35847689
KSP, s.r.o.
Vajnorská 135, Bratislava, 83104, SVK
44626975
SPB Security s.r.o.
Kremnická 26, Bratislava, 85101, SVK
Výkon strážnej služby v areáli
Strážna služba, stráženie, ochrana objektov
Služba
23. Vyšetrovacie a bezpečnostné služby okrem služieb obrnených automobilov
1. Výkon strážnej služby v areáli
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je výkon strážnej služby v priestoroch Objednávateľa - v areáli, v súlade s platnými právnymi predpismi, najmä zákonom č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a v súlade s vnútornými predpismi Objednávateľa, zabezpečenie ochrany majetku pred násilnými útokmi iných osôb v stráženom priestore, zabezpečenie ochrany hnuteľného a nehnuteľného majetku Objednávateľa, zabezpečenie ochrany pred neoprávneným vniknutím nepovolaných osôb z vonku do stráženého priestoru Objednávateľa od 01. 05. 2016 do 30. 04. 2017. |
Objednávateľ je vlastníkom a správcom areálu. Výmera oploteného pozemku areálu je 73 089 m2. V areáli sa nachádzajú objekty, ktoré Objednávateľ prenajíma podnikateľským subjektom a fyzickým osobám k ich podnikateľskej činnosti. |
Výkon strážnej služby musí byť počas výkonu služby zabezpečený odborne spôsobilými osobami na výkon strážnej služby, ktoré budú v mene Dodávateľa zabezpečovať strážnu službu v nasledovne požadovanom režime: |
a) Počas dennej služby: 1 (jeden) odborne spôsobilý pracovník počas dní pracovného pokoja, t. j. sobota, nedeľa, štátneho sviatku a v ostatných vyhlásených dňoch pracovného voľna v čase od 06,00 hod. do 18,00 hod. v priestore vstupu do areálu (vrátnica), |
b) Počas nočnej služby: 1 (jeden) odborne spôsobilý pracovník sedem dní v týždni, t. j. pondelok – nedeľa, v čase od 18,00 hod. do 06,00 hod. v priestore vstupu do areálu (vrátnica) a v priestoroch areálu, 1 (jeden) služobný pes sedem dní v týždni, t. j. pondelok – nedeľa, v čase od 18,00 hod do 06,00 hod. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nástup na výkon strážnej služby | dátum, čas | 01.05.2016 od 00,00 hod. | ||
Ukončenie výkonu strážnej služby | dátum, čas | 30.04.2017 do 24,00 hod. | ||
1. Výkon strážnej služby v noci (od 18,00 hod. - 06,00 hod.), t.j. 12 hod., denne - 365 dní | osobohodina | 4 380 | ||
2. Výkon strážnej služby počas dní pracovného pokoja (sobota, nedeľa) - od 06,00 hod. do 18,00 hod., t.j. 12 hod. - 105 dní | osobohodina | 1 260 | ||
Výkon strážnej služby počas dní štátneho sviatku a v ostatných vyhlásených dňoch pracovného voľna - od 06,00 hod. do 18,00 hod., t.j. 12 hod. - 10 dní | osobohodina | 120 | ||
3. Výkon strážnej služby spolu (od 01. 05. 2016 - 30. 04. 2017) - 365 dní | osobohodina | 5 760 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia predložiť v listinnej podobe Objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon strážnej služby v rozsahu podľa zadania Objednávateľa a v štruktúre cena za 1 hodinu výkonu služby/1 osoba v EUR bez DPH a s DPH (cena za 1 osobohodinu) - vyplnením tabuľky uvedenej v prílohe. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok. |
2. Dodávateľ predloží objednávateľovi platnú Licenciu na prevádzkovanie strážnej služby najneskôr 3 dní pred začatím poskytovania služby. Tento doklad bude prílohou tejto zmluvy. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok. |
3. Dodávateľ predloží najneskôr 5 dní pred začatím poskytovania služby zoznam odborne spôsobilých zamestnancov (strážnikov) vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia podľa tejto zmluvy s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok. |
4. Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzavretia zmluvy spracovať Smernice pre výkon strážnej služby v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z., Prevádzkovou smernicou č. 2/2010, Situačným plánom obchôdzky a časťou Technická špecifikácia predmetu zákazky. Tieto Smernice budú prílohou tejto zmluvy. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 3 pracovné dni pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku areálu a jeho zamestnanci, ktorí budú vykonávať strážnu službu v areáli Objednávateľa, absolvovať školenie u Objednávateľa. | |
6. V prípade zmeny odborne spôsobilých osôb na vykonávanie predmetu plnenia je Dodávateľ povinný predložiť zmeny na odsúhlasenie Objednávateľovi aspoň 3 dni pred termínom zmeny. Objednávateľ má právo odmietnuť osoby, u ktorých bude mať pochybnosti o výkone strážnej služby. Odmietnutie musí mať písomnú formu. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok. |
7. Dodávateľ zabezpečí, aby pracovníci vykonávajúci strážnu službu absolvovali školenie: - o zásadách bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa § 146 zákona č. 311/2001 Z. z, Zákonníka práce v znení neskorších predpisov, - o ochrane pred požiarmi podľa zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov. | |
8. Dodávateľ bude fakturovať cenu Objednávateľovi mesačne, vždy za uplynulý mesiac, pričom Dodávateľ vystaví a doručí faktúru Objednávateľovi do 5 pracovných dní od skončenia fakturačného obdobia, za ktoré je služba fakturovaná. Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu do 14 dní od dátumu doručenia faktúry Objednávateľovi na účet Poskytovateľa. Podkladom pre úhradu bude priložený mesačný výkaz a mesačná správa o výkone strážnej služby za daný mesiac, potvrdený Objednávateľom. | |
8.1 Objednávateľ má právo na kontrolu mesačného výkazu a mesačnej správy a ich odsúhlasenie 3 pracovné dni. | |
9. Určeným miestom centrálneho stanovišťa pre výkon strážnej služby je objekt vrátnice, ktorý sa nachádza pri vstupe do areálu. Celková výmera miestností, ktoré sú vyhradené pre strážnu službu, je 29 m2. Skladá sa z miestnosti pre výkon služby, obslužnej miestnosti a hygienického zariadenia. Priestory sú vykurované. Tieto priestory Objednávateľ poskytne Dodávateľovi bezodplatne. | |
9.1 Objekt vrátnice je tiež určeným miestom v čase mimoriadnych situácií ako miesto „Stanovište stálej služby pre mimoriadne situácie“ (živelná pohroma, priemyselná havária a pod.) pre potreby CO, PO. | |
9.2 Objekt vrátnice je tiež určeným miestom Ohlasovne požiaru. | |
10. Energie. | |
10.1 Náklady na spotrebu elektrickej energie, plynu a vody znáša Objednávateľ. | |
10.2 Objednávateľ stanoví maximálnu hranicu spotreby uvedených médií na základe vyhodnotenia histórie za spotrebu jednotlivých médií za posledné dva roky a v prípade neoprávneného prekročenia má Objednávateľ právo vyúčtovať dodávateľovi prekročenú čiastku. | |
11. Komunikačný prostriedok. | |
12.1 K dispozícii je služobný linkový telefón, ktorý slúži výlučne na komunikáciu v služobných prípadoch a to s Objednávateľom. | |
13.2 Náklady za používanie telefónu znáša Objednávateľ.Objednávateľ si vyhradzuje právo určiť maximálnu hranicu pre platbu za daný mesiac. K tomu požaduje viesť evidenciu všetkých odchádzajúcich hovorov v Knihe hovorov. Ak Objednávateľ zistí, že došlo k neoprávneným hovorom, má právo toto vyúčtovať dodávateľovi v plnej čiastke. | |
14. Výstroj a výzbroj. | |
14.1 Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby jeho zamestnanci nastupovali k výkonu služby jednotne ustrojení v rovnošate s označením názvu bezpečnostnej služby a visačkou s uvedením mena a priezviska strážneho (vzhľadom na ročné obdobie v letnej alebo zimnej variante). | |
14.2 Výzbroj: putá, slzotvorný prostriedok (kaser), tompfu, svietidlo. V dennej zmene musia mať k dispozícii: putá, slzotvorný prostriedok (kaser), v nočnej zmene a v dňoch pracovného voľna a sviatkov tompfu, slzotvorný prostriedok a svietidlo. | |
15. Obe zmluvné strany sú povinné zachovávať mlčanlivosť o tejto zmluve, ako aj o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedeli pri plnení tejto zmluvy alebo v súvislosti s vykonávaním práv a povinností podľa tejto zmluvy. Povinnosť oboch zmluvných strán zachovávať mlčanlivosť trvá aj po zániku tejto zmluvy. | |
16. Ustanovenie predchádzajúceho odseku tohto článku tejto zmluvy neplatí v prípade, ak zmluvnú stranu zbaví povinnosti zachovávať mlčanlivosť druhá zmluvná strana, príp. osoba, ktorej sa povinnosť zachovávať mlčanlivosť týka; povinnosť zmluvných strán zachovávať mlčanlivosť neplatí ani v prípade plnenia si zákonom uloženej oznamovacej alebo informačnej povinnosti, resp. v prípade poskytnutia informácií vlastným odborným poradcom, ktorí sú viazaní zákonnou alebo zmluvnou povinnosťou mlčanlivosti aspoň v rovnakom rozsahu ako zmluvné strany podľa tejto zmluvy. |
Názov |
1. Na účely tejto zmluvy sa strážnou službou rozumie: |
1.1 Zabezpečenie ochrany osôb (zamestnancov, zákazníkov a osôb nachádzajúcich sa v areáli) pred násilnými útokmi iných osôb v strážených priestoroch Objednávateľa. |
1.2 Zabezpečenie ochrany hnuteľného a nehnuteľného majetku Objednávateľa. |
1.3 Zabezpečenie ochrany pred neoprávneným vniknutím nepovolaných osôb z vonku do stráženého priestoru Objednávateľa. |
2. Úlohy pracovníkov strážnej služby: |
2.1 Plnenie povinností vyplývajúcich z Prevádzkovej smernice č. 01/2010 o vjazde, odstavovaní vozidiel a o zabezpečení priechodnosti vnútro areálových komunikácií v areáli. |
2.2 Zabezpečovanie plnenia úloh Ohlasovne požiaru. |
2.3 Pravidelné obchôdzky stráženého areálu podľa „Situačného plánu obchôdzky“ a časového harmonogramu zamerané na ochranu objektov a preventívnu požiarnu ochranu. V čase od 18,00 hod. do 06,00 hod. minimálne 5x vykonať obchôdzku stráženého areálu, v čase od 20,00 hod. aj so služobným psom na dlhom vodítku, v rámci ktorej vykonávať čípovanie podľa spracovaného plánu, skontrolovať uzamknutie objektov a priestorov nájomných spoločností, neporušenosť oplotenia, neporušenosť sklenených výplní okien a dverí na objektoch, odstavených vozidiel na odstavných plochách a parkovacích státiach. |
2.4 V prípade poruchy čípov alebo snímača vykonať zápis o ich nefunkčnosti do Knihy služieb. |
2.5 Vedenie predpísanej dokumentácie. |
2.6 Kontrola vstupu a odchodu osôb do a z priestoru stráženého areálu. |
2.7 Zamedzenie vstupu nepovolaných osôb do priestorov stráženého areálu. |
2.8 Evidencia osôb a vozidiel, ktoré vstupujú a vchádzajú do areálu, prípadne ho opúšťajú po 18,00 hod. a požadovanie príslušných dokladov. |
2.9 Nevpúšťať osoby a vozidlá, ktorá vstupujú a vchádzajú po 21,00 hod., okrem osôb uvedených v mennom zozname, dodaného Objednávateľom. |
2.10 Kontrola oprávnenosti vynášania hmotného majetku a iných materiálov z priestorov stráženého areálu. |
2.11 Riešenie mimoriadnych udalostí ako je porucha/únik vody, porucha/únik plynu, porucha na elektrickom zariadení/výpadok prúdu, narušenie stráženého priestoru/vlámanie, vznik požiaru, privolaním príslušných orgánov zodpovedných za danú oblasť (elektrárne, vodárne, útvary hasičského zboru, polície a pod.) a privolanie zodpovedného zamestnanca Objednávateľa. |
2.12 Kontrola predmetov a/alebo materiálov vnášaných do stráženého areálu. |
2.13 Riešenie situácií v prípade páchania priestupkov, trestnej činnosti na majetku Objednávateľa. |
2.14 V dňoch pracovného pokoja a v nočnej dobe, nevpúšťať do areálu žiadnu osobu ani vozidlo, okrem výnimiek uvedených v Prevádzkovej smernici resp. aktuálneho príkazu Objednávateľa a pracovníkov vykonávajúcich nutnú prácu pre nerušený chod spoločností sídliacich v areáli. |
2.15 Počas zimného obdobia v prípade napadnutia snehu nad 10 cm zabezpečiť povolanie určeného zamestnanca Objednávateľa k vykonaniu zimnej údržby v priestoroch areálu. |
2.16 Počas zimného obdobia odpratávať sneh v priestore vstupu do areálu na príjazdovej a výjazdovej ceste a na chodníku pri vrátnici a zabezpečiť ich zjazdnosť v priebehu výkonu služby. |
2.17 Počas zimného obdobia zodpovedá za uzatvorenie vstupných brán do spojovacej chodby objektu č. 15. |
3. Povinnosti Dodávateľa: |
3.1 Dodávateľ je povinný pri poskytovaní strážnej služby dodržiavať povinnosti a rešpektovať obmedzenia vyplývajúce z platných právnych predpisov, tejto zmluvy ako aj podmienok ustanovených právoplatnými rozhodnutiami príslušných orgánov verejnej správy. |
3.2 Pri každom ohrození majetku Objednávateľa je Dodávateľ povinný: |
3.2.1 Zakročiť proti narušiteľom primeraným spôsobom v súlade s platnými právnymi predpismi. |
3.2.2 Odvrátiť hroziace nebezpečenstvo, resp. škodu. |
3.2.3 Bez zbytočného odkladu oznámiť takúto udalosť Objednávateľovi. |
3.2.4 V prípade potreby privolať príslušný orgán verejnej správy. |
4. Dodávateľ je povinný zdržať sa konania, ktoré by smerovalo ku vzniku škody na majetku Objednávateľa a/alebo k poškodeniu zdravia, či ohrozeniu bezpečnosti osôb s výnimkou prípadov nutnej obrany a krajnej núdze. |
5. Dodávateľ nesmie používať a akýmkoľvek spôsobom manipulovať s majetkom Objednávateľa s výnimkou prípadov, kedy mu k tomuto Objednávateľ udelí predchádzajúci písomný súhlas a s výnimkou odôvodneného použitia telefónnej linky Objednávateľa na účely plnenia povinností Dodávateľa podľa tejto zmluvy. |
6. Dodávateľ zodpovedá za škody spôsobené Objednávateľovi a/alebo zamestnancom Objednávateľa v súvislosti s plnením tejto zmluvy; ak škoda vznikla sčasti v dôsledku zavinenia Dodávateľa, zodpovedá Dodávateľ za takto spôsobenú škodu v pomere k rozsahu svojej účasti na vzniku škody. Pre uplatnenie nároku na náhradu škody sa inak použijú ustanovenia § 373 až § 386 Obchodného zákonníka. |
7. Dodávateľ je povinný poučiť svojich pracovníkov o dodržaní zásad zdvorilosti a pravidiel slušného správania sa voči Objednávateľovi, chráneným osobám a osobám nachádzajúcim sa v areáli. |
8. Dodávateľ je povinný informovať Objednávateľa o všetkých skutočnostiach, ktoré by mohli viesť k pozastaveniu alebo zániku oprávnenia Dodávateľa prevádzkovať strážnu službu, k zmene príslušného rozhodnutia o udelení licencie Dodávateľovi na prevádzkovanie bezpečnostnej služby ihneď po tom, čo sa o týchto skutočnostiach Dodávateľ dozvedel. V prípade porušenia svojej informačnej povinnosti zodpovedá Dodávateľ za akúkoľvek týmto spôsobenú škodu. |
9. Dodávateľ zodpovedá za riadny výkon predmetu zmluvy, za výstroj, výzbroj a náležité označenie pracovníka strážnej služby. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje mať po celý čas účinnosti tejto zmluvy uzavretú platnú zmluvu o poistení voči rizikám vyplývajúcim z predmetu činnosti Dodávateľa, zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú vlastnou prevádzkou s poistnou sumou min. 300.000,00 eur. Potvrdenie o uzatvorení poistnej zmluvy tvorí prílohu tejto zmluvy. |
11. Povinnosti Objednávateľa: |
11. 1 Objednávateľ je povinný zabezpečiť podmienky pre riadny výkon strážnej služby Dodávateľa, a to bezplatným pridelením vykurovaných priestorov v zodpovedajúcom rozsahu a sprístupnením sociálnych zariadení ako aj telefonické spojenie určené výlučne na služobné účely. |
11. 2 Objednávateľ je povinný oboznámiť pracovníkov Dodávateľa vykonávajúcich strážnu službu pre Objednávateľa s predpismi požiarnej ochrany a BOZP a vykonať poučenie z ustanovení Prevádzkovej smernice, s rozmiestnením uzáverov vody na areálovom rozvode vody, s uzávermi plynu podľa situačného plánu a činnosťou pri zistení havarijnej situácie vody, úniku plynu a pod., obchôdzkovou činnosťou a čípovaním a všeobecnými povinnosťami a pravidlami pri plnení si svojich povinností pred nástupom pracovníka do výkonu strážnej služby. |
11. 3 Objednávateľ je povinný poskytnúť Dodávateľovi potrebné informácie o areáli a poskytnúť potrebnú spoluprácu pri zabezpečení ochrany areálu. |
11.4 Objednávateľ je povinný umožniť určeným vedúcim pracovníkom Dodávateľa vstup do určených priestorov areálu za účelom kontrolnej činnosti svojich pracovníkov. |
11.5 Objednávateľ má právo vyjadriť sa k jednotlivým pracovníkom Dodávateľa, prostredníctvom ktorých bude Dodávateľ zabezpečovať výkon strážnej služby. V odôvodnených prípadoch má Objednávateľ právo žiadať výmenu pracovníka Dodávateľa a Dodávateľ je povinný vykonať výmenu zamestnanca v lehote do 3 dní od obdržania písomnej požiadavky. |
11.6 Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek vykonať kontrolu kvality výkonu strážnej služby. Zistené nedostatky je Dodávateľ povinný odstrániť ihneď. |
12. Ak Dodávateľ nezabezpečí výkon strážnej služby v čase dohodnutom v tejto zmluve, zaplatí Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100,00 eur (slovom: päťdesiat eur) za každú celú 1 hodinu nezabezpečenia výkonu strážnej služby. Tým nie je dotknutý nárok Objednávateľa na úhradu škody vzniknutej v dôsledku uvedeného porušenia zmluvnej povinnosti. |
13. Ak Dodávateľ poruší povinnosti stanovené v bode 3 tejto zmluvy, mimo bodu 2.1, zaplatí Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každé takéto jednotlivé porušenie povinnosti. |
14. Ak Dodávateľ poruší povinnosti stanovené v bode 2.1 tejto zmluvy vyplývajúce z Prevádzkovej smernice č. 01/2010 týkajúcej sa režimu automatických závor pri vstupe do areálu, zaplatí Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každé takéto jednotlivé porušenie povinnosti. |
Vajnorská 135, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.05.2016 00:00 — 01.05.2017 00:00
1,00 osobohodina
3,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.04.2016 15:37
15.04.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.04.2016 11:46 - Vstupná ponuka | 3,60 | € | Cena bez DPH |
15.04.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3,10 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: