00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
43863761
Crystal Group, s. r. o.
Lánska 932/15, Považská Bystrica, 01701, SVK
Roll-up stojan
roll-up, banner, stojan, prenosný, taška
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Roll-up stojan
|
|
---|---|
Funkcia |
Na propagačné a informačné účely |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Roll-up banner 85 x 200 cm, vrátane stojanu a prenosnej tašky | sada | 1 | ||
Gramáž tlače | g/m2 | 500 g/m2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Potlač | jednostranná plnofarebná |
2. Materiál | použiteľný v interiéri aj v exteriéri |
3. Konštrukcia systému | roll-up je prilepený v tele mechaniky, zaklápacia horná lišta, mechanizmus pre zrolovanie |
4. Stojan | stabilný, hliníkový |
5. Prepravná taška | možnosť skladovania v zloženom stave |
6. Smer výsunu | vertikálny zdola nahor |
Názov |
1. Vrátane dopravy, naloženia a vyloženia na miesto plnenia. |
2. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkovej ceny bez DPH a s DPH, zaokrúhlené na 2 desatinné miesta , vyobrazenie a technické parametre predmetu zákazky. Rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre. |
3. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
3.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
3.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Cena je stanovené v súlade so zákonom č.18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF č.87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
6. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
7. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
8. Objednávateľ dodá náhľad požadovanej potlače. |
9. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený termín a miesto dodania. |
10. Tovar bude dodaný jednorázovo. |
11. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr.A.Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
25.04.2016 15:00 — 05.05.2016 10:00
1,00 súbor
83,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.04.2016 12:57
14.04.2016 13:00
14.04.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.04.2016 14:06 - Vstupná ponuka | 83,20 | € | Cena s DPH |
11.04.2016 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 83,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: