00699021
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Hlboká cesta 2, Bratislava, 83336, SVK
46520201
Cherry Promotion, s.r.o.
Ovocinárska 23, Nitra, 94901, SVK
Dodanie protokolárnych predmetov
menovky na batožinu s potlačou a dáždniky s potlačou
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dodanie protokolárnych predmetov
|
|
---|---|
Funkcia |
Obstarávané predmety budú slúžiť ako prezentačné predmety. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Menovky na batožinu s potlačou | ks | 460 | ||
Rozmer:dĺžka x šírka | mm | 105 x 60 | 110 x 65 | |
Váha: | g | 20 | 30 | |
2.Dáždniky s potlačou | ks | 1000 | ||
Priemer otvoreného dáždnika: | cm | 105 | 110 | |
Dĺžka dáždnika: | cm | 89 | 95 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.Menovky na batožinu: | - z jednej strany má priehľadnú fóliu, druhá strana je nepriehľadná jednofarebná a bez vzorov, určená na potlač loga |
1.Papierový štítok: | - s identifikačnými údajmi je súčasťou menovky a zasúva sa do plastového obalu |
1.Identifikačný štítok | - obsahuje minimálne nasledovné údaje: name, address, city/ state/zip, phone |
1.šnúrka na uchytenie | - z PVC, dĺžka šnúrky min. 110 mm – max. 130 mm |
1.Farba: | - biela |
1.Potlač: | - dvojfarebná potlač (modrá,červená) technológiou tampoprint vo veľkosti min. 95–max.100 mm x min.52-max.58 mm |
1.Ilustračný obrázok č.1 | - je zobrazený v Prílohe č.1 |
2.Dáždniky: | |
2.Palicový dáždnik s automatickým otváraním | - neskladací |
2.Konštrukcia: | - kovová, palicová |
2.Držadlo: | - drevené |
2.Rúčka zakrivená: | - drevená |
2.Špička: | - drevená |
2.Farba: | - modrá tmavá, referenčný odtieň Pantone 534 C; CMYK C095 M074 Y007 K044 |
2.Materiál: | - polyester 190 T- zložený z 8 panelov |
2.Potlač: | - jednofarebná potlač (biela) technológiou sieťotlač/transfer vo veľkosti min. 280 mm x 210 mm, s potlačou loga na 1 paneli |
2.Celkové množstvo dáždnikov bude potlačené dvomi rôznymi variantmi loga | - 500 ks s potlačou variant č. 1 a 500 ks s potlačou variant č. 2 |
2.Ilustračný obrázok č.2 | - je zobrazený v Prílohe č.2 |
Názov |
A.Zmluvné strany za zaväzujú navzájom si oznámiť svoje e-mailové adresy, telefónne a faxové čísla do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
B.Do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje predložiť objednávateľovi rozpis jednotkových cien položiek Plnenia s DPH a bez DPH, a sadzieb DPH s vyčíslením DPH pre jednotlivé položky Plnenia. |
C.Objednávateľ poskytne dodávateľovi tlačové podklady na potlač Tovaru podľa tejto zmluvy (ďalej aj ako „tlačové podklady“) v elektronických súboroch e-mailom, na DVD, alebo na inom vhodnom nosiči; spôsob dodania tlačových podkladov je oprávnený zvoliť výlučne objednávateľ. |
D.Ak tlačové podklady dodané dodávateľovi podľa bodu C. nebudú dodané vo forme/ formáte, na základe ktorého by bolo možné spracovať grafické návrhy podľa bodu E. a vykonať potlač, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi všetku potrebnú súčinnosť k vyhotoveniu takého grafického znázornenia, na základe ktorého bude možné grafické návrhy podľa bodu E. spracovať a vykonať potlač. |
E.Dodávateľ sa zaväzuje na základe tlačových podkladov objednávateľa spracovať grafické návrhy všetkých položiek Tovaru spočívajúce v umiestnení loga na jednotlivé položky Tovaru (ďalej aj ako „grafické návrhy“), a doručiť ich do 3 pracovných dní odo dňa obdržania tlačových podkladov podľa bodu C. objednávateľovi na odsúhlasenie. |
F.Písomné oznámenie o schválení alebo neschválení grafických návrhov objednávateľ doručí dodávateľovi bezodkladne. Ak objednávateľ niektorý grafický návrh podľa bodu E. neschváli, dodávateľ sa zaväzuje spracovať nový grafický návrh a to aj so zapracovaním doručených pripomienok objednávateľa. |
Nový grafický návrh podľa tohto bodu dodávateľ doručí objednávateľovi do 1 pracovného dňa odo dňa doručenia oznámenia o neschválení príslušného grafického návrhu. |
G.Spracovanie grafického návrhu ktorejkoľvek položky Tovaru v rozpore s touto zmluvou tak, že nepríde k schváleniu ani v poradí druhého grafického návrhu príslušnej položky Tovaru, sa považuje za podstatné porušenie povinností dodávateľa. Dodávateľ berie na vedomie, že podstatné porušenie jeho zmluvných povinností má za následok vznik oprávnenia objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy v súlade s bodom 18.2 písm. a) Všeobecných zmluvných podmienok tvoriacich prílohu tejto zmluvy (ďalej ako „VZP“). |
H.Do 7 pracovných dní odo dňa schválenia grafických návrhov všetkých položiek Tovaru podľa bodu F. dodávateľ dodá objednávateľovi bezplatné vzorky všetkých položiek Tovaru, a to s potlačou v súlade s grafickými návrhmi odsúhlasenými objednávateľom. |
I.Dodávateľ je povinný dodať bezplatné vzorky položiek Tovaru podľa bodu H. do sídla objednávateľa. Dodávateľ dodá bezplatné vzorky Tovaru podľa bodu H. do miesta dodania počas pracovných dní od 8:00 hod. do 15:00 hod. Dodávateľ oznámi objednávateľovi termín dodania vzoriek najneskôr do 15:00 hod. pracovného dňa predchádzajúceho dňu dodania vzoriek. O schválení alebo neschválení vzoriek Tovaru bude objednávateľ dodávateľa písomne informovať do 5 pracovných dní od ich dodania. |
J.Ak ktorákoľvek vzorka Tovaru podľa bodu H. nebude zodpovedať požiadavkám tejto zmluvy, objednávateľ je oprávnený požadovať opätovné dodanie predmetnej vzorky Tovaru, a to až dovtedy, kým mu nebude poskytnutá bezplatná vzorka Tovaru v súlade s touto zmluvou. Bezplatnú vzorku Tovaru podľa tohto bodu je dodávateľ povinný dodať objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti objednávateľa o opätovné dodanie takej vzorky. |
V žiadosti o opätovné dodanie bezplatnej vzorky Tovaru objednávateľ uvedie dôvody neschválenia už dodanej vzorky Tovaru, ktoré je dodávateľ povinný zohľadniť pri opätovnom poskytnutí takej vzorky. Dodávateľ je povinný pri opätovnom dodaní bezplatných vzoriek Tovaru postupovať podľa tohto bodu a bodu I. |
K.Vzhľadom na to, že objednávateľom schválené bezplatné vzorky Tovaru budú považované za súladné s požiadavkami na Plnenie podľa tejto zmluvy, dodávateľ je povinný dodať Plnenie v súlade s touto zmluvou a schválenými vzorkami Tovaru. |
L.Dodávateľ berie na vedomie, že v prípadoch uvedených v bode 18.2 písm. t) Všeobecných zmluvných podmienok tvoriacich prílohu tejto zmluvy (ďalej aj ako „VZP“) je objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť; toto právo zostáva objednávateľovi zachované aj v prípade postupu podľa bodu J. |
M.Ak sa dodávateľ dostane do omeškania so splnením povinnosti podľa bodu B., E., F., H. alebo J., objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu plnenia podľa tejto zmluvy za každý aj začatý deň omeškania. |
N.Ak sa dodávateľ dostane do omeškania so splnením povinnosti podľa bodu A., objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50 € za každý aj začatý deň omeškania. |
O.Zmluvná pokuta podľa bodu M. a N. je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
P.Dodávateľ dodá Plnenie objednávateľovi na základe písomnej výzvy na plnenie, a to do 15 dní odo dňa doručenia takej výzvy. Objednávateľ nie je v súlade s bodom 8.3 Všeobecných zmluvných podmienok tvoriacich prílohu tejto zmluvy (ďalej aj ako „VZP“) povinný prevziať Plnenie, ktoré bolo dodané ako neúplné. |
Q.Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi Plnenie do sídla objednávateľa počas pracovných dní od 8:00 hod. do 15:00 hod. |
R.Dodávateľ oznámi presný dátum a čas dodania Plnenia podľa tejto zmluvy do sídla objednávateľa najneskôr do 15:00 hod. pracovného dňa predchádzajúceho dňu dodania. |
S.Cena Plnenia podľa tejto zmluvy v súlade s bodom 10.4 VZP pokrýva všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu tejto zmluvy, ako napr. náklady na spracovanie grafických návrhov podľa bodov E. a F., náklady na poskytnutie bezplatných vzoriek Tovaru podľa bodu H. a J., náklady na balné a dopravu Plnenia do sídla objednávateľa. |
T.Nárok dodávateľa na zaplatenie ceny za poskytnuté Plnenie vzniká momentom prevzatia príslušného Plnenia objednávateľom podľa bodu 6.5.4 a 11.1 VZP. |
U.Faktúru na cenu poskytnutého Plnenia v písomnej forme je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi do 15 dní odo dňa vzniku jeho nároku na zaplatenie ceny poskytnutého Plnenia podľa bodu T. |
V.Okrem náležitostí faktúry vyžadovaných bodom 11.2 VZP je dodávateľ povinný vo faktúre uviesť svoje IČO, DIČ, IČ DPH ak mu bolo pridelené, alebo údaje týmto údajom ekvivalentné v krajine sídla dodávateľa, svoje obchodné meno, a názov banky, jej kód SWIFT/BIC, poštovú adresu sídla pobočky banky, kde bol zriadený bankový účet, na ktorý objednávateľ uhradí fakturovanú sumu, a číslo takého bankového účtu vo formáte IBAN. |
V prípade, ak z technických dôvodov nebude môcť dodávateľ informácie podľa tohto bodu na faktúre uviesť, uvedie tieto informácie v prílohe faktúry. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ bude cenu za Plnenie poskytnuté podľa tejto zmluvy uhrádzať na bankový účet dodávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy. |
W.Ak v záhlaví tejto zmluvy nie je uvedené DIČ dodávateľa a/alebo IČ DPH dodávateľa, ak mu bolo pridelené, alebo údaje týmto údajom ekvivalentné v krajine sídla dodávateľa, alebo ak v záhlaví tejto zmluvy nie je uvedené číslo bankového účtu dodávateľa vo formáte IBAN, zaväzujú sa zmluvné strany uzatvoriť dodatok k tejto zmluve, predmetom ktorého bude doplnenie údajov podľa tejto vety do záhlavia tejto zmluvy. |
X.Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie povinností dodávateľa sa považuje omeškanie s doručením grafických návrhov podľa bodov E. a F., omeškanie s poskytnutím bezplatných vzoriek plnenia podľa bodov H. a J., omeškanie s poskytnutím Plnenia, na ktoré bol dodávateľ objednávateľom riadne vyzvaný, a dodanie akejkoľvek položky Plnenia s vadami. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Hlboká cesta 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
06.05.2016 08:00 — 20.05.2016 15:00
1 460,00 ks
5 726,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.04.2016 08:58
26.04.2016 09:00
26.04.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.04.2016 23:41 - Vstupná ponuka | 5 726,40 | € | Cena s DPH |
26.04.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 720,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: