||
kanalizačná prípojka, zdravotechnika | súbor | 1 | ||
požiarna ochrana | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
zastavaná plocha | 198,135 m2 |
úžitková plocha | 168,82 m2 |
obostavaný priestor | 930 m3 |
výška objektu | 4,35 + 0,45 m |
navrhovaná kapacita pristavanej triedy materskej školy | 25 |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len "OPT") a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
1. Predmet zmluvy: |
1.1 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizované podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a jeho príloh. |
1.2 Zhotoviteľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo, a to v kvalite podľa príslušných platných technických noriem, schválených technologických postupov a platných právnych, prevádzkových, požiarnych a bezpečnostných predpisov a zabezpečiť |
a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy. |
1.3 Zhotoviteľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Zhotoviteľ a ním poverení subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou. |
2. Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy. |
2.1 Zhotoviteľ je povinný doručiť do piatich (5) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby. ktorá bude určená na zastupovanie Zhotoviteľa a na konanie vo veciach zmluvných, a to počas trvania tejto Zmluvy. |
2.2 Prípadná zmena osoby podľa bodu 2.1 podlieha oznámeniu Objednávateľovi a jeho schváleniu. |
2.3 Zhotoviteľ je povinný doručiť do piatich (5) pracovných dní od účinnosti Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky. |
2.4 Objednávateľ do piatich (5) pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručí Zhotoviteľovi písomné plnomocenstvo, ktorým určí zástupcu, oprávneného konať v mene Objednávateľa s uvedením rozsahu jeho práv a povinností. |
2.5 Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa. Objednávateľ odošle výzvu najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy. |
O odovzdaní a prevzatí staveniska vyhotoví Objednávateľ písomný protokol, ktorý obidve strany podpíšu. |
2.6 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska. |
2.7 Zhotoviteľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska. |
2.8 Zhotoviteľ sa zaväzuje dodať pre Objednávateľa predmet zmluvy, a to za podmienok dohodnutých v zmluve, riadne a včas zhotovené Dielo odovzdať Objednávateľovi v zodpovedajúcej kvalite. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť Dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. |
2.9 Zhotoviteľ je povinný ku dňu zahájenia Diela predložiť na odsúhlasenie časový harmonogram postupu prác, podľa ktorého bude Dielo realizovať. Zhotoviteľ je povinný dodržať časový harmonogram postupu prác. Zhotoviteľ berie na vedomie, |
že časový harmonogram postupu stavebných prác je záväzný a jeho nedodržanie znamená podstatné porušenie tejto Zmluvy. |
2.10 Zhotoviteľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov. Zhotoviteľ zodpovedá za to, že: |
stavenisko bude označené ako stavenisko s uvedením potrebných údajov o stavbe a účastníkov stavby na stavenisku na náklady Zhotoviteľa a zabezpečí umiestnenie, udržanie a prevádzkovanie dopravných značiek v súvislosti s priebehom prác počas celej doby realizácie Diela. |
2.11 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne iné materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom. V prípade, ak vyplynie takáto potreba, je možná len ak, |
bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa. |
2.12 Zhotoviteľ o potrebe zmeny upozorní Objednávateľa písomne osobitným oznámením, a to v lehote troch (3) pracovných dní od zistenia, kedy k tejto skutočnosti došlo. |
2.13 Zhotoviteľ je povinný zdokumentovať navrhnuté zmeny a predložiť ich Objednávateľovi spolu s oznámením podľa bodu 2.11. |
2.14 Zhotoviteľ môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov a v takom prípade je povinný: |
doručiť: Objednávateľovi najneskôr tri (3) pracovné dni pred nástupom subdodávateľa na výkon realizácie časti Diela informáciu v nasledovnom rozsahu a nasledovné dokumenty. |
2.14.1 identifikáciu subdodávateľa, obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba, |
2.14.2 identifikácia a opis časti realizácie Diela, ktoré bude subdodávateľ realizovať, |
2.14.3 doklad o oprávnení subdodávateľa, že spĺňa podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. |
2.15 Zhotoviteľ preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za vlastné riadenie postupu prác, za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov i pracovníkov subdodávateľov a ostatných ním pozvaných osôb na stavenisko, za akúkoľvek stratu alebo poškodenie diela, materiálov, zariadení, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, alebo za stratu alebo poškodenie majetku (iného ako dielo), za úmrtie alebo zranenie akejkoľvek osoby v súvislosti s vykonávaním diela a to počas celého vykonávania diela, ako i za sledovanie a dodržiavanie predpisov bezpečnosti práce a ochrany zdravia pri práci, |
za bezpečnosť technických zariadení pri stavebných prácach, za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov a platných technických noriem, týkajúcich sa činností pri vykonávaní diela a ochrany životného prostredia ako aj za dodržiavanie platných požiarnych predpisov a za požiarnu ochranu diela. Zhotoviteľ jej povinný preukázateľne poučiť všetkých zamestnancov pracujúcich na stavbe o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a zabezpečiť im ochranné pracovné pomôcky. |
3. Čas plnenia zmluvy: |
3.1 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje riadne a včas do šiestich (6) mesiacov odo dňa odovzdania staveniska. |
4. Cena za zhotovenie diela |
4.1 Zhotoviteľ vyhlasuje, že cena zahŕňa všetky náklady za: |
- materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady - príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály |
- náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku Objednávateľa (zariadenie a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) |
- náklady na dočasné napojenie elektriny, vody - zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov |
- mzdové náklady a vedľajšie mzdové náklady - náklady na dočasné dopravné značenie počas realizácie Diela |
- zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku (pre účely odovzdania a prevzatia Diela) |
- zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí,. povolení a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie a odovzdanie Diela |
náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu v súlade so všeobecne platnými predpismi - akékoľvek ďalšie náklady, ktoré vzniknú Zhotoviteľovi pri zhotovení Diela |
4.2 Zhotoviteľ je povinný doručiť Objednávateľovi ocenená Výkaz - výmer, t.j. Výkaz - výmer, ktorý tvorí prílohu Zmluvného formulára doplnený Zhotoviteľom o všetky ceny jednotlivých položiek uvedených vo Výkaze - výmer, |
v lehote najneskôr siedmich (7) kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy vo formáte Excel. |
4.3 V prípade vzniku potreby činnosti prác naviac, nevyhnutných na riadnu realizáciu Diela, ktoré Zhotoviteľ v čase uzatvorenia tejto Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, tieto realizuje riadne Zhotoviteľ a: |
4.3.1 nevzniká mu nárok na úhradu nákladov spojených s ich realizáciou, nevyhnutnou na riadne plnenie zmluvy |
4.3.2 na zmenu ceny Diela a zmeny termínu ukončenia Diela pokiaľ sa na zmene ceny Diela z titulu realizácie týchto prác a na zmenu termínu plnenia Zmluvy z uvedeného dôvodu zmluvné strany nedohodnú inak |
4.4 Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve a sú nevyhnutné na riadne plnenie Zmluvy, ak sa ich potreba objektívne preukáže, a ak sa dohodnú zmluvné strany , a to formou písomného dodatku k Zmluve pri splnení a dodržaní |
príslušných ustanovení zákona o verejnom obstarávaní, VZP - OPET. |
4.5 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa Výkazu - výmer nevykonávajú, alebo vykonávajú v menšom rozsahu, Zhotoviteľ nebude tieto práce fakturovať a uplatňovať si ich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenávaná v stavebnom denníku. |
4.6 Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre zhotovenie diela, najmä: |
4.6.1 je povinný v denných záznamoch zapisovať údaje o časovom postupe prác, ich akosti, zdôvodnenie odchýliek vykonaných prác od Opisu predmetu zákazky |
4.6.2 stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť prístupný zástupcom Objednávateľa a dotknutých orgánov štátnej správy |
4.6.3 zápisy do stavebného denníka čitateľne zapisuje a podpisuje stavbyvedúci vždy v ten deň, kedy boli práce vykonané alebo nastanú okolnosti brániace ich výkonu, resp. je potrebné riešiť ďalší postup prác, všetky strany stavebného denníka musia byť očíslované. |
4.6.4 zhotoviteľ je povinný vyzvať Objednávateľa na kontrolu činností, ktoré budú ďalším postupom pokryté, a to písomne v stavebnom denníku minimálne tri (3) pracovné dni vopred |
4.6.5 Zhotoviteľ nesplní uvedenú povinnosť, je povinný umožniť Objednávateľovi vykonanie dodatočnej kontroly a znášať náklady s tým spojené |
4.6.6 objednávateľ sa zaväzuje vyjadriť svoje stanovisko k predloženému súpisu vykonaných prác do troch (3) pracovných dní odo dňa jeho predloženia. |
5. Platobné podmienky |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli že splatnosť faktúr je dohodnutá na pätnásť (15) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
5.2 Zhotoviteľ vystaví faktúru po vykonaní a odovzdaní diela. |
5.3 K faktúre môžu byť doložené súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. Zhotoviteľ je oprávnený fakturovať iba skutočne vykonané práce. |
5.4 K súpisom bude vždy priložený zisťovací protokol. Objednávateľ sa musí do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác. |
5.5 Ak sa Objednávateľ v danej lehote k Súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami Zmluvy. |
5.6 V prípade, ak Objednávateľ preukázateľne preukáže, že z objektívnych príčin sa nemohol k Súpisu vykonaných prác vo vyššie uvedenej lehote vyjadriť, námietky, ktoré by mohol mať voči Súpisu vykonaných prác mu zostávajú zachované. |
5.7 Všetky Súpisy vykonaných prác predložené Zhotoviteľom, musia byť členené podľa položiek, množstva a zoznamu prác. Faktúra, vrátane zoznamu vykonaných prác, budú očíslované s udaním fakturačného obdobia. |
5.8 Podmienkou zaplatenia faktúry je aj splnenie všetkých povinností Zhotoviteľa vo veci predloženia predpísanej dohodnutej dokladovej časti Diela. |
5.9 Objednávateľ má právo zadržať 10 % zo sumy v €s DPH z faktúry, a to na zabezpečenie nákladov spojených s odstránením prípadných vád Diela uvedených v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela. |
5.10 Zadržanú čiastku Objednávateľ uvoľní do troch (3) kalendárnych dní po odstránení vád Diela a jeho prevzatí Objednávateľom. |
6. Zodpovednosť za vady a záruka Diela. |
6.1 Zmluvné strany sa dohodli, že Zhotoviteľ na Dielo poskytne záručnú dobu, a to šesťdesiat (60) mesiacov od protokolárneho ukončenia stavebných prác podpísaného zodpovednými osobami oboch zúčastnených strán na predmet zákazky. Presný termín ukončenia záručnej doby zmluvné strany |
zapíšu do protokolu z odovzdania a prevzatia Diela. |
6.2 Objednávateľ je povinný odstrániť Zhotoviteľovi vady na Diele najneskôr do šesťdesiat (60) mesiacov od protokolu z odovzdania a prevzatia Diela podpísaného oboma zmluvnými stranami. |
6.3 V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, po ktorú bola odstraňovaná závada Diela. Oznámenie vád Diela (reklamácia) musí byť v písomnej forme a musí obsahovať popis, ako sa vada prejavuje a miesto, kde sa vada nachádza. |
6.4 Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Zhotoviteľovi. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu. |
Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb (najmä kontaktné meno, e-mail, telefón). |
7. Preberacie konanie |
7.1 Zhotoviteľ je povinný pri preberacom konaní odovzdať Objednávateľovi v dvoch (2) vyhotoveniach minimálne: |
- zoznam výrobkov, materiálov a zariadení, ktoré sú súčasťou odovzdaného Diela, vrátane atestov, certifikátov na použité výrobky, zariadenia a materiály o vyhlásení o zhode |
- správy o vykonaní prehliadok a odborných skúšok (revízne správy) u vyhradených technických zariadení |
- stavebný denník |
- zápisnice a osvedčenia o vykonaných skúškach použitých materiálov, zariadení a výrobkov |
- zápisnice o preverení zakrytých prác a konštrukcií |
- doklad o spôsobe naloženia so vzniknutým odpadom počas vykonávania Diela |
- ostatné doklady podľa príslušných platných technických noriem |
7.2 Zhotoviteľ je povinný písomne oznámiť Objednávateľovi najneskôr sedem (7) kalendárnych dní vopred, kedy bude Dielo pripravené k odovzdaniu a prevzatiu. Objednávateľ je následne povinný do dvoch (2) pracovných dní od oznámenia pripravenosti Diela |
na jeho odovzdanie začať preberacie konanie a riadne v ňom pokračovať. |
8. Ďalšie požiadavky |
8.1 Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie za podmienky rovnakých alebo vyšších parametrov |
v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov. |
8.2 Ak Zhotoviteľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok/stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch. |
8.3 Objednávateľ upozorňuje Zhotoviteľa na znenie bodu 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy až zápisom Zhotoviteľa v registri konenčných užívateľov výhod, pokiaľ Zhotoviteľ v čase uzatvorenia tejto Zmluvy nebude registrovaný. |
8.4 Objednávateľ oboznamuje Zhotoviteľa a Zhotoviteľ berie na vedomie, že Dielo bude financované z prostriedkov získaných zo štátneho rozpočtu, rozpočtu Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR Zmluva č. 0788/2015. |
8.5 Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného |
finančného príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Zhotoviteľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. |
8.6 Zhotoviteľ Dielo zhotoví v zmysle podmienok určených v stavebnom povolení vydanom príslušným stavebným úradom. |
8.7 Objednávateľ uvádza, že nie je platcom DPH. |
9. Odstúpenie od Zmluvy |
9.1 Zmluvné strany sa dohodli, že porušenie zmluvných povinností dohodnutých v tejto zmluve zakladá oprávnenie odstúpiť od zmluvy tej strane, ktorá je porušením povinností dotknutá. Spôsob odstúpenia od zmluvy sa riadi ustanoveniami Obchodného zákonníka a je ho možné vykonať do 30 dní od času, kedy sa strana, ktorá chce právo odstúpenia uplatniť, o porušení tejto zmluvy dozvedela. |
9.2 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä: |
a) ak zhotoviteľ aj napriek upozorneniu vykonáva dielo v rozpore s výkazom výmer a s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve alebo technologickými postupmi určenými platnými predpismi, alebo zhotoviteľ nedodáva materiál a výrobky požadované vo výkaze výmer, vykonáva naviac práce v porovnaní s výkazom výmer, bez súhlasu objednávateľa (investora); |
b) zhotoviteľ bez toho, aby existovala okolnosť brániaca vykonávaniu diela, nezačal, prerušil alebo zastavil vykonávanie diela alebo jeho časti, |
c) ak bol na majetok zhotoviteľa vyhlásený konkurz, bolo proti zhotoviteľovi začaté konkurzné alebo reštrukturalizačné konanie, prípadne počas tohto konania bol proti zhotoviteľovi pre nedostatok majetku zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu, alebo bol zrušený konkurzu z dôvodu, že majetok zhotoviteľa nepostačuje ani na úhradu výdavkov a odmenu správcu konkurznej podstaty, |
d) ak existuje dôvodná obava, že plnenie záväzkov zhotoviteľa v zmysle tejto zmluvy je vážne ohrozené, |
e) ak je zhotoviteľ v likvidácii. |
9.3 Odstúpenie je možné aj od čiastočne splnenej zmluvy. |
9.4 Odstúpenie od zmluvy musí byť písomné, musí v ňom byť uvedený dôvod odstúpenia a musí byť doručené druhej zmluvnej strane. |
9.5 Zhotoviteľovi patrí úhrada za skutočne a riadne vykonané práce. Riadne vykonané práce sa vyúčtujú po odpočte pohľadávok objednávateľa. |
9.6 Objednávateľ je povinný zhotoviteľovi predložiť kalkuláciu vzniknutých dodatočných nákladov a svoje ďalšie nároky súvisiace s odstúpením od zmluvy. |
9.7 Zhotoviteľ je povinný do 7 (siedmych) dní odo účinnosti odstúpenia od zmluvy pripraviť vykonané práce na prevzatie a požiadať o ich prevzatie, vrátane dokumentácie. Súčasne je povinný predložiť skutočné a overiteľné vyúčtovanie vykonaných prác a dodávok. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
19.08.2016 15:37
1,00 stavba
198 310,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.04.2016 15:39
22.04.2016 15:36
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.04.2016 19:05 - Vstupná ponuka | 198 310,00 | € | Cena s DPH |
22.04.2016 15:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 143 774,75 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: